Ga naar inhoud

Even voorstellen :)


NellieBellie

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal,

Wat een opluchting om te zien dat er zoveel meiden zijn met dezelfde vragen en zorgen!

Ik ben Nelleke, 30 lentes jong en mag 28 april naar de O.K. bij de Velthuis kliniek in Eindhoven alwaar ik hoop dat Dr. van Rappard zijn magische

handjes goed het werk laat doen en ik mijzelf trotse ' boobie bezitster' mag noemen van mijn 2 'Natrelle-450 cc-round-cohesive-TFS-half achter de spier' vriendinnen ^_^

Heb nog niet veel gelezen over hem op internet maar consult was erg prettig en ik heb er wel vertrouwen in.

Alleen zie ik enorm maar dan ook echt enorrrrrrrrrrrrrm op tegen de operatie. Ik hoop hier ook een beetje de geruststelling te kunnen krijgen (en natuurlijk de hersteltips) en ervaringen te kunnen delen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik tel met je mee af naar je operatie dag! Ik ben ook 28 april aan de beurt namelijk :D Ik word geopereerd door dr. Straten in kliniek Heyendael en krijg 400 cc.

Waarom zie je tegen de operatie op? Vanwege de narcose of de pijn die erna komt?

Zelf maak ik me niet zo druk om de operatie. Die pijn... Tsja hoort erbij en ben ik op voorbereid... De narcose lijkt me wel lekker ;) hoop alleen niet dat ik er misselijk van wordt! En ik heb ook niks tegen naalden ;)

Qua hersteltips lees ik hier wel vaker dat meiden veel vocht vasthouden vlak na de operatie. Tip om dit te verlichten is veel drinken (groene of brandnetel thee). Zorg voor genoeg kussens of een rekje in je bed om met je bovenlichaam wat hoger te liggen. En misschien 'de bank' als back-up plan inrichten. Voor als je niet meer lekker ligt in je bed ;)

Leg spullen die je dagelijks gebruikt laag of zorg voor een opstapje in de buurt. En makkelijk zittende kleding; vestjes, joggingbroeken, onesie/jumpsuits.
Heb je wel hulp de eerste dagen?

Over dat vocht gesproken... Sommige meiden kopen dan ipv een 75E een 80D bh omdat deze dan wat lekkerder zit vanwege dat vocht. Ik heb zelf van de week een verlengstukje gekocht bij de Livera van 4 euro. Als mijn bh te strak zit stop ik die ertussen. Scheelt weer de kosten voor een nieuwe bh die na 2 weken toch weer te ruim zit als dat vocht weg is!

Spannend meid! Nog 19 nachtjes slapen.... (verder ben ik er totaal niet mee bezig hoor :P hihi)

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.