Ga naar inhoud

bloem30: 13 april 2015: E. Stolarczyk: Mediconsult: Haarlem


Aanbevolen berichten

ik lag gister in kamer 19 (nijmegen) moest er om 1u zijn. werd om half 4 geopereerd en om 22.00 naar huis...

ik heb toen ik wakker werd iets via dat infuus gekregen had echt pijn...

op het eind kwamen we erachter waarom.. ik vroeg of ik ookal mocht bodyumpen en paaldansen ma 6 weken.. ze zei dat dat veelste zwaar was en dat verklaard ook waarom ik blijkbaar zon pijn en overdrevem zwaar/spierpijn gevoel heb.. omdat ik best gespierd ben in me boven lichaam...

ik heb die operatie echt onderschat hoor.. dacht dat ik ook wel vrolijk zou zijn. qua grote heb ik nog niks te klagen maar hoop echt dat deze pijn het allemaal waard is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou ManuelA: ik heb het boven de borstspier maar zelfs dat valt nog af en toe tegen de eerste dagen. Dus kan me voorstellen, dat is bij jou nog veel erger, de pijn.

Succes meid, is het straks echt allemaal waard. Over een week ben je dit al weer wat vergeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eva wat fijn dat het bij jou ook zo goed is gegaan. Heb jij donkere huidskleur? Want heb je volgens mij uit de operatie zien komen. Wat word je wazig he van die narcose en pijnstillers. Had vanmiddag wel wat pijn maar daar is overheen te komen. Maar overeind komen is echt waardeloos, Haha. Ben nog nooit zo blij geweest met mijn elektrische bed.

Dreamer: jij ook heel veel sterkte. Wanneer mag je het resultaat zien? Ik ga morgen of overmorgen mijn operatie verslag maken maar dan moet ik eerst knap achter de computer kunnen zitten. Hihi

Hoi Bloem

Inderdaad ik heb een mooie donkere huidskleur. een beetje zoals Halle berry op mijn profiel foto. Ik ben Franstalige dus excuses voor fouten in mijn verslag

hoe voel je je ?

ik heb de prothese achter de spieren en ik moet toegeven dat het pijnlijk is maar draagbaar pijn.

wel moeilijk als je uit bed moet komen zonder de armen te gebruiken . had een elektrische bed gewild

mijn borst zie er al fantastische uit : yes !!!

Moet de pleister onder de borst vervangen worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lag gister in kamer 19 (nijmegen) moest er om 1u zijn. werd om half 4 geopereerd en om 22.00 naar huis...

ik heb toen ik wakker werd iets via dat infuus gekregen had echt pijn...

op het eind kwamen we erachter waarom.. ik vroeg of ik ookal mocht bodyumpen en paaldansen ma 6 weken.. ze zei dat dat veelste zwaar was en dat verklaard ook waarom ik blijkbaar zon pijn en overdrevem zwaar/spierpijn gevoel heb.. omdat ik best gespierd ben in me boven lichaam...

ik heb die operatie echt onderschat hoor.. dacht dat ik ook wel vrolijk zou zijn. qua grote heb ik nog niks te klagen maar hoop echt dat deze pijn het allemaal waard is...

Hoi Manuela

heb ook veel pijn maar weet zeker dat het waard is . ik zie al de mooie resultaat en word er allemaal blij van

sterkte !

heb ook de operatie achter de spieren want mijn huid is te fijn en de chirurg was bang dat de randen van de prothese zichtbaar zouden zijn met operatie boven de spieren

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi bloem30 en eva92000

dankje dames ik hoop het zo, heb er nog niet echt naar gekeken eigenlijk kost zoveel moeite haha

jullie ook sterkte en beterschap dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi. Ik heb weinig last van zwellingen en geen pijn. Alleen wat spierpijn. Heb net een boswandeling gemaakt haha. Voel me goed. Slapen op mn rug is alleen een drama. Maar heb gelukkig wel een elektrisch verstelbaar bed. Dat is nu echt een uitkomst.

Manuelaf: ik lag in kamer 29 vlakbij jou dus grappig.

Ik was alleen al om tien uur geholpen en ging om zes uur naar huis.

Ik wens iedereen een super herstel. Helaas heeft de één meer pijn als de ander.

