Ga naar inhoud

Anatomische of ronde prothesen


Amaryllis

Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Na jaren twijfelen heb ik uiteindelijk besloten om voor een borstvergroting te gaan en tegelijk ook een tepelhofverkleining te laten uitvoeren. Mijn borsten zijn behoorlijk ongelijk (kleine A en grote B en dit in combinatie met een te groot tepelhof maakt van mijn borsten niet echt schoonheidswinnaars... tijd voor verandering dus!

Volgende maand heb ik een consultatie bij dr. De Meyere in Gent en dr. Katrien Lagay in Antwerpen. 'k Heb nu echt besloten dat ik het wil doen dus wil ik me ook graag al goed informeren op voorhand..

Ik zou graag een C-cup krijgen (en nu langs beide kanten :1: ) maar wel op een heel natuurlijke manier. Ik vind het persoonlijk niet zo mooi dat iemand duidelijk fake borsten heeft en deze er precies opgeplakt zijn.. Maar uiteraard is dat volledig persoonlijk! Anatomische prothesen lijken mij dan ook het beste, hoewel deze blijkbaar iets harder zouden aanvoelen.

Het valt me wel op dat de meeste voor ronde prothesen kiezen. Is daar een reden voor?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ronde maar wel 85% gevulde. Deze vallen natuurlijk dus zoals anatomische prothese maar ze voelen heel zacht in tegenstelling tot anatomische protheses. Ik wilde eerst ook anatomische maar toen ik het verschil in hardheid voelde koos ik gelijk voor de ronde 85% gevulde. Dit is alleen mogelijk van het merk eurosilicone. Ik weet uit mijn hoofd alleen dat Nio ermee werkt eerlijk gezegd. En wat Lisa al zegt veel vrouwen op het forum kiezen voor ronde zodat boven ook wat meer bolling zit. Geheel persoonlijke keuze dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amaryllis,

Ik ben 18 december geholpen door De Meyere en die plaatst voornamelijk rond dus ik denk dat hij dat bij jou ook zal aanbevelen.
Ik wou ook absoluut geen fake borsten, maar gewoon naturel, heel lichtjes bolling bovenaan en zacht aanvoelen.
Nu heb ik ze zo gekregen en reuze tevreden :) maar eens op de consult zal alles duidelijker worden. :)

Veel succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat de meeste hier op het forum ronde protheses hebben of krijgen, ik krijg anatomische. Beiden hebben voor- en nadelen volgens mij en vaak heeft de PC een voorkeur. Indien je voor anatomische prothesen zou willen gaan kies dan voor een PC die daar regelmatig mee werkt, dan ben je in goede handen en is ook de draaikans minimaal. Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie wel voor de snelle reacties! Heb het forum nog maar een paar dagen geleden ontdekt, maar ben er al helemaal verliefd op!

Heb gelezen dat dr. De Meyere vooral werkt met een incisie onder de borstplooi en zou toch liefst werken via de tepel, dus ik zoek hier ook nog even verder naar een goede pc. Informatie genoeg om te doorlezen :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Check mijn foto...ik had vroeger kleine A. Nu met 300 cc rond achter de spier een behoorlijke C.

Het is idd persoonlijk. Rond hoeft echt niet duidelijk fake te zijn. Maar wat Maartje zegt..mocht je wel anatomisch willen, dan zou ik zeker nr een pc gaan die daar vnl mee werkT (ivm draaien)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anatomische protheses kunnen draaien waardoor het volume elders komt (ligt eraan welke kant die zal draaien). Met ronde protheses heb je ook volume aan de bovenkant. Kwa maat zou ik gewoon passen en kijken wat je mooi vindt. Let op! Ze kunnen uiteindelijk iets kleiner uitvallen. Ik adviseer je naar minimaal 2 verscchillende artsen te gaan en je goed te laten adviseren. Succes lady!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fleurtje: omdat ik hoe dan ook een tepelhofverkleining wil, dus ik daar dan toch al een litteken heb. Ga wel eens horen bij dr. De Meyere of hij ook op die manier werkt.

