Ga naar inhoud

finalyboobies : 18 augustus 2015/11 maart 2016 : herstel operatie : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben ben een meisje van bijna 30.

2 kids van 2 en 4.

En een cupmaat nou ja cupmaat nog niet eens denk ik maat 70 a.

Jaren ben ik al onzeker, maar nu de 1e stap gezet.

Op dit forum hoop ik meer te lezen wat me te wachten staat als ik met de operatie akkoord ga.

Hoe zijn jullie ervaringen met de kliniek.

Ik ben een tenger meisje 1.62 en 50 kilo. Ik dacht zelf aan een kleine c cup.

Wat hebben jullie gedaan? Ben vooral benieuwd naar meisjes die ongeveer de zelfde cupmaat hadden. Foto's van voor en na zijn erg welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo!

Ik ben 7 April ook geholpen via heyendael.

Bij mij is alles goed verlopen. hele lieve mensen in de kliniek!

Ik ben ook erg tevreden over het resultaat!

Ik ben van 75 A/B ? Naar Denk ik Grote C kleine D gegaan.

(Nog geen bh gepast haha).

Ik heb Ronde prothese 350 cc high profiel dual plane geplaatst.

Frans Straten is een erg goede arts dus zal zeker op hem vertrouwen!

Hij weet het beste wat bij jou past.

Succes! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben 9 maart geopereerd door Frans en ben echt tevreden. Ervaring met de kliniek was super je wordt er goed verzorgt en de nazorg is ook allemaal goed geregeld. Tanne die de intake eerst doet is ook een hele fijne vrouw.

Ik heb 400cc links en 450 rechts gekregen. Ik ben 173 en ben nu 70 kilo heb wel een brede bouw. Mijn wens was natuurlijke borsten en dat is voor mijn gevoel zeer goed gelukt.

Succes met je consult.

Liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!!

Ik ben 10 februari geopereerd door Frans en echt super happy!!

Van het consult tot de operatie en de nazorg echt super geholpen daar bij kliniek Heyendael!!

Ook op vragen via de mail worden gelijk beantwoord en daarna belt Tanne nog om te checke of alles is gelukt, echt super!

Ik kwam na mijn eerste zwangerschap 25 kilo bij jaren lukte niet om af te vallen in 2010 eindelijk 21 kilo kwijt en sinds 2013 nog eens 17 kilo eraf en mijn 75 B was een 75 mini A geworden! Ben 170 lang ongeveer en weeg 56/57 ten tijde van de operatie woog ik 55/54 !

Tijdens consult aangegeven dat ik een grote volle D wilde!!

Heb links 450 en rechts 425 cc gekregen, en ze zien er echt super mooi uit!!

Ik ben tevreden :-)

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor jullie reacties.

Morgen is het zover ben erg benieuwd.

Ik zelf zie eigenlijk het meest op tegen de narcose en het herstel voornamelijk de eerste week met 2 kids...

hoe hebben jullie dat ervaren?

Ik ben benieuwd wat hij mijn aanraad. Ik wil ook het liefst de natuurlijke look! Ik vind het persoonlijk niet fijn als de boobs met mij lopen zeg maar ;)

dacht zelf aan 250 cc maar het moet ook wel de moeite waard zijn niet voor 1 cupmaat meer.

Hebben jullie voor of achter de borstspier de prothese geplaatst?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans is zelf wel van het natuurlijke heb nog niet gezien of gelezen dat ie iets adviseerd wat eigenlijk niet bij je lichaam past en/ of te groot is!

Kwa herstel mijn man had de eerste 2 weken vrij genomen en daar was ik echt blij mee want kon zn hulp goed gebruiken, Mijn kids zijn 10 en 8 maar zitten niet in de straat op school dus moesten met de auto gebracht/ gehaald worden!! En ik ben geen piepert best wel kei hard maar je voelt het wel hoor, heb wel gedraait op paracetemol en ibuprufen maar je kunt en mag verder vrij weinig!!

Dus ik zou wel genoeg hulp regelen!!

Ik had van me werk ook 6 weken verlof!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hier dan eindelijk mijn operatie verslag.

Dinsdag das het dan zo ver.

Maandag nacht heb ik best slecht geslapen van de zenuwen pffff en om 6 uur ging mijn wekker.

Ik mocht een oxazepam in nemen voor de spanning. Ik ben daarna nog even ingedut tot 7.15.

Toen was het snel aankleden en vertekken maar, om 8 uur moest ik me melden in groesbeek.