Gr sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn operatieverslag.

wij zijn zondag middag al naar amstelveen gereden omdat we anders al heel vroeg op moesten maandag met stres voor file. dus gelijk maar een leuke middag en avond van gemaakt. hadden ook super hotel.
kon voor geen meter slapen, :63: zo druk in mijn hoofd dat mijn lichaam niet meer wist hoe het moest. dus ben ik om 3 uur s’nachts nog maar in bad gaan liggen.
volgende ochtend om kwart over 7 richting kliniek almstelveen gereden. was nog iemand die voor borstvergroting ging dus we mochten met zijn 2e naar boven. is toch wel gezelliger als je met zijn 2e staat te stuiteren.
nou kleertjes uit, mooi blauw jasje, mutsje en sokjes aan en wachten maar. :44:
dokter kwam me nog even aftekenen en nog even besproken of we nou de 450 of 500cc zouden doen maar ik was er eigenlijk al over uit dat het zeker 500 moest worden na alle verhalen dat iedereen ze achteraf te klein vind.
nou toen moest ik de operatiekamer in lopen en op het bed gaan liggen. de mensen daar waren echt heel lief en gezellig dus nog ff lekker gekletst (doen ze waarschijnlijk meer voor mij dan voor hun zelf) en dat is dan ook wel prettig. was wel vrij onstpannen op dat moment en heb me er gewoon aan over gegeven. de anesthesist zij dat ik maar een mooie droom moest bedenken want veel mensen dromen. nou ik ging naar mexico :beach:maar ik weet er echt niks meer vanaf.
dat ik wakker werd (5min later) was ik eigenlijk al vrij snel wel weer helder, maar wat een raar spul is dat die narcose en pijnstilling. daar word je gewoon straalbezopen van, haha. ik was dan ook heerlijk aan het kwekken met iedereen en maar zeggen “sorry hoor dat ik zo druk praat maar dat komt door dat spul” maar gelukkig hadden er nog 3 last van dus dat scheelde zeker. ik ging ook een foto van mijn borsten maken om ff naar mijn man door te sturen en toen waarschuwde de verpleger al “kijk uit wat je er mee doet he want je bent een klein beetje anders dan normaal door de medicijnen, dat je hem niet op Facebook zet en straks denkt, o kut”. haha het zal je overkomen, maar ik zij al dat ik hem alleen maar naar mijn man zou sturen. :152:
nou na 2 heerlijke beschuitjes met jam :47:( hou helemaal niet van jam maar smaakte bijzonder lekker) 2 koppen thee en een kop bouillon mocht ik na dat de dokter nog ff bij me is wezen kijken lekker naar huis. thuis wel gelijk weer paracetamol ingenomen want toen raakte het paarden middel van daar wel uitgewerkt en dan word je ff terug gefloten. dus hup naar bed.
maar eigenwijs als ik ben ging ik om half 4 naar beneden omdat ik vond dat ik dat wel moest kunnen en de pijn viel ook best wel mee. bakkie thee voor mezelf gezet lekker aan de grote tafel gaan zitten en ff mijn schoonzus gebeld. toen mijn man naar beneden kwam (was ook ff gaan liggen) werd ik ineens heel zweterig en zij tegen mijn man dat ie ff bij me moest blijven omdat ik niet goed werd. hij wou me nog naar de bank brengen maar dat durfde ik niet omdat ik zo raar werd. nou maar goed dat ik dat ook niet gedaan heb want ik ben dus flauw gevallen. dat ik bijkwam zij ik “ he he ik ben er weer, heb ik mijn ogen nog dicht gehad?” kijkt me man me verschrikt aan en zegt “ je bent 10 min weg geweest muts” :kez_11: nou is mijn man vrij kalm en heeft goed mijn pols bijgehouden en gewacht tot ik bij kwam maar daarna heeft ie me naar bed gebracht en mocht ik alleen nog maar er uit om te plassen.
maar voel me vandaag al weer heel wat beter en zit nu dus ook weer acht de computer. herstel gaat best snel als ik nu kijk wat ik gister nog voor steken had, dat is vandaag al weer stuk minder.
en ben echt nu al zo blij met het resultaat :33: tuurlijk moeten ze nog zakken en zijn ze nog super strak maar dat wist ik van te voren, en als ik er nu naar kijk dan zie ik dat zeker goed komen. en ik vind ze zeker niet te klein en ook niet te groot tot nu toe, dus als dat zo blijft ben ik dik tevreden. :35:
op naar herstel en mooie bikini en bh’s kopen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een super leuk verslag om te lezen! Fijn dat alles goed is gegaan, gefeliciteerd met je boobs :D

Dat flauwvallen... heb ik ook gehad, span je je tog teveel in! Had ook weinig pijn dus dacht dat ik ook wel lekker uit bed kon.. niet dus :P

Heb je wel een beetje kunnen slapen?

