Ga naar inhoud

Lege borsten moeten weer kleine maar wat meer gevulde borsten worden


sportbhtje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben een 42 jarige moeder van een peuter. Heb borstvoeding gegeven, ben veel afgevallen en nu is het slappe boel.
Ik had altijd een kleine C cup en zou graag weer een kleine B of C willen hebben. Mag nog best iets hangen na de borstvergroting, hoef geen boops passend bij een 18jarige, daar ben ik realistisch in.

Ik had vanmiddag een afspraak bij Dr van Drunen van Bergman Clinics maar dat gesprek is me niet positief bevallen. Ik koos voor 125 CC, hij had zo'n houding van.. je moet het zelf weten maar waarom niet lekker groot, meeste vrouwen krijgen altijd spijt dat het groter had gekund.
Hij adviseerde een ronde ruwe prothese voor de borstspier omdat ik heel veel sport/krachttraining doe is mijn borstspier te ontwikkeld.
Maar juist mijn spiermassa weerhoudt me er ook van groter te nemen.
Dus nu op zoek naar een nieuw consult en wat ik hier gelezen heb over Dr Nio vind ik allemaal erg positief dus daar ga ik maandag naar bellen.
Zijn er meer meiden die het 'klein' gehouden hebben en mij willen toevoegen voor foto's? Ik vind het allemaal zo moeilijk. Wil eigenlijk niet groter gaan dan ik ooit had. Of dat mensen zien dat ik geweest ben, baal er alleen zo van dat ik geen BH fatsoenlijk meer kan opvullen, die cups blijven leeg :( :(
En dan nog zoveel keuzes... Alle advies is welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.