Ga naar inhoud

bloem30: 13 april 2015: E. Stolarczyk: Mediconsult: Haarlem


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

@superstar1981

ik krijg 450cc dual plane en jij?

spannend he! ik voel me maag al kriebelen hahaha

tot morgen! veel succes! jij ook @son79

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bloem

Mijn operatie is gepland na jouw operatie : zelf kliniek ,zelf chirurg

Kan niet echt goed slapen .

Succes morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word gezelig druk morgen hier in nijmegen!! :-) wel gezellig dat jullie allemaal samen mogen!!

Succes dames!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 schaapje, 2 schaapje, ben ik de enige die niet kan slapen? Dit is echt bizar, ben niet mega zenuwachtig maar kan gewoon onmogelijk in slaap komen. Heb dit nog nooit gehad. Dit ga ik morgen voelen natuurlijk, maar kan er zo weinig aan doen. Nou dan slaap ik in ieder geval lekker op de tafel morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

om tien uur was ik aan de beurt. Alles is goed gegaan en lig lekker warm in mn bed op de kamer. Pijn valt alles mee, wel al stijf. Maar wanneer straks de pijnstilling is uitgewerkt zal het stijve gevoel nog wel erger worden.

Misschien kom ik straks één van jullie nog wel tegen.

Ik lig op kamer 29:-) (Nijmegen)

Sterkte allemaal met jullie herstel.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar zijn we dan, Haha. Was mooi optijd aan de beurt en ben nu al weer heerlijk thuis. Valt me nog alles mee. Na de auto rit wel lekker naar mijn bedje want toen ging het wel weer wat zeer doen. En heb natuurlijk al ff gekeken maar vind ze nu al super. Kwa voormaat ook al, ondanks dat ze nog lekker strak en bol staan, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn te lezen dat alles goed is gegaan ook bij jullie!

Ik lig nog in het zh moet een nacht blijven is hier altijd standaard! Wel lekker word mooi verwent al n lekker broodje op en pijnstiller.

Borsten zitten nig helemaal ingepakt maar kan vorm al wrl zien! Ik ben tot nu toe tevreden tepels zijn gelift gelukkig verder geen littekens naar onder dus das fijn! Prothese 220cc gehad voor de spier! Dit was het beste ivm tepellift erg mooi vind ik!

Ben zo blij dat t erop zit pff was behoorlijk zenuwachtig!

Jullie ook fijn herstel dames lekker laten verwennen

Xxx petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast enibas81

Wat was je al snel thuis Bloem! Hopelijk slaap je vannacht iets beter.

Lekker veel operaties weer vandaag.

Goed herstel iedereen!

@Eva, wat toevallig dat je bij dezelfde pc bent. Hoeveel krijg je en hoe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames

Het is super gegaan was om 14:00 al naar huis.

Begin pas pijn te krijgen maar paracetamol en extra pijnstillers van de chirurg gekregen.

Heb tot 18:30 geslapen ahaha

Gelukkig mijn man kan voor de kindjes zorgen dus ging ook prima

Ik kan de vorm al zien : simpelweg PRACHTIG YEAH!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ enibas:

Hoi

Het ging super goed.

Om 9:30 geopereerd . Dan kreeg ik het eventjes koud. Ik kreeg een lekker kopje thee en een beschuit met jam in bed.

Ik kon al mijn borsten zie : PRACHTIG

Nu begin ik echt pijn te krijgen maar paracetamol en diclfenac zal helpen. Ik ben echt super blij en mij man ook

Ik kreeg 300 cc dual plane mentor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eva wat fijn dat het bij jou ook zo goed is gegaan. Heb jij donkere huidskleur? Want heb je volgens mij uit de operatie zien komen. Wat word je wazig he van die narcose en pijnstillers. Had vanmiddag wel wat pijn maar daar is overheen te komen. Maar overeind komen is echt waardeloos, Haha. Ben nog nooit zo blij geweest met mijn elektrische bed.

Dreamer: jij ook heel veel sterkte. Wanneer mag je het resultaat zien? Ik ga morgen of overmorgen mijn operatie verslag maken maar dan moet ik eerst knap achter de computer kunnen zitten. Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen na de operatie van vandaag.

Ik lig lekker in mn eigen bedje, voel me goed. Spierpijn, maar is goed te doen.

Ik zal morgenochtend ongetwijfeld stijver zijn, maar spierpijn is goed te behappen.

Ben vanmorgen om 10.00 uur geholpen en om zes uur mocht ik naar huis. Nu word het de komende tijd aansterken.

Ik ga morgen of overmorgen mn verslag schrijven.

Ik wens iedereen een fijne nachtrust toe.

liefs sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuw520: ik kreeg gister ook heel veel zwelling. Ben heel veel gaan drinken gelijk. Eerst wel eng want dronk veel maar plaste weinig, na enige tijd later begon het te lopen, haha. Gisteravond 6 x wezen piesen, ik voelde het gewoon slinken.

Ben trouwens net wakker, maar kan door mijn rug niet meer slapen. Dus ff wat anders en dan hopen dat ik straks weer ff lekker in slaap val.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.