Ga naar inhoud

Nobodycaresbye : 22 april 2015 ; Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Haii!

Ik ben Cher, en bijna is het zo ver voor mij! 22 April ga ik dan ook naar zo lang sparen voor een

mooie volle boezem! :36:

Ik twijfel alleen nog heel erg, het liefst ga ik voor een 375cc, ze raden mij 325cc aan.

Morgen moet ik weer naar de kliniek om te passen, en weer ben ik zoooo zenuwachtig!

Het liefst eindig ik op een C/D cup, dat lijkt me het mooiste.

Ik ga voor een ronde prothese, achter de spier. Ik schommel uit mezelf nu op een 75A.

(Ik ben nog platter dan een platvis)

Ik ben 1,60 groot, en weeg 55kg.

Iemand?! Help me out?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

22 April is het zo ver voor mij.. Dan krijg ik eindelijk mijn 375cc ronde prothese achter de spier..

Werkelijk, ik kan echt niet wachten. It's a wish come true...

Maar nu heb ik een PAC, een kasje onder de huid waar ze op infuus aanprikken. Hij zit best ver naar beneden geplaatst, meer naar mijn borst toe.

Nu ben ik super bang dat dat voor complicaties gaat zorgen tijdens mijn borstvergroting!

De dokter zegt dat dit gewoon mogelijk is, maar toch maakt het me erg bang, ook omdat ik niemand in mijn omgeving heb die ook een PAC heeft en die ook een bv liet doen.

Een van mijn vragen is namelijk:

Als ze mis prikken in mijn PAC, hoe groot is dan de kans dat ze mijn prothese lek prikken?! Of wil dat niet omdat hij achter de spier word geplaatst...

Ik hoop dat iemand met ervaring me hier mee antwoorden op kan geven 😣

Liefs, mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Als je bij Van Onselen gaat kan je beter even wat verslagen van meiden die door hem geopereerd zijn gaan lezen er zijn er een hoop waarvan de vergroting door hem verpest zijn.

Hij is een knutselaar geen chirurg en zou eigenlijk op de zwarte lijst moeten staan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.