Ga naar inhoud

bloem30: 13 april 2015: E. Stolarczyk: Mediconsult: Haarlem


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi bloem,

Hoe gaat het met je herstel? Bij mij eigenlijk wel goed! Vandaag weer de hele dag uit bed. Wel wat ondersteuning nodig maar de pijn id ook goed onder controle. Ik heb het gevoel dat mijn rechterborst de prothese in daalt zo voelt het echt letterlijk! Heb jij dat ook?

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nieuw, mijn borsten hoeven vanaf het begin eigenlijk al niet meer te dalen. En ben al weer paar dagen op de been, moet er echt om denken dat ik niet te gekndoe. Maar dat heeft allemaal echt te maken met dat ik voor de spier heb. Fijn dat je je nou een beetje opknapt. En ze zijn nu dus ook al lekker aan het dalen, goed zo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Dames

Was even balen voor mij maar gelukkig nu alles weer ok.

Ik had eigenlijk te veel gedaan en te veel mijn borstspieren gebruikt terwijl ik de luiers van mijn kleine moest vervangen .Achteraf veel dom actie natuurlijk want het was pas 6 dagen na de ingreep

Ik mocht de chirurg meteen zien op maandag 20 April : mijn recht spier was verplaatst en vermoedelijk een bloeding + ontsteking

Ik kreeg antibiotica en ik mocht niks maar helemaal niks meer doen anders moest ik waarschijnlijk weer onder de mes : echt balen en veel pijn.

. Mij man heeft vrij genomen en ik heb letterlijk Niks gedaan !!!

10 dagen later de chirurg gezien en alles weer in orde , gelukkig.

Maar ik ben geen gemiddeld patiënt meer en dus zou regelmatig voor de komende 6 weken een controle moeten hebben en vooral nog meer wachten voordat ik zou kunnen sporten. Ik ben verslaafd aan hardlopen en zumba dus ik word er echt chagrijnig van.

Mijn borsten zijn prachtig dat wel

Hoe gaat het met jullie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

o wat vreselijk balen zeg. ik gaf mijn kleine toen ook al wel een schone luier, maar heb dan ook voor de spier, dat zal zeker schelen. maar deed dat dan ook wel echt op mijn gemak en hij moet zelf op de bank gaan liggen, dus dat duurt wel is wat langer dan gewend,

maar snap dat je er chagrijnig van word. hoe lang mag je nou niet sporten enzo?

hier gaat het allemaal goed. heb van de week voor het eerst gewerkt. eerste dag viel best wel een beetje tegen maar had dan ook een hele drukke dag. ben kapster dus dan snap je het wel.

en ik heb echt vreselijke jeuk aan mijn boobs, haha.

maar voor de rest mag ik niet klagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn protheses onder de spier dus het is sowieso 6 weken maar met de complicatie hoop ik maar 2 weken extra:-((

Maar ja . Ik ben toch super blij met mijn nieuwe super mooie boobies

Idd ik kan mij voorstellen dat met je werk je moet veel bewegingen doen met de armen en schouders . Echt verstandig van je dat je echt 2 weken rust heb genomen .

En complimenten gekregen van je collega's over jouw borsten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

nou meiden het is al weer een hele tijd geleden dat ik wat geplaatst heb maar daar ben ik weer.

heb mijn borsten nu 4 maanden en nog elke dag zo blij mee.

nou heb ik sinds 2 weken alleen wat gevoeld en weet niet zo goed of het nou wat is of niet.

mijn linker borst is al echt heel zacht maar mijn rechter borst blijft iets harder. is wel heel nihil maar ik voel het wel als ik goed voel. nou weet ik alleen niet of mijn linker sneller zacht word of dat mijn rechter harder is geworden. kan het zijn dat ze verschillend in tempo daar in genezen of kan ik wat licht kapselvorming hebben? en er zit in mijn rechter borst onder in een gek popje als ik er op druk, haha klinkt een beetje raar maar als je het kent dan snap je het.

zal allebei wel weer kunnen natuurlijk en anders bel ik de kliniek wel ff maar dacht ik kijk is of er hier meiden zijn die er ervaring mee hebben.

kan hier voor de rest goed mee leven als het natuurlijk niet veel erger word.

gr bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.