Ik werd er erg vriendelijk ontvangen, vooral de blonde zuster was echt een toppertje.

De oxazepam deed zijn werk prima, ben totaal niet gestresst geweest.

Om half 10 werd ik gehaald en moest ik afscheid nemen van mannetje.

Op de uitslaapkamer kwam ik selienepien tegen, die behoorlijk opgewekt klonk ( die was om half 8 aan de buurt) dus nog even met dr gekletst. Tja zo kom je nog eens iemand van het forum tegen.

Infuus aanleggen ging prima, frans kwam aftekenen en iets over 10 ging ik de ok in.ik kreeg plakkertjes open ik mocht op de ok.

Ze lieten me nog de implantaten zien en ze gaven me een eerste spuitje.

De man zei dat dit nog niet de narcose was, maar dat ik me wel duizelig kon gaan voelen. Ik voelde het door mijn nek heen stromen en ik deed mijn ogen dicht.

En vervolgend werd ik om 11.20 wakker op de uitslaapkamer.

Helemaal klaar hihi het zat erop. En dan zonder gestress van mij ik helemaal happy.

De hele middag moest ik daar blijven en om 10 over 5 mocht ik naar huis..

Ik kreeg eerst nog een beetje macaroni, wat wel ff oppepte heerlijk.

Echt pijn heb ik niet, wel druk.

De druk word steeds minder trouwens....gelukkig.

De eerste nacht miet kunnen slapen van de pijn in mijn onderrug, door andere houding met slapen pfff pittig.

Gister middag heb ik de laatste ciobrex of zoiets im genomen, en doe ik het alleen op paracetamol.

Slapen gaat wel moeizaam, ik word na 2 a 3 uur wakker omdat ik dan last van mijn rug heb.

Hopelijk gaat dat steeds beter zodat ik vannacht nog langer door kan slapen.

Ik bof wel met mijn mannetje die is erg druk met mij en de kids, zonder gemopper.

Vandaag ga ik even naar de kliniek, om borst band te halen.

Ik heb namelijk atomische implantaten en dan zou jr die eigenlijk na de operatie krijgen, maar dat is langs oms heen gegaan.

Ik ocht wachten tot de eerste controle, maar ik dacht, ben ik er even tussrn uit, kan de verpleegkundige meteen kijken, dus 2 vliegen in 1 klap.

Hoe slapen jullie?? Mischien hebben jullie tips?

Sorry voor de spelfouten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag. gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo allemaal,

Ik ben nu 2.5 maand po maar 1 van mijn borsten is nog steeds kleiner. Het lijkt wel alsof de prothese nog wat hoger zit.

Ik weet ik moet geduld hebben... maar ik vroeg me af of er hier ook meiden zijn waarbij 1 prothese pas later is gezakt; dus pas na 2,5 maand.

Zo ja hoe lang duurde het? En is de prothese vanzelf gezakt of moest je er iets voor doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik had ook 2 verschillende borsten een tijdje maar dat kwam door vocht! Heb waarschijnlijk iets teveel gedaan in die periode..had ook geen pijn. Is ook snel weggegaan na het enige dagen rust te gunnen. Ik zou een foto maken en naar je PC sturen en vragen om advies. Misschien dat je een borstband krijgt?? Is je onzekerheid ook weg als je bericht terugkrijgt. Hoort bij je nazorg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Afgelopen week heb ik mijn 6 weken controle gehad.vanaf het begin is mijn linker borst iets voller ( was voor de operatie ook al) 25 cc ongeveer dit was niet op te vangen met de protheses omdat ik anatomische prothese heb. Deze borst is op het oog ook wat verder door gezakt . (Hopelijk omschrijf ik het goed) dit komt dus door die 25 cc.dit vind ik natuurlijk niet echt prachtig.dus toen ik dit aangaf hebben we besloten om in maart een poliklinische ingreep plannen om dit op te gaan lossen zodat ik ook 100 % tevreden kan zijn.ik ben over het formaat en volume zeer tevreden hoor.

in bh's zijn ze al perfect, maar bloot stoor ik me toch wel aan dat verschil. Deze ingreep zit in de garantie dus ik hoef niks extras te betalen. Iemand zelfde meegemaakt toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat rot dat je nog niet helemaal tevreden bent maar wel fijn dat Frans het kosteloos kan verhelpen :)

Wat moet ik me voorstellen bij een poliklinische ingreep? Moet je weer volledig onder narcose etc?