Liefs Rominaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@son79 oh wat toevallig! mooi dat het zo goed met je gaat! ben jaloers haha!

veel plezier met je nieuwe boobies!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rominaa: ja slapen ging aardig. Alleen wel vanacht ff er uit geweest want toen was mijn rug het zat. Als ik stil lig voel ik mijn borsten niet maar wel mijn rug en andersom, Haha. Ach is maar voor even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het meiden, wanneer mag je eigenlijk weer gewoon lekker lang douchen? Ben er gister ff onder geweest maar dat was echt heel kort omdat dat de opdracht was, Haha. Of mag je pas weer lang douchen als je hechtingen er uit zijn?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bloem:

Ik heb de hechtingen en de pleisters onder de borsten. De assistent van stolarczyck heeft geadviseerd om zij te laten zitten zo Lang mogelijk. Het liefst tot de contrôle visite binnen 2 weken. Dus ik douche maar geen Lang warme straalen op de borst voor de komende 10 dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eva. Ja dat acht ik al. Laat de pleisters ook wel zitten. Maar heb vandaag wel ff lekker wat langer gestaan, heerlijk, haha. Maar hield de straal gewoon het meest op mijn rug en af en toe vanaf mijn schouders naar de voorkant. Mijn borsten zijn nu mooie afdakjes voor de littekens:)

Hoe gaat het nu met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eva. Ja dat acht ik al. Laat de pleisters ook wel zitten. Maar heb vandaag wel ff lekker wat langer gestaan, heerlijk, haha. Maar hield de straal gewoon het meest op mijn rug en af en toe vanaf mijn schouders naar de voorkant. Mijn borsten zijn nu mooie afdakjes voor de littekens:)

Hoe gaat het nu met jou?

Hoi Bloem , Dames

Heerlij he een lange douche :-)

heb denk ik dit weekend toch te veel gedaan want mijn rechterborst is vrij hard en pijnlijk terwijl de linker soepeler begint te worden .

ik hoop dat het geen kapselvorming is :-( waarschijnlijk niet anders zal ik denk ik niet een kunnen aanraken .

gelukkig geen koorts....

Ik zal de chirurg vandaag bellen voor advies . Ik bal er erg van . heb eigenlijk veel pijn bij de linker borst .

ik vraag mij af of masseren zal het sopeler maken ( wel pijnlijk maar als het moet doe ik het well)

moest terug naar mijn werk vandaag maar autorijden is niet verstandig met de pijn

hoe gaat het met jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat het best goed doe ook wel wat kleine dingen in huis maar probeer zeker niet teveel te doen hoor!

Bij mij zijn ze nog echt kei hard nog niet echt soepel heb ik het idee hoelang durt dat eigenlijk??

Eva moet je nu alweer gaan werken?? Pff zou ik echt nog niet kunnen nu maar ja ligt aan het werk natuurlijk ook, auto rijden mag nog niet toch? Ben benieuwd wat je pc zegt, denk dat het nu nog normaal is dat de een harder is dan de ander, ze zeiden tegen mij ze veranderen nog elke dag en het herstel is per borst verschillend!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dreamer

je heb gelijk , zeker rustig aan doen zodat alles rustig gaat genezen.

Ik hoop echt dat mijn pijn tijdelijk is en dat he deel van de herstelling proces is :103: hoor.

Ik heb de pc gebeld . Ik word vanmiddag teruggebeld voor verder advies . ben ook benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O eva wat vervelend. Maar zal vast wel goed komen.

Ga niet maseren zolang de pc dat niet zegd horr, want dat word meestal afgeraden de eerste 6 weken. Maar doe wel goed rustig aan he, auto rijden zou ik denk ik ook nog niet doen. Ik ga mu wel af en toe op de fiets maar doe dit dan wel op eigen tempo, vooral bij de hobbels, haha. Anders bonken ze zo.

Als je bent terug gebeld dan horen we het wel he?

Maar denk dat je je gewoon ff rustig moet houden. Maar weet hoe moeilijk dat is hoor. Je doet al heel snel te veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha niet.... kan het wel borstelen. eerste week bleef ik bij mijn moeder deed zij het. nu door me vriendin die me verzorgd tot ik weer zelf alles kan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nou dat lukt me eigenlijk aardig. ik heb dan wel kort haar maar moet het wel met de staltang doen. ik doe gewoon mijn hoofd iets naar beneden zodat ik mijn armen niet zo heel hoog hoef te doen. is niet ideaal maar het lukt. :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.