Ga naar inhoud

kim83 : 1 juni 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

hi barb,

ja dat lees ik hier idd overal terug!

ga t m idd zeggen hoor,ik ga anders geheid spijt krijgen en dat wordt t een duur geintje...

tis natuurlijk alleen maar goed dat ie voor een zo natuurlijk mogelijk resultaat gaat,maar ik wil daar wel de deur uitlopen met een gevoel van...jesssss dit is wat ik bedoelde..haha!

hoe gaat t nu met jou..alweer helemaal de oude?

was je nog bij Gea geweest?

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 221
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heey kim,

heb net ook maar even je topic gelezen ;-)

hd je trouwens al gevraagd of je misschien toch geen maatje groter kan?

Ik had die twijfels ook heel erg hoor! Hij raadde mij ook 1 maatje kleiner aan, maar ik wil wel verschil zijn hahah :131:

maarja bij iedereen is het verschillend he hoe het uitpakt...

Het is bijna al zover he!! SPANNEND!!! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mynameislaura...een maatje kleiner...hell no!!haha

deze grap kost me bijna 5enhalf duizend euries...(laat ook 10 moedervlekken weghalen)dus wil wel dat ik tervreden naar huis ga dinsdag!

hij douwt er maar gewoon 310 in...minimaal...whahaha

ik had t al aan de telefoniste gevraagd of dat mogelijk was,en zij zei dat ik dat gewoon tegen m moest zeggen 1juni..

kan jij nog slapen of ben je al op van de zenuwen??

@ barb...ja nog heel even....5nachtjes slapen,mag van mij nu wel opschieten,ik heb al vakantie nu dus laat die operatie maar komen!

hoe is t nu met jou?

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kim

ik kom ook uit almere en ook bij mediconsult geweest en ben er erg tevreden over ook ik wilde 310 hij wilde 275 ik zij wil echt een volle c nou dat heb iki gekregen volle c kleine d dus het is gelukt zal het ind zeggen dat je dat graag wil ik heb het ook gedaan en lukte

gelukkig nog paar daagjes wachten en dan ben je ook een blije vrouw met mooie borsten

ik zal je toppic lezen als je klaar ben

gr leeg nu vol

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi leeg nu vol,

nog een stadsgenoot en dan ook nog bij dezelfde pc...grappig

ik vind het trouwens ongelofelijk hoeveel vrouwen een bv laten doen!!

als je dat hier leest,en op straat valt het niet eens op...apart,maar goed!

oke jij had dus hetzelfde probleem,maar toch je zin gehad!

nou dan gaat mij dat vast ook wel lukken...hihih

hij had t er bij mij over dat mn huid dat miss niet aan zou kunnen...

hoe ie t dichtnaait interreseerd me niet hij naait t maar weer dicht! :unsure:

ja deze dag is alweer om dus nog 4 te gaan......het weekend telt trouwens ook maar voor 1 dag(gaat altijd veels te snel)!

dus dan zijn het nog 3 dagen!! :blush:

leuk als je mn topic blijft lezen!

hoe gaat het nu met jou?

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi barb,

ik las t idd,nog 2 weekjes en dan zit je met je :1big_boobs: lekker in de zon!

TOPLESS!!!

tenminste dat zou ik doen!!whahaha!

ik heb ook een poging tot shoppen gedaan vandaag,maar heb echt helemaal niks gekocht..ja noodles maar die tellen niet mee... :wacko:

echt balen...hoe lan g ga je naar Ibizaaaa??

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga 2 weken. Dus kom zwart geblakerd terug haha want ik ben half surinaams met blanke huid die niet verbrandt en snel bruint :D

Ik ga ook topless zonnen ja moet wel even goed mijn littekens beschermen.

Ik ga snel naar bed want moet morgen werken en zaterdag Emporium :)

Doeidoei

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahaha...nou ik hoop dat de zon hier ook een beetje doorkomt..kan ik lekker in de tuin liggen...anders moet ik maar iedere dag onder de zonnebank!!

veel plezier zaterdag,maar dat komt vast goed!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

jippieeeee weer een dag voorbij

(tis wel heel optimistisch ik weet t)

nog 3 nachtjes slapen,eigenlijk 4 maar de laatste nacht doe ik denk ik toch geen oog dicht;) :wacko:

ik zit al dagen op dit forum,zo gaat de tijd lekker snel!

heb nog geen reet in huis gedaan en ga maandag pas alle boodschappen in huis halen! :141:

ben nu even foto's op mn pc aan t zetten,kan ik de VOOR foto's alvast plaatsen!

kunnen jullie vast zien hoe beroerd t nu is :152:

er is 1 ding waar ik wel erg tegenop zie en dat is het infuus inbregen,k ben als de dood voor naalden,kan iemand me even vertellen of je dit gedeelte nog bewust meemaakt of dat je al zowat onder zeil bent door het kalmerings pilletje....???

