Ga naar inhoud

Welke kliniek?


JadeJade

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

De welbekende vraag komt weer..

Welke kliniek/chirurg is nou 'het beste'?

Ik woon zelf in Noord-Limburg dus het liefst een in Noord-Brabant, Gelderland, of Limburg.

Al jullie tips, ervaringen en berichtjes zijn welkom!

Alvast bedankt, jullie zullen me er enorm mee helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!! ik denk dat er zat mensen zijn die je goede pc's kunnen aanraden!

Ik zelf ben door dr Verdonck geopereerd en ben erg tevreden over het resultaat en hoe het allemaal verlopen is..

Als je wilt mag je me wel toevoegen dan kun je mijn foto's bekijken..

volgensmij opereerd hij ook ergens in braband of limburg dacht ik.

maar ik zelf ben in genk geholpen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb natuurlijk al heel veel rondgekeken en informatie opgezocht en ervaringen gelezen en de kliniek van Diana Gabriels blijft in mn hoofd zitten daar kom ik elke keer weer bij uit!

En dan met name Dr. Frans Straten.

Wat zijn jullie ervaringen met de kliniek van Diana Gabriels?

En met Frans Straten?

Ik ben zeer benieuwd hoe jullie dit hebben ervaren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maandag mijn BV door Frans Straten. Ik heb wel een goed gevoel bij hem!
Zou gewoon op consult gaan is toch gratis

Zal dinsdag ofzo wel een verslagje plaatsen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid! Als ik zo lees waar jou voorkeur naar uitgaat qua omgeving... Dan zou ik zeggen: Frans Straten!!

Ik word door hem geopereerd 28 april. Maar ik heb hier al veel Straten boobies voorbij zien komen. En Frans maakt mooie boobs hoor!

Persoonlijk vind ik het ook een fijne man. Hij nam de tijd voor mij en mijn gestuiter :38:

Ik heb een super goed gevoel over gehouden aan het consult met hem!

Je kan via zijn eigen kliniek Heyendael gaan in Groesbeek bij Nijmegen. Dan betaal je 2950 dacht ik. Of inderdaad via Diana Gabriels. Dan betaal je 2600 euro. Alleen dan moet je voor je consult en nazorg naar Barendrecht toe... De operatie is gewoon in de kliniek van Frans zelf.

Succes met je zoektocht meid!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 10 Feb door Frans geholpen!

Ben via Heyendael zelf gegaan, kom ook ui Nijmegen dus was voor mij maar 10 min rijden!!

Ik ben echt super tevreden fijne man en een fijn team bij heyendeal!!

Lief x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen maandag gebeld en heb 22 april mn eerste consult, via diana maar heb wel direct naar Frans gevraagt! Ben super benieuwd.. Zooo zenuwachtig haha. Thuis al wat geprobeerd met een oude sportbh en boterhamzakjes met water om zo een beetje te kijken wat mooi is maar valt eigelijk helemaal niet te zeggen want dat zit nergens naar! Ga er gewoon heen en ik zie wel wat hij me adviseerd, weet in ieder geval wel precies wat ik mooi vind en wat ik graag zou willen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Gister mijn eerste consult gehad bij Diana Gabriels, vond het nogal chaotisch lopen en moest ook een uur wachten voordat ik aan de beurt was bij Frans Straten, toen ik eindelijk aan de beurt was dacht ik yes daar gaan we maar toen kreeg ik eerst een algemeen gesprek met een secretaresse van Frans Straten die eigenlijk niet zo veel verstand van zake had, maar ik dacht niet getreurd dadelijk stel ik gewoon al mijn vragen (want ik had een heel vragen lijstje gemaakt haha) en dan komt het allemaal goed! Eenmaal bij Frans aangekomen mocht ik gelijk passen wat wel erg leuk was en ik kreeg 375cc en 325cc, 325cc bleek toch echt wat te weinig te zijn en 375cc ja eigenlijk toch echt wat te veel, een tussenweg, 350cc, ja dat moest het zijn, perfect! Maar was deze mogelijk er want hij had geen pasprothese? Maar gelukkig was die mogelijkheid er en bestond het!

Maar nu vraag ik me toch af zijn er meiden die ook voor 350cc zijn gegaan?

Ik krijg ze van het merk mentor, rond, dual plane, high profile.

Ik ben 1.65m, 60kg en heb nu 75a.

Ben zo benieuwd hoe het zal worden..

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hey JadeJade!

Ik krijg ook mentor 350cc hp rond dual plane alleen dan bij Velthuis kliniek en ik word geholpen door Laura Moojen-Zaal! Ik ben alleen pas 7 juni aan de beurt dus ik kan je nog niet vertellen hoe het bij mij uitvalt haha. Weet je al wanneer je operatie zal zijn? En ben je al uit over het aantal cc?

