Ga naar inhoud

Michelleberg : 29 april 2015 : Dr. Wu : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames ik ben Michelle moeder van 2 en eigenaar van 2 hangers:( ik heb in 2002 een borstvergroting gedaan ik ben toen van een 75b naar een 75f/g gegaan met 330cc mentor ronde geruwde prothese. Nu na jaren hangt het er treurig bij ook kun je mijn protheses pakken en zie je ze duidelijk zitten. Gelukkig kan er iets aan gedaan worden en word ik aankomende 29 april geopereerd. Ik krijg een borstlift en prothesewissel ze worden nu achter de spier geplaatst ben super nerveus ook voor de littekens etc

Grts Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Dan wordt het tijd voor een wissel, zo te horen ;) Komt het mede door je zwangerschappen dat alles wat meer is gaan hangen?

En mag ik vragen waar je nu geopereerd gaat worden?

Oh ja, en hoeveel cc krijg je nu? Sorry, ik heb altijd veel vragen haha

Heel veel leesplezier hier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi dames,

Ik heb eergisteren een borstlift met prothese wissel gehad. Nu heb ik dus netjes mijn vest aan maar na een week mag ik overdag een sport bh aan. Welke zouden jullie mij aanraden ik heb totaal geen idee welke of waar ik die moet kopen. Graag wat van jullie ervaringen met de sport bh's is erg welkom

Grts Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit die ook comfi ? Word beetje gek van die klittenband op me schouder nu van het vest

Hee, zit opzich redelijk.

De klittenband sluiting moet je heel netjes op elkaar plakken dan heb je er geen last van, tenminste ik niet.

De Triumph heeft geen voorsluiting dat lijkt me wel ideaal. Maar ik kan inmiddels m'n Bh zelf vast maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel vrouwen hebben een sportbeha met voorsluiting genomen omdat dit wat makkelijker is om zelf los te maken. Zelf heb ik op dit moment een sportbeha met achtersluiting van het merk 'Anita' en dan ACTIVE.

Zitten prima :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.