Jump to content

onze mannen vs bv

justify

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben na mijn zwangerschap van een b cup naar een a (aa) cup gegaan en heb besloten hier iets aan te laten doen. Mijn vriend staat achter mijn beslissing maar toch vraag ik me af wat jullie man er na de bv van vond. Echte borsten en siliconen voelen toch wel anders. Vaak zie je toch ook wel een verschil vind ik. Kunnen jullie jullie ervaringen met me delen!?

Bedankt voor jullie reacties!

Greetz

Hoii!!

Ik heb 16 dagen geleden een bv gehad! Na zwangerschap was alles wat slap geworden en ik wilde daar wat aan doen!

Vriend vond t nie nodig maar wel prima als ik dat graag wilde..

Nu heeft hij er nog niet echt aan gezeten dus kan er nog niks over zeggen.. wel vind hij her er mooi uit zien! En als zn vrienden (die t weten) dan vragen wat ie ervan vind dan krijgt hij een lach op zn gezicht als een klein jongetje in een snoep winkel haha

Maar nu hopen dat hij het ook "lekker" vind voelen!! Nog even geduld dus haha

Groetjes!

hier gelijkaardige voorsituatie (ook van B naar AA gegaan na zwangershap en borstvoeding, kijk gerust eens naar m'n foto's). Mijn man heeft me van in 't begin gesteund om een BV te kiezen, voor mijn eigen zelfvertrouwen en uiteraard ook omdat hij dan weer borstjes zou hebben om aan te voelen :-)

Ik ben nog maar een week geopereerd en alles is nog wat gevoelig, maar mijn man is nu alvast héél enthousiast. Ook al zijn ze nog hard en zien ze er niet uit door de bloeduitstortingen, hij wordt toch helemaal wild als hij er nog maar mag over strelen :6:

Wat het gevoel betreft: mijn huisarts vertelde dat hij een patiënt heeft bij wie hij al heel wat borstcontroles heeft uitgevoerd (manueel voelen, dus echt in knijpen en zo), en hij pas na een aantal jaar wist dat ze een BV gehad had, omdat ze 't zelf zei! Ik denk dus dat dat gevoel écht wel meevalt! Persoonlijk voel ik nu ook dat mijn borsten nog wat hard zijn maar verder vind ik ze echt fantastisch om aan te komen, SOWIESO leuker dan ervoor, eigenlijk wat volume om vast te pakken!!

Weet je, vaak streel/wrijf je ook gewoon over borsten hé, hoe vaak gebeurt het dat je er echt gaat in knijpen?

En uitzicht: zonder bh zie je idd nog wel verschil maar dat gaat na verloop van tijd wel weg denk ik, eens ze 'gezakt' zijn. Met bh zie je volgens mij niet dat er een BV geweest is.

Voor mijn vriend hoefde een bv ook niet,
maar ik had geen zelfvertrouwen, ik was niet fier op mezelf.
Nu na mijn bv is alles verandert, ik trek sexy lingerie aan om hem te verassen, ik durf mezelf tonen.
Het is voor hem ook een hele verandering, en mocht ik zo geweest zijn met mijn kleine borsten was het ook allemaal goed geweest.
Maar daar had ik het zelfvertrouwen niet voor.

En qua gevoel, ze zijn best wel mals en kneedbaar. Hij zit er graag aan en ik sta er duidelijk meer bij stil dat ze vals zijn, dan hij :)

Ik en mn vriend zitten enorm op 1 lijn wat borsten betreft.. we vinden beiden nepboobies sowieso mooier en qua gevoel kan ik er niet veel over zeggen want over het algemeen als ze soepel zijn lijkt me dat het verschil niet extreem is..

Mja ik deed het tenslotte voor mezelf dus over het algemeen had mn vriend niet veel te willen,

al moet ik zeggen dat ik het wel fijn vond dat hij me steunde met mijn besluit en enorm happy is met hoe mijn boobs er nu uit zien.. dat geeft dan wel even z'n zelfvertrouwen boost! :)

hier hebben mijn borsten trouwens eerst een periode vnl uit vet bestaan, daarna vnl uit melk, daarna vnl uit klierweefsel, nu vnl silicone, hihi voor mij maakt 't geen verschil meer :-) als ze maar mooi, vol en zacht zijn :-)

(trouwens zo'n prothese op zich voelt echt wel zacht aan hoor, dus ik heb er vertrouwen in dat ze ook in de borst zacht zullen worden)

Heyyy,

Leuke reacties :-)!!!

Krijg de indruk als ik dit zo allemaal lees dat siliconen qua gevoel nog wel best meevallen!

Dat stelt me toch wel gerust. Vind het belangrijk dat het geen 'hard' aanvoelende borsten worden.

Ook al doe je het voor jezelf, vind het uiteindelijk ook leuk als mijn partner er even hard van kan meegenieten :).

Groetjes

Nou ik kan je vertellen dat hij gister er even in geknepen heeft hahaha tijdens "je weet wel" moest ie toch ff voelen :P

Hij vond ze idd zachter dan gedacht maar wel raar omdat het nu zo groot is hahaha de schat! :P

Die van mij vond natuurlijk als elke man dat het heel onnodig was, maar toch met open mond lopen staren toen hij ze voor het eerst zag. Ik had hem trouwens ook niet echt verteld hoe groot ze zouden worden. :45:

Hij was heel lief en vooral bezorgd of het pijn deed, maar stiekem zit hij er toch graag aan. Denk insmeren en droogdeppen na het douchen, haha. Hij zei gisteren tegen mij dat ze veel zachter aan het worden zijn, ik had het zelf niet eens door.

Voor mij is het verschil alleen dat als ik in mijn borsten 'knijp' (nog niet echt gedaan maar heel zachtjes een keer gevoeld) dat je geen gevoel hebt in het gedeelte waar de implantaat zit natuurlijk en normaal heb je gevoel in je hele borst.

Wat vind jouw man eigenlijk?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.