Ik zit ook de hele site af te speuren naar meiden met 350cc en ik heb er eerlijk gezegd wel een heel goed gevoel over! Ik ben 1.66 en weeg nu rond de 58kg.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en wat leuk dat je al hebt gepast enzo!\

Zelf heb ik 100 cc meer dus kan niet echt mee praten. Maar waar ik wel over kan mee praten is praktijk DG. Weet je zeker dat je daar naar toe wil? Ik heb flink onderzoek gedaan en ben uiteindelijk geswitcht want de chirurg is top alleen dat is dan ook het enige met kwaliteit. Er zijn hier veel meiden die spijt hebben dat ze via haar zijn gegaan (gelukkig niet iedereen). 

Die uur wachttijd is namelijk nog het minste bij haar. Ik zeg dit niet om haar af te kraken! Maar er zijn er zoveel die achteraf balen dat ik het graag even benoem zodat je een wel overwogen keuzen kan maken!! (Want zoveel duurder is z'n privé kliniek niet hoor) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel benieuwd. Het is zo spannend he! Ik krijg 375cc rond Mentor cohesive 2. Ik ben 1.67 en 60 kg en heb nu een slappe 75A (voor zwangerschappen 70C).

Ik zie hier allemaal meer cc voorbij komen, vind dat mooi en denk dan hmm is 375 niet te weinig? Maar heb 415 gepast en dat was voor mijn postuur echt te groot. Het maakte mij van boven erg log. Pc zei dat meer ook niet mooi was en natuurlijk is bij mij. Blouses in maat S zou ik bijv niet meer dicht kunnen krijgen en ik zou last kunnen krijgen van mijn rug. Ze zal het wel weten, denk ik dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-5-2016 om 07:13 zei Angel84:

Ik ben ook wel benieuwd. Het is zo spannend he! Ik krijg 375cc rond Mentor cohesive 2. Ik ben 1.67 en 60 kg en heb nu een slappe 75A (voor zwangerschappen 70C).

Ik zie hier allemaal meer cc voorbij komen, vind dat mooi en denk dan hmm is 375 niet te weinig? Maar heb 415 gepast en dat was voor mijn postuur echt te groot. Het maakte mij van boven erg log. Pc zei dat meer ook niet mooi was en natuurlijk is bij mij. Blouses in maat S zou ik bijv niet meer dicht kunnen krijgen en ik zou last kunnen krijgen van mijn rug. Ze zal het wel weten, denk ik dan.

Hey Angel!

Ik krijg ongeveer hetzelfde als jou! Ik ben 1.66 en 58kg en heb nu een A en krijg 350cc Rond. Ik twijfelde ook heel erg want eerst zou ik anatomisch 275cc krijgen. Maar na hier rond te hebben gekeken en gezien te hebben wat ik ook wil hebben ben ik na nog een consult overgestapt op rond 350cc  (meer kon niet) en ik heb ook groter gepast iets van 440cc ofzo en dat stond bij mij ook echt niet!

Laatst zag ik een foto voorbij komen van een dame waardoor ik weer schrok over de ronde versie maar zij had ze voor de spier en heel weinig huidweefsel.. En dan denk ik ohjeej word 350cc niet veelste groot voor me en de andere keer zie ik hier weer prachtexemplaren en denk ik hmm miss toch maar groter haha. Ik denk dat we vooral naar onszelf moeten kijken en vergelijken, anders worden we een straks gek van al die prachtige boobs hier.:P

Ik heb ook besloten dat ik zeker het eerste half jaar een foto van mijn voor situatie altijd bij de hand hou om mezelf eraan te herinneren waar ik vandaan kom. Ben namelijk ook weer een klein beetje bang dat ik ze na een tijdje miss 'te klein' ga vinden omdat ik om me heen grotere, rondere, vollere, hogere, dichter op elkaar geplaatste boobs zie. En ik denk dat als ik die foto bij me hou dat ik elke keer zo onwijs dankbaar ben als ik ze zie, dan is er geen ruimte voor twijfels en dat soort gedachten.

Wanneer staat je operatie gepland? 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

^_^

Ik krijg over 10 dagen een lift met ook 350cc. En sinds ik hier op het forum kijk twijfel ik ook steeds meer of ik niet toch voor de 375 moet gaan. Hij heeft me de 300cc en de 350cc laten passen. 300cc vond ik eigenlijk te klein maar 380cc weer te groot. Dus 350 zou perfect moeten zijn

Ik zelf heb nu een lege 75c en had voor mijn zwangerschappen een volle 75d soms een kleine 75e.

