Ga naar inhoud

bloem30: 13 april 2015: E. Stolarczyk: Mediconsult: Haarlem


Aanbevolen berichten

nou ik begin alvast voor mijn operatie verslag voor aanstaande maandag. ben nu natuurlijk al druk met voorbereidingen en de zenuwen beginnen al flink op te komen. heb er zo onwijs veel zin in. :1bouncingboobs:

woensdag werd ik gebeld, hoe laat ik aanwezig moet zijn maandag. nou ben als eerste aan de beurt dus dat is 8 uur en moet om half 8 aanwezig zijn. nou vind ik dat super want dan weet je bijna zeker dat het niet uitloopt is het niet dat wij al een uur en een kwartier moeten rijden en zeker weten in de file staan :106:

dus dat zou betekenen dat we om 5 uur ons bed uit moeten . :18:

nou kwam ik op het lumineuze idee om dan maar zondag lekker uit eten te gaan en daarna een hotelletje te pakken in amstelveel :lazy2: dus nu hebben we heerlijk een hotel geboekt op 3min afstand van waar ik moet wezen.

moesten de kindjes nu toch al uit logeren brengen dus laten we er dan maar goed gebruik van maken.

als ik om 7 uur met mijn man eet dan ben ik toch wel op tijd nuchter voor de volgende ochtend?

nou en anders iets eerder uit eten. hihihi. en zal niet al te zwaar tafelen.

o mensen ben zo blij als de komende 2 dagen snel voorbijgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast enibas81

Wat gaat de tijd dan snel he!

Weet jij of dr. Stolarczyk standaard een borstband meegeeft? Ik ben over 3 weken aan de beurt :-)

Wel lekker dat je de eerste bent!

Fijn weekend en alvast een goed herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enibas: ik heb echt geen idee, maar ik krijg ook op de spier en volgens mij krijg je dan in de meeste gevallen geen borstband. Maar ik zal het je wel ff laten weten na maandag.

Superstar: ja spannend allemaal hè. Jij ook heel veel succes maandag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast enibas81

Dat is waar ook ja, ik was vergeten dat het bij jou op de spier geplaatst wordt.

Ik zal ze zelf binnenkort nog maar eens bellen, ik krijg de zenuwen van al die verschillende berhalen en foto's .

Ik kijk uit naar je verslag, succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai, vanaf 00.00 hoef je pas helemaal nuchter. Sommige klinieken mag je nog wel drinken Tot 2 uur daarvoor. Ik blijf vanaf 00.00 nuchter en mag ook op 13 april, dus komende maandag! Ook super veel zin in! Ik moet me om 8.55 uur melden dus zal rond 10.00 uur uiterlijk wel onder het mes liggen! Heel veel succes maandag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

lautje; ja word in kliniek amstelveen geopereerd ja. ben heel benieuwd.

enibas; volgens mij kijken ze het toch aan of het nodig is of niet? maar bellen kan natuurlijk nooit geen kwaad. is misschien wel prettig om te weten waar je aan toe bent.

nieuw520cc; o super dan kan ik gewoon nog ff lekker uit eten zondag. moeten allemaal wel ff aan elkaar laten weten hoe het gegaan is hoor maandag. ben echt heel benieuwd. aan je titel te zien krijg je 520cc? en hoe krijg jij ze geplaatst en door wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog veel gedaan vandaag Bloem30? Nog maar 1 dagje ik kan het bijna niet geloven...

Hoe is het met jou zenuwen? Hier redelijk rustig maar denk dat ik maandag wel een hoge hartslag zal hebben krijg het nu met vlagen ook best ff de zenuwen...

Ik wil je alvast heel veel succes wensen en we lezen wel hoe het is gegaan van elkaar he!!

Zag dat er nog meer gaan maandag, veel succes iedereen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou moest vandaag eerst nog werken tot 3 uur. Zenuwen spelen hier nu ook soms op. Maar gewoon gezonde spanning. Gaan morgen rond half 2 rijden en dan maken we er gelijk een gezellige dag van. Daar heb ik ook al zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ook ik ben maandag aan de beurt. Inmiddels beginnen de zenuwen ook toe te slaan bij mij. Superstar 1981, maandag word ik geholpen door frans straten. Volgens mij jij ook.

Succes met de zenuwen voor wie er ook maandag aan de beurt zijn.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb vannacht echt heel beroerd geslapen. :63:

maalde echt van alles door mijn hoofd :5: . nou ja, nog 1 nachtje en dan zijn we er.

wat leuk dat er nog meer mensen gaan morgen.

son79; jij ook heel veel succes morgen, hoe laat word je geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi bloem, ik krijg ze achter de spier en inderdaad 520cc of 465cc als 520cc niet past. Bij mij gebeurt het door dr bruekers bij bergmann kliniek. Ben ook lekker vroeg aan de beurt dat vind ik wel erg fijn. Succes allemaal maandag! Tot nu toe eigenlijk helemaal heb zenuwen op het moment. Zolang ik het er maar niet over heb, want dan gieren ze door mijn lijf! Nog 24 uur en dan hebben wij nieuwe boobies! Ben er klaar voor, kom maar op. Wel zie ik erg op tegen de herstel periode. Maar ja, wat is nou 6 weken op en mensen leven. Succes meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloem een fijne dag en avond in het hotel, geniet er lekker van!!

Fijn om te lezen dat er meer gaan morgen, ik wel goed geslapen maar als ik wakker word gieren de zenuwen wel door mijn lijf. Hoop maar dat het meevalt zal blij zijn als het morgen rond deze tijd is

Heel veel succes iedereen en we lezen het wel morgen!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bloem30

Morgen ben ik rond negen uur aan de beurt. 7.15 uur moet ik er zijn.

Ben inmiddels behoorlijk zenuwachtig. Gelukkig wel goed geslapen, ik droom wel de meest rare dingen.

@melissa1981

ik hoop dat het beter gaat met de pijn. Hoe is je nacht geweest? Ik heb je foto's gezien en vind je borsten er echt al mooi uitzien. Wanneer je borstspier straks ontspant zullen ze nog mooier worden. Succes met je herstel.

Nog één dag stressen en dan is het zover.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Son79; je moet er al optijd wezen. Maar zal misschien ook schelen dat ik als eerste ben. Moet er een half uur van te voren zijn.

Lig nu heerlijk in het bad in het hotel, ff lekker onspannen. Al lekker gegeten en dan hopelijk lekker slapen straks. Heb nou wel af en toe flink de zenuwen. Komt op de meest gekke momenten op.

Dreamer; jij ook succes he. Ben heel benieuwd hoe we het allemaal ervaren.

Melissa; dank je wel. Hoop dat het bij jou snel beter gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh spannend! ik morgen ook bij frans straten in Nijmegen om 13u aanwezig zijn...

succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.