Ga naar inhoud

GEZOCHT: ladies die ná hun borstvergroting weer zwanger zijn geworden!


Aanbevolen berichten

Wie o wie heedt er een bv ondergaan en is hierna weer zwanger geworden en weer borstvoeding gegeven?

Ik wil namelijk zsm een bv laten uitvoeren, maar op de planning staat over ong 6 jaartjes hopelijk weer een baby'tje. Maar ik kan echttttt niet zolang wachten op borsten :( haha

Schijnt dat ze dan namelijk weer helemaal uitzakken?

Pls help?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet uit ervaring spreken, maar wat ik al gelezen heb daarover is dat het bij iedereen anders is, en het hangt er ook vanaf of je weinig borstweefsel/klierweefsel hebt of niet.

Ik stelde die vraag ook aan de pc, en hij zei dat het bij mij nauwelijks zou veranden aangezien ik bijna niets van klierweefsel heb.

Als je nu slappe borsten hebt, en een rekbare huid, dan zal dit hoogstwaarschijnlijk wel invloed hebben.

Hangt dis beetje af vd voorsituatie denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken

Iemand die bv heeft laten doen en zwanger geworden is

Ze zegt dat haar borsten wel iets minder zijn dan voor de zwangerschap maar nog altijd mooi :)

Zij moet wel binnen zoveel jaar de prothesen verwisselen ( is al 8 j geleden bij haar )

Dus zij gaat nu na aantal jaar de protheses wisselen maar niet vanwege de zwangerschap .

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gisteren bij de PC en ik geef nog borstvoeding momenteel. Ik kan als ik de borstvergroting laat doen een paar weken niet voeden volgens hem, daarna moet dat gewoon weer lukken. Niet helemaal dezelfde situatie maar beantwoord denk ik wel de vraag of borstvoeding nog goed kan na een vergroting, volgens die arts dus wel.
Ik kan me ook goed voorstellen dat je geen 6 jaar wilt wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, dat vraag ik mij ook wel af!

Ik krijg ook dit jaar bv,

Maar wil over 2/3 jaar ook aan kindjes beginnen.

Mijn pc zei daarover. Dan moet je kiezen voor geen borstvoeding te geven,

Maar ik hoor ook allemaal verschillende verhalen erover.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de meeste dames hier na hun zwangerschappen een bv uitvoeren.
Maar ik denk wel dat het gewoon kan, en ook niet veel uitmaakt. Je moet alleen een beetje zorgen dat je niet te veel aankomt tijdens de zwangerschap want het moet er ook allemaal weer af.
En dat is altijd nadelig voor je borsten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is mijn verhaal:

Ik heb in het najaar van 2001 een borstvergroting gehad na mijn 1e zwangerschap. Daarvoor heb ik een periode borstvoeding gegeven en eindigde na een rustperiode voor de BV met een lege C. Na de BV had ik 75 E/F.

Tijdens mijn 2e zwangerschap zijn ze flink gegroeid naar maar liefs 80H. Momenteel geef ik nog voor een deel borstvoeding. Wat ik nu kan inschatten en de eerste zichtbare voortekenen zal de vorm niet meer zo mooi zijn dan voor mijn zwangerschap. De implantaten blijven wel op hun plek (achter de spier), maar het overige borstweefsel is of lijkt wel te gaan verzakken, n.l. over de implantaten. Ik denk dat een wissel nodig is om dit te corrigeren, een lift mogelijkerwijs maar liever meer cc's dan liften. Ik de zomer ga mij laten adviseren.

Even off topic, Ik heb de borstvoeding nooit helemaal opgang gekregen, een borst geeft geen melk. De lactatiekundige heeft het vermoeden dat tijdens mijn vergroting iets beschadigd is. Nogmaals dit is een vermoeden, ik heb heb niet meer laten onderzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 kindjes gekregen na m'n bv (bv is 11 jaar geleden, oudste kindje is 2,5).

Zelf vond ik m'n borsten juist mooier na de zwangerschappen. Althans, 1 dan. De ander is ernstig ingekapseld en daarom krijg ik as donderdag een wissel, maar dat staat los van de zwangerschappen.

Ik ben van mezelf helemaal plat en had dus wel redelijk neppe borsten, na de zwangerschappen waren ze natuurlijker.

Qua borstvoeding... 1 borst ging bij mij echt niet en ging zwaar ontsteken. De ander ging wel, maar ook niet echt van harte.

Ik heb toch t vermoeden dat dit door de bv is gekomen, maar ik heb ook vriendinnen bij wie het prima ging!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat veel reacties dames, Superbedankt!!!!! Er was idd een arts en die zei ' nee, als je nu een bv ondergaat moet je nooit meer zwangeren' maar dat wilde ik niet zomaar aannemen haha.

En idd, heb al drie kids en heb het idee dat mn borsten niet meer kunnen uitrekken dan dit haha, het vetweefsel is namelijk ook al weg nu dus dat scheelt in ruimte :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.