En Frans Straten zegt dat ik met 350cc weer op een volle D kleine E cup uit kom. Waarom ik opeens twijfel weet ik ook niet haha misschien de spanning..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Panda-Girl ja echt he! Dat twijfelen hoort er denk ik ook gewoon een beetje bij. Het is zo moeilijk om in te schatten hoe het er straks uit komt te zien. Ik heb het er ook met mijn pc over gehad. Mijn operatie staat as dinsdag gepland! En wanneer mag jij? Goed idee! Ik ga ook wat voor foto's maken! Dan kan ik daar ook op terugkijken straks ^_^

 @Clea♡het blijft spannend he! Ik denk dat je straks met een mooi stel borsten zit! Good luck!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2016 om 08:04 zei Angel84:

@Panda-Girl ja echt he! Dat twijfelen hoort er denk ik ook gewoon een beetje bij. Het is zo moeilijk om in te schatten hoe het er straks uit komt te zien. Ik heb het er ook met mijn pc over gehad. Mijn operatie staat as dinsdag gepland! En wanneer mag jij? Goed idee! Ik ga ook wat voor foto's maken! Dan kan ik daar ook op terugkijken straks ^_^

 @Clea♡het blijft spannend he! Ik denk dat je straks met een mooi stel borsten zit! Good luck!!

Spannend nog 1 nachtje slapen dus!! :43:

Ik mag 7 juni dus ik hoef ook nog maar 15 dagen te wachten :126:

Ik denk dat het twijfelen der inderdaad wel een beetje bij hoort, en je moet er ook wel goed over nadenken toch! Eigenlijk zouden ze een catalogus moeten maken waarin je alle borsten hebt en dat je ze zo kunt uitkiezen! Dat zou handig zijn haha:P  Ik vind het ook wel een beetje zo voelen eigenlijk want je struint het hele internet af naar de perfect boobs en die neem je mee naar je pc en voila ze zitten (bijna) zo op je borst, prachtig !

Heel veel succes, sterkte en plezier morgen met je nieuwe boobs!

XX

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Panda-Girl:

Spannend nog 1 nachtje slapen dus!! :43:

Ik mag 7 juni dus ik hoef ook nog maar 15 dagen te wachten :126:

Ik denk dat het twijfelen der inderdaad wel een beetje bij hoort, en je moet er ook wel goed over nadenken toch! Eigenlijk zouden ze een catalogus moeten maken waarin je alle borsten hebt en dat je ze zo kunt uitkiezen! Dat zou handig zijn haha:P  Ik vind het ook wel een beetje zo voelen eigenlijk want je struint het hele internet af naar de perfect boobs en die neem je mee naar je pc en voila ze zitten (bijna) zo op je borst, prachtig !

Heel veel succes, sterkte en plezier morgen met je nieuwe boobs!

XX

 

Thanks! Haha ja dat zou mooi zijn! Ik heb mijn pc mijn droomborsten laten zien; die van Ana Cheri. Maar heb helaas niet haar figuur haha! Wie heeft jouw droomboobies?  

Ik houd jullie op de hoogte. Jij succes met aftellen :lol:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Angel84:

Thanks! Haha ja dat zou mooi zijn! Ik heb mijn pc mijn droomborsten laten zien; die van Ana Cheri. Maar heb helaas niet haar figuur haha! Wie heeft jouw droomboobies?  

Ik houd jullie op de hoogte. Jij succes met aftellen :lol:

x

Ik vind de boobs van Laci Kay Somers prachtig (en haar figuur waar k hard voor train haha) maar ik ben ook helemaal fan van de boobs van Blondie94 en ik hoop dat ik zulke mooie krijg als die van haar!

Zeker doen want ik ben super benieuwd hoe je het gaat ervaren.

XX

p.s. die van Ana Cheri zijn erg mooi en sexy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Panda-Girl:

Ik vind de boobs van Laci Kay Somers prachtig (en haar figuur waar k hard voor train haha) maar ik ben ook helemaal fan van de boobs van Blondie94 en ik hoop dat ik zulke mooie krijg als die van haar!

Zeker doen want ik ben super benieuwd hoe je het gaat ervaren.

XX

p.s. die van Ana Cheri zijn erg mooi en sexy!

Ja de boobs van blondie94 vind ik ook erg mooi! En doe mij ook zo'n figuur als laci kay Somers! Vind het wel eng om straks 6 weken niet te kunnen sporten. Wordt afzien, maar alles voor de boobies! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Angel84:

Ja de boobs van blondie94 vind ik ook erg mooi! En doe mij ook zo'n figuur als laci kay Somers! Vind het wel eng om straks 6 weken niet te kunnen sporten. Wordt afzien, maar alles voor de boobies! 

Ja wow niet sporten.. ik neem met moeite 2 dagen rust per week haha dus dat gaat wat worden. Maar zodra ik me goed genoeg voel en akkoord heb van de fysio begin ik meteen weer met mijn benen en alles wat kan licht te trainen plus abs are made in the kitchen dus zolang we gezond eten zal het ook echt wel meevallen denk ik! En herstel gaat sneller want je eet gezond! Dubbele bonus dus eigenlijk haha.

Maar idd alles voor de boobies:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.