Ga naar inhoud

twijfels cc en 100% of 85%


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb over 3 weken mijn borstvergroting bij dr Nio, maar begin te twijfelen over 500 of 550cc. Bang dat 550cc te groot wordt. Daarnaast ben ik ook gaan twijfelen over of ik toch 85% gevuld wil. Dit kan niet bij 550cc wel bij500cc.

klopt het dat 85% zachter en dus natuurlijker aanvoelt?

Klopt het ook dat 85% minder vervormd bij spier aanspanning? Het word namelijk sowieso dual plane ivm te dunne huid.

Nog een vraag is er veel verschil tussen ultra high profile en high profile?

Kortom....Help!!! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Foto's kunnen mij wellicht helpen bij mijn keuze.

Ga Nio ook nog even mailen. Weet iemand een bepaalde tijd voor je operatie moet laten weten wat je definitief wlt hebben?

X Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal proberen een en ander te verduidelijken.


Voor zover ik weet is er geen verschil met vervorming, tussen de 85% gevulde (de high profile) en de 100% gevulde (de extra high profile) Ik heb er tenminste nooit iets over gelezen hier..

Het verschil in zachtheid tussen de 85% gevulde en de 100% gevulde, zal hem vooral zitten in het feit, dat er minder vloeistof in zit.. De gel is gelijk, dus even zacht, welke prothese je ook kiest.. Echter, de 100% gevulde prothese is niet hard. Voelt evengoed zo goed als natuurlijk aan. Natuurlijk zijn protheseborsten wat steviger, omdat ze met gel gevuld zijn, in plaats van met weefsel, maar ik stoor mij hier totaal niet aan. Mijn man ook niet ;)


Het verschil tussen de 500 cc High profile, de 500 cc Extra High profile en de 550 cc Extra High profile, is het volgende:


500 cc High profile is 12,6 cm breed en heeft een projectie van 5,8 cm

500 cc Extra high profile is 12,3 cm breed en heeft een projectie van 6,1 cm

550 cc Extra high profile is 12,5 cm breed en heeft een projectie van 6,4 cm


het verschil in cupmaat, tussen de 500 cc high profile, en de 550 cc extra high profile, is een aardige halve cup :)


Ik weet even niet uit mijn hoofd wie wat heeft.. Maar misschien dat je het vindt, als je zoekt in de zoekbalk, rechtsboven op: SLAZ en PARKKLINIEK. Dan kom je de verhalen over Nio tegen (je kunt niet op Nio zoeken, omdat een zoekopdracht meer dan drie tekens moet hebben) en kun je zien wie welk aantal cc kreeg :)


Hopelijk heb ik je wat vragen kunnen beantwoorden.


Succes