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kim

nog een paar nachtjes slapen

waar wordt jij eigenlijk geholpen in haarlem ook of ergens anders

over het infuus hoef je niet in tezitten hoor ik was ook zoooooooooooo bang maar viel echt allemaal mee ze praten met je en voor dat je het weet ben je weg ik was wel bij met het infuus en door het pilletje ben je wel wat rustiger maar je voelt er niks van gaat allemaal zo snel dan heb je geen tijd meer om natedenken over hoe en wat

komt allemaal goed echt waar ik heb last van paniek en angs aanvallen dus was ook zo bang maar zou het zo weer doen liever niet natuurlijk maar bij wijze van dan he hihihi

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi leeg,

ik wordt in Amstelveen geopereerd!

sinds 18mei doen ze het niet meer in Haarlem,het pand waar ze inzitten is monumentaal verklaard en daardoor mogen ze niet meer verbouwen...regels enzo..

oke nou ik hoop maar dat ik het ook niet echt bewust meemaak dan...hihi

wat wel grappig is is dat ik nix lees over dat meiden gedroomd hebben tijdens de narcose...

gebeurd dat ook niet?

ik kan me vaag herinneren dat ik dat wel had toen mn amandelen eruit gingen!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik werdt in het ziekenhuis in haarlem geholpen dat deden ze ook nog niet zo heel lang wel verwarend allemaal zo zeg hihihmaar ja

ik heb heerlijk geslapen en toen ze me wakker maakte dacht ik laat me lekker slapen was echt heerlijk

mijn amandelen zijn er ook uit toen was ik 27 en toen droomde ik wel over een leuke vakantie hiihi

ben onder tussen 39 hihi

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nou dat lijkt mij ook wel wat dromen over een vakantie...

dan graag al in mn nwe lijf!!! :159:

mijn amandelen gingen eruit toen ik 3 of 4 was,maar kan me nog goed de gebakjes voor de geest halen waar ik toen over droomde...whahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik het kennemer gasthuis doen ze ook geen BV's meer!

ik mag idd na een uurtje of 2 alweer naar huis!

opzich wel lekker want ik wordt om 8uur al geopereerd,dus dan zou ik daar tot de volgende dag moeten blijven!!

vind t wel een prettig vooruitzich dat mn vriend me weer naar huis taxied en dat ik vervolgens heerlijk lui op de bank kan gaan liggen en verzorgd worden...hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Leeg,

Wel geruststellend inderdaad, ik zie namelijk ook nog het meeste op tegen het infuus!!!!

Maar ik heb wel veel vertrouwen in de mensen van de OK hoor dus ik hoop dat dat helemaal goed gaat komen...

Pfff dat verhaal met de boodschappen enzo ken ik! Ik werd vanmorgen gebeld met de vraag of ik niet op 4 juni geholpen wilde worden ipv 8 juni, ze waren de planning aan het omgooien.

Maar 4 juni is volgende week al, en heb precies gepland dat ik volgend weekend nog het hele huis ga schoonmaken, een heeeele grote berg boodschappen ga halen om het mijn vriend zo makkelijk mogelijk te maken en heb nog heel veel afspraken staan (na de op. horen de meeste vrienden eventjes niets van mij, hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het consult is gewoon in Haarlem maar ze zei dat ze daar niet meer opereren en sinds kort dus ruimte huren in Amstelveen en daar dus ook de operatie is door Dr de Boer

hi butterfly,

is dat in dezelfde kliniek dan??

volgens mij opereren daar wl meerdere pc's..

hoe is t met jou zenuwen gesteld??

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi suzan031,

nou ik zou t wel weten hoor,ik zou eerder willen,maarrr dan moet het natuurlijk wel in je planning passen!!

wat een geregel allemaal he vooraf!

boodschappen in huis,huis schoonmaken etc etc...het lijkt wel of ik met de voorbereidingne van een vakantie bezig ben...whaha!

maar jij bent ook al snel!

trek je het nog een beetje??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daar begint het hier ook op t lijken want heb al wat dingen gedaan zoals de voor en achter tuin grondig onder handen genomen

en nu ga ik vanaf morgen ook maar een het huis en de boodschappen doen even een extra vooraad aanleggen zodat ik niet iedereen na hoef te lopen voor boodschappen

maar het is voor een goed doel he lol

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb toevallig met pinksteren mn voortuin gedaan...was echt trots op mezelf...whahaha

en vandaag hebben mn vriend en 2 vrienden daarvan mn achtertuin gedaan...tenminste ..muurtje weggehaald..dus eerdaags zit ik in mn grote(re) tuin!!

whoeoeoe!!

nog 2 nachtjes slapen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.