Ga naar inhoud

voorstellen , en sparende voor nieuwe boobies :-)


mouse

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben 27, mama van 2 kindjes (2,5 en 5j ) die beide een aantal maandjes borstvoeding gehad hebben.

Vroeger had ik een "normale" B, maar daar schiet dus echt niets meer van over !!

Een tijd na de borstvoeding van de laatste heb ik in het paskotje van de hunkemoller zowat staan huilen.... tot ik daar advies dierf vragen

en ze mij hen "plunge modellen" aanraden. In deze zeer opgevulde modellen draag ik een 75A (waarin ik na nog enkele kilootjes af te vallen weer ruimte over heb).

Nuja dankzij deze modellen lijkt het in kleding tenminste al alsof ik wél borsten heb... Maar ondertussen weer een ruime tijd later zijn ik en mijn vriend er wel overeens dat we

wat cenjes opzij gaan zetten voor echte BOOBIESSSS :101:

Hopelijk kunnen we tegen het najaar voldoende sparen om er dan helemaal voor te gaan!

Op het forum heb ik de laatste dagen alvast veel gelezen en geleerd over protheses en vergrotingen...

Ook heb ik zo de indruk dat ik al weet waar en bij wie te gaan.

Er lijken hier al veel meisjes goed geholpen te zijn door Dr verdonck, en de welness kliniek is voor mij niet zo ver :-)

+ een mooie prijs blijkbaar.

Ik kan bijna niet wachten om te bellen voor een consult.... Maar nu bellen voor september ofzo is nog een beetje snel :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd! succes met sparen!

ik ben zelf ook bij dr verdonck geholpen, erg leuke man :)

kwam van een Btje die meer een AA leek,

als je het resultaat en voorsituatie wilt zien mag je me wel toevoegen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken me helemaal in jou verhaal...

Heb 3 kindertjes en ook borstvoeding gegeven... Super mooi, maar helaas niks meer over van mijn borsten

Dus ik heb na periode van onzekerheid het besluit genomen ... Ik wil weer borsten

Super fijn dat ik dit forum gevonden heb, kan er een hele hoop van leren en mede hierdoor gaat mijn voorkeur ook uit naar Verdonck. Binnenkort wil ik contact gaan leggen...

Ik hoop dat deze droom zo rond augustus eindelijk werkelijkheid gaat worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.