Bij het aftekenen zei Frans tegen mij dat ik een klein verschil in de hoogte van mijn borstplooi heb, dus dat ik dat na de operatie wel zou gaan zien. Maar hij beweerde dat dat niet storend zou zijn. Ik ben nu pas 5 weken PO dus ik kan er nu nog niet veel van zeggen omdat mijn rechterborst nog niet goed gezakt is.

Heb je een foto van hoe je borsten nu zijn? :) ben stiekem wel heel benieuwd!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er word dan een ingreep gedaan onder plaatselijke verdoving.ik heb niet alles 100 procent meegekregen, want je krijgt zoveel informatie. Ik weet dat de huid naar beneden getrokken word, want bij de tepels zie je het ook goed dat er verschil is.

En als ik het goed verstaan heb word het van binnen uit vast gezet en gehecht.. ik zal kijken of ik een foto kan plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jij hebt is een lichte bottoming out, wat ik zo lees in je verhaal.

Wat er in dit soort gevallen meestal gedaan wordt, is idd de huid iets naar beneden trekken, en de borstplooi weer op de goede hoogte vasthechten. Dat vasthechten wordt gedaan dmv samenpakken van de huid en het kapsel en dan creeer je extra stevigheid als je het vasthecht. Het wordt vervolgens vastgehecht op het weefsel dat op je ribben zit. Dan krijgt het zoveel stevigheid, dat het eigenlijk niet meer los kan gaan.

Goed dat Straten dit onder plaatselijke verdoving gaat doen en je niet meer helemaal onder narcose moet....
Ik kan je wel uit ervaring vertellen dat dit niet heel lekker is, naderhand, maar het is bij jou gelukkig wel maar 1 borst. Bij mij werd toen zowel aan de onderkant als aan de zijkant van beide borsten zo gehecht.

En goed hoor, die Straten, om dit netjes op te lossen onder garantie. Zo hoort het ook, maar je moet maar het geluk hebben dat je de goede pc treft :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ben benieuwd naar t resultaat, wat vind je er van?

Ik ben dinsdag door Frans straten geopereerd, ook anatomisch dual plane 390 cc. Wat was jouw voorsituatie? Ik had een hele lege A(A)... Vind ze nu nog vrij groot !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo Allemaal,

 

Gister heb ik mijn herstel operatie gehad. het litteken viel niet mooi in de plooi en mijn tepel zat iets hoger.

Gister was ik dus aan de beurt onder plaatselijke verdoving, de prikjes deden een beetje zeer maar voor de rest viel het mee.

De huid is nu iets naar beneden getrokken, en er is 1 hechting vast gemaakt aan mijn ribweefsel.

Op dit moment heb ik last van jeuk (verschrikkelijk) en een schrijnend gevoel, maar neem aan dat dit normaal is.Hoelang zal dzt ongeveer duren?

Ik zag wel dat nu aan de onderkant een deuk in mijn borst zit. is dit normaal, en trekt dat nog bij?

de tepels zitten nu wel al op gelijke hoogte daar ben ik in elk geval al super blij mee, nu hopen dat dat deukje weg trekt en het litteken mooi geneest.

 

groetjes Finalyboobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei finalyboobies:

Hallo Allemaal,

 

Gister heb ik mijn herstel operatie gehad. het litteken viel niet mooi in de plooi en mijn tepel zat iets hoger.

Gister was ik dus aan de beurt onder plaatselijke verdoving, de prikjes deden een beetje zeer maar voor de rest viel het mee.

De huid is nu iets naar beneden getrokken, en er is 1 hechting vast gemaakt aan mijn ribweefsel.

Op dit moment heb ik last van jeuk (verschrikkelijk) en een schrijnend gevoel, maar neem aan dat dit normaal is.Hoelang zal dzt ongeveer duren?

Ik zag wel dat nu aan de onderkant een deuk in mijn borst zit. is dit normaal, en trekt dat nog bij?

de tepels zitten nu wel al op gelijke hoogte daar ben ik in elk geval al super blij mee, nu hopen dat dat deukje weg trekt en het litteken mooi geneest.

 

groetjes Finalyboobies

Ik wil je verder een voorspoedig herstel wensen.

Komt die jeuk misschien door je beha (lijkt mij niet dat het nu al de genezing is van je litteken) maar wie ben ik .

Ik had na mijn bv ook erg veel last van jeuk,maar dat kwam door mijn beha ik heb toen een zakdoekje in mijn beha geplaatst op het litteken.

Een inlegkruisje is nog beter maar die moet net maar in huis hebben.

xx Ank

Een inlegkruisje kan ook 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.