Evaatjuh83 Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Hoi allemaal!Heb een week geleden mijn bv gekregen. Nu vroeg ik me dus af of jullie die 6 weken lang dezelfde bh's dragen, of dat jullie na een week een ander model oid dragen?Merk dat die ik nu heb, niet echt comfortabel meer zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Missstars Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 ik heb nu bij hema de heavy gehaald ( heb ze nog ni aan tape moet er deze avond af) maar de heavy van hema is goed , lipoelastic pi new is goe en de triumph triaction workout Link to comment Share on other sites More sharing options...
chanick Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Hi.. ik heb lipoplastic care fix anna. Moet je ff googlen zijn erg betaalbaar. Ik heb t besteld uit Luxemburg en waren snel binnen. Ze zitten heerlijk heb er gelijk twee gedaan. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rominaa Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Hou er rekening mee dat je er 1 neemt die iets groter is kwa omvang, aangezien je vocht enz vast gaat houden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evaatjuh83 Posted April 7, 2015 Author Share Posted April 7, 2015 Ik ben dus een week geleden geopereerd, heb een carefix anna thuis liggen in maatje L, heb het idee dat ie wat ruim is. Heb ook het idee dat ik niet zo mega veel vocht vast hou. Misschien dan nog een carefix anna bestellen maar dan een maatje kleiner... Link to comment Share on other sites More sharing options...
charlotteemma1994 Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Dit ligt ook erg aan de voorkeur van je pc. Zoals hierboven gezegd is de lipo elastic goed zowel de carefix anna als de pi new, de hema heavy is goed en de triumph. Mijn PC geeft zijn voorkeur uit aan de triumph en de HEMA en vindt de lipoelastic niet zo goed, maar veel andere dragen die wel weer. Volgens mij als je een van deze kiest zit je wel goed maar overleg anders ook nog even met je PC.Gefeliciteerd met je boobs trouwens! Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.