Ga naar inhoud

Uitslag op gezicht + borsten na OK


Aanbevolen berichten

Hoi dames, ik ben benieuwd of jullie hier iets meer van weten...

Ben nu bijna 6 weken PO (jippie!!!) en ben blij dat alles is goed gegaan en dat ik eindelijk weer mag sporten en gewone BH's mag gaan dragen. Nu zit ik alleen wel met iets, heb eigenlijk na de operatie ontzettend last van bulten en pukkeltjes in mijn gezicht, hals en bij m'n borsten Nu heb ik altijd al wel een vrij slechte huid gehad maar de laatste paar jaren had ik alles redelijk glad en pukkelvrij en bij mij borsten heb ik nooit deze klachten gehad. Weten jullie of dit door de narcose kan komen??? Heb net wel even rondgekeken op internet en heb wel een paar verhalen gevonden dat deze klachten wel eens vaker ontstaan na een operatie. Ik baal zo erg, vandaag 3 nieuwe BH's gekocht en super happy met m'n nieuwe boobs alleen kan ik er nu niet naar kijken vanwege die vieze bulten :(

Gebruik met douchen altijd al Sanex zonder parfum voor mijn huid en reinig mijn gezicht altijd goed, ook is er niets veranderd in mijn voedings patroon of iets dergelijks. Dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts en als die niets weet of me niet kan helpen laat ik me doorsturen naar de Dermatoloog, lijkt misschien wat radicaal maar baal als een stekker, weg met die dingen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit bij een vorige operatie ook gehad na een operatie (met epidurale verdoving). Zou ook aan de pijnstilling (bv. ibuprofen/brufen/andere) kunnen liggen trouwens, daar kan je ook zo op reageren... hopelijk trekt 't snel weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net ook al rond gekeken op het forum, schijnt dus echt veel vaker voor te komen!! Ga dinsdag naar de huisarts en dan vraag ik naar een zalfje of iets en voor de rest is het puur af wachten zo te zien.. Ben nu wel gerust gesteld, ben gelukkig niet de enige die hier last van heeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had na een paar weken opeens last van bultjes tussen mijn borsten. Normaal nooit last van gehad maar nu komen ze soms tegen elkaar. Ik heb er sudocrem opgesmeerd, dat hielp wel! Inmiddels is het weer helemaal glad. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg een allergische reactie op de diclofenac die ik gebruikte als pijnstilling. Daar kreeg ik ook bultjes van, wel met name op m'n armen en bovenbenen maar ook in m'n nek. Niet tussen m'n borsten maar als het toch aan de pijnstilling ligt dan moet je er mee stoppen of een alternatief vinden! Maar slim dat je gewoon ff naar de HA gaat, die kan je wat uitsluitsel geven :) Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, ff een update...

Ben afgelopen dinsdag bij de huisarts geweest en heb hier Benzoylperoxide meegekregen en kan nu al merken dat de bultjes minder worden, zowel op me gezicht als bij me borsten! :5:

Ben alweer helemaal happy, kan nu tenminste echt genieten van de 2 nieuwe aanwinsten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen bultjes ofzo maar wel een ontzettende vette huid.. ik glim de heledag door heel vies! nu zit ik ook nog maar op 4dagen po..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hoi dames, ondertussen ben ik alweer bijna 5 maanden PO maar blijf last houden van de bultjes en vette huid, zowel op m'n gezicht als bij m'n borsten, duurde het bij jullie ook zo lang???

In eerste instantie leek de Benzylperoxide te helpen, na een maand kwamen de bultjes ineens vanuit het niets terug en heb ik een zwaardere dosering gehaald, hielp niks.. Terug naar de huisarts, hier heb ik Differentgel gekregen maar hier mag je absoluut niet mee in de zon zitten, zelfs niet in de schaduw en laat ik nu net over een paar weken op vakantie gaan naar een zonnig land...

Voel me ondertussen een beetje hopeloos, was net zo blij na al die jaren en nu heb ik dit probleem waar ik gewoon niet vanaf kom na al die maanden. Is er iemand anders hier die er na zo'n tijd ook nog last van had? Want bij mij trekt het niet uit zichzelf weg.. Of moet ik weer terug naar de huisarts en eventueel een dermatoloog? Weet het ff niet meer :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dag 11po en heb ook een onwijs vies vet schilferend gezicht, dacht eigenlijk dat het kwam omdat ik me nu niet opmaak en m'n huid dit niet gewend is? Maar nu ik zie dat andere t ook hebben zal t indd de narcose geweest zijn... Hoop dat t snel weg gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!!

Vervelend he

Voor mij is het alweer bijna 6 maandjes geleden , maar sinds die tijd zitten mijn boobs vooral ertussen in en erboven onder de bultjes en rode plekken!!

Mijn gezicht is gelukkig rustig, Ik heb daar rosacea en zat toen aan een ab kuur van 4 maanden , maar goed weet nooit waneer dat weer komt opspelen!!

Ik ben laatst eindelijk naar de huisarts gegaan en heb ook Benzoperoxide gekregen heeft nog niet echt resultaat, tot nu toe!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.