Ga naar inhoud

Wie heeft Monobloc Hydrogel VOOR de spier (en geen plooien)?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik werk al 20 jaar in de gahndicaptenzorg dus ook veel tillen en sjouwen.

misschien dat die vorige implantaten daarom zo raar gingen doen met aanspannen!

loop nu twee jaar zonder implantaten maar o wat baal ik van die dingen.

en zooooo zat om met die dikke push up te lopen, hij irriteert aan alle kanten.

maar ja nu lijkt het of ik volle C heb, doe ik een gewone bh aan is het gewoon plat bij mijn t shirt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 weekje voor jou en dan heb je de boobies!,:wub:

al een beetje zenuwachtig?

ik ga zo bellen om te vragen of ze mijn datum in okt al vast kunne zetten.

ben zo benieuwd hoe het gaat worden bij jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga binnenkort nog voor tweede consult.

via de mail met de foto.s,die ik had gestuurd schreef hij dat ik ook. 370 cc kon proberen maar mocht dan niet meer afvallen..

ben zo benieuwd hoe bij jou de 370 cc voor de spier eruit komt te zien.

wat was jouw voorsituatie ook een 80 B?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Donny:

Ik hoor niets meer van je.... Alles toch wel goed? 

Ja hoor, alleen heel druk met werk zo vlak voor mijn vakantie. Ben soms blij als ik dan op de bank zit zonder telefoon haha. Mijn voorsituatie is tussen a en b in. Bh's met cupmaat a zijn net te klein en met cupmaat b net te groot haha. Wel 75 a 80 als omvang inderdaad. 370 valt hoop ik mooi uit. Wel ben ik nu behoorlijk zenuwachtig aan het worden, dus sorry als ik straks de eerste dagen niets laat horen. Waarschijnlijk ben ik dan zown emotiegeval, maar ik wil wel een album bij houden. Blijf me dus vooral volgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zijn wij krek hetzelfde wat onze voorsituatie betreft, ik ook 80 B.... 

Vandaag kon ik nog effe langs nio omdat ik wilde dat hij mijn borsten nog een keer Zou bekijken voor het aantal cc

Gisteren gebeld en vanmorgen kon ik al terecht, dat was erg fijn. 

Hij heeft ze bekeken en het wordt 370 cc voor de spier. Ik moest van hem nog even mijn  borst spieren aanspannen en hij zag ook dat er dan gekke bewegingen ontstonden bij mijn borsten, die staan dan heel raar. Wrs komt dit omdat ik de vorige implantaten onder de spier had, dus kun je nagaan wat dat voor gevolgen later heeft.... 

Operatie datum is vast gezet op 10 okt

En..... Ik begin nu ook de kriebels te krijgen, zo van wow...... Het gaat nu echt gebeuren. 

Kan me voorstellen dat je het nu steeds spannender gaat vinden.... Ik blijf je nauwlettend volgen hoor... En heel veel sterkte strakkies, je krijgt er wat moois voor terug :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.