Aangezien ik hier van dr. Plovier ook mooie resultatien zie passeren, ga ik daar morgen toch ook maar een afspraak bij vastleggen. Dit forum is echt wel een onwijs grote hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb anatomische. Het resultaat is erg natuurlijk.

Vind ze nu na 7 weken po ook steeds zachter aanvoelen.

Sommige zien niet eens dat het fake borsten zijn.

Ik zelf heb ook getwijfeld tussen ronde en anatomische maar op aanraden van mijn arts voor de anatomische gegaan.

Ook in mijn omgeving zijn er veel meiden met anatomische prothese wat ook een erg mooi resultaat was. Vandaar mijn 100 procent keuze voor anatomische.

Laat je goed informeren en doe wat jij het mooiste vind :)

Ik raakte ook helemaal door de war bij alle voor en nadelen voorzowel de ronde en anatomische protheses succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in de omgeving van Gent, denk dan dat Nio niet echt in de buurt zit? Aangezien Nio en Plovier blijkbaar beiden de neiging hebben om eerder voor groot te gaan, vallen die toch al af.

Op 13 mei kan ik alvast bij De Myere en 21 mei bij Katrien Lagay, hoewel ik over haar nog niet heel veel heb gelezen.. Ik twijfel er ook aan een afspraak te maken bij de Welnesskliniek aangezien toch ook heel wat mensen daar zeer tevreden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik ben net bij Demeyere geopereerd en ik heb ronde gekregen omdat bij anatomische het risico was dat je bovenaan mijn borst dan de prothese zou zien zitten, omdat ik te weinig onderhuids vetweefsel had op die plek. Er was dus geen keuze voor mij.

Wat de insnijding betreft onder de borst: dat is echt supermooi gehecht vind ik, je voelt het nu nog wel (redelijk dikke ribbel) maar je ziet de lijn van waar hij gesneden heeft nauwelijks. Ik vind dat hij dat supermooi gehecht heeft!!

Ik weet eigenlijk niet of ze wel zo gemakkelijk de prothese erin kunnen krijgen via de tepel zonder de melkkanaaltjes te beschadigen? Of geeft dat niet als die beschadigd zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben net bij Demeyere geopereerd en ik heb ronde gekregen omdat bij anatomische het risico was dat je bovenaan mijn borst dan de prothese zou zien zitten, omdat ik te weinig onderhuids vetweefsel had op die plek. Er was dus geen keuze voor mij.

Wat de insnijding betreft onder de borst: dat is echt supermooi gehecht vind ik, je voelt het nu nog wel (redelijk dikke ribbel) maar je ziet de lijn van waar hij gesneden heeft nauwelijks. Ik vind dat hij dat supermooi gehecht heeft!!

Ik weet eigenlijk niet of ze wel zo gemakkelijk de prothese erin kunnen krijgen via de tepel zonder de melkkanaaltjes te beschadigen? Of geeft dat niet als die beschadigd zijn?

mij is verteld dat in theorie er niks zou hoeven te beschadigen maar mijn pc zei dat hij in toepassing hele andere dingen heeft gezien/gehoord..

fijn herstel gewenst! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zelf ook voor anatomisch omdat dat natuurlijker oogt. :3:

Ik ken iemand die ronde heeft en dan boven de spier, dan is ontzettend duidelijk te zien bij een lage decolleté dat je nep borsten hebt.

Wat ik wel heb gelezen is dat je ook kan kiezen voor ronde en dan dual plane, dat oogt al wat natuurlijker. Men kiest hier vaak voor zodat je toch een push up effect hebt. Maar met anatomische kan je dat natuurlijk ook altijd creëren mbv van je beha :106: .

Succes met je herstelfase!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 11 dagen geleden rond 85% dualplane laten plaatsen.

Mijn uitgangspunt was ook natuurlijkere look ( ze zijn tenslotte nep dus echt echt kan het nooit worden)
Rond en 85% zorgt ervoor dat als je gaat liggen de implantaten niet rechtop blijven staan maar wat mee deinsen en opzij vallen.( kijk gerust bij mijn galerij)

Nu staan ze nog best heel hoog maar de glooiing moet nog op zijn plek vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.