henny81 Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 ik zou graag een borst vergroting willen welke kliniek raden jullie aan??ook heb ik en aanvraag in gediend bij mijn zorg verzekeraar... maar die willen u dat ik foto's op stuur?iemand daar ervaring mee?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
anonymous86 Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Beste Henny,Het beste kun je een aantal consult inplannen bij verschillende aanbieders en dan kijken waar jij het beste gevoel bij hebt. Ik ben zelf bij Diana Gabriels geweest.Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zomaariemand Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Goed advies... Verschillende artsen bij verschillende klinieken spreken en dan je gevoel laten spreken... Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pattieey Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 kliniek heyendael Frans Straten!! Topervaring daar! succes xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
son79 Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Hoivandaag ben ik geopereerd in kliniek heyendaal. Echt een aanrader, frans straten is een hele goede arts met een fijn team om hem heen. Prettige en lieve anesthesist, stelde me helemaal gerust. Gr sonja Link to comment Share on other sites More sharing options...
superstar1981 Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Ik ben het hrlrmaal mee eens met sonja..ben gisteren door hem geopereerd, fijne arts en super leuke mensen om hem heen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maike1000 Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Ik ben het ook met sonja eens ik ben sinds vorige week dinsdag in het bezit van mijn bv bij frans straten. Super goede ervaring. Aardig team , bellen bijna elke dag op hoe het is, bloemetje. En je kunt ze altijd bellen! Gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.