Ga naar inhoud

boobs20 : 29 juni 2015 : Dr. De Maerteleire :


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik ben 20 jaar. best nog jong dus! Ik heb kleine borsten in verhouding met mijn buik. Ik weet dat mijn borsten niet meer gaan groeien aangezien mijn mama ook kleine borsten had.

Zij heeft ook een borst vergroting laten doen bij dokter De Maerteleire zo een 10 jaar geleden. ( zij heeft hier toen ook op het forum gezeten!) Mijn ouders vinden het dus geen probleem en begrijpen het!

29 Juni heb ik mijn borstvergroting. ik zal 475cc krijgen dual plaine. Mijn borst meet 11 cm en mijn huiddikte is ongeveer 3 cm!

Ik heb enkel wat bang voor het in slaap doen! dat word voor mij de eerste keer! maar voor de rest heb ik volledig het vertrouwen van de pc. Mijn mama is er uiteindelijk een resultaat van! :D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oow ja ik ga er natuurlijk weer vannuit dat iedereen dat kent haha, is in nederland een soort van bekende nederlander :P bedoelde er niks raars mee hoor haha !

Narcose trouwens is niet eng hoor, ik was er ook heel bang voor... maar vond het uiteindelijk een heel fijn gevoel, gaat helemaal goedkomen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

aah, kan ik haar opzoeken op internet? is dat zo een vrouw die over the top is?

Oke fijn om te horen!

Het geen waar ik nog super hard mee in zit is: ga ik het tegen niemand vertellen of tegen iedereen of tegen bepaalde mensen zoals mijn 'schoonouders'?

Ik wil niet bekeken worden als "de Fake" maar ik vind het dan ook niet fijn dat er achter mijn rug geroddeld zou worden.

Wat hebben jullie gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jahoor google en dan barbie en dan zie je der haha :P

In eerste instantie had ik het alleen aan de mensen verteld die echt dicht bij me staan, me vriend, moeder etc. Ben er nu alleen zo trots mee dat al me vriendinnen het ook weten haha! Je moet het gewoon vertellen aan de mensen die je vertrouwt! En als ze gaan roddelen zijn ze gewoon jaloers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.google.at/search?q=barbie&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=asQmVbXTMMz5UvXKg5gC&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=947#tbm=isch&q=real+barbie&revid=387590857

Is het deze?

Mijn familie (ouders, zus, schoonbroer, vriend) weten het! Mijn zus vond het het beste idee van het gewoon tegen iedereen te zeggen dan kan er niemand achter je rug over babbelen.

Mijn mama heeft het zelf stilgehouden en zou dat dus ook doen.

Ja iedereen gaat jaloers zijn op mijn borsten! ik kijk er zo naar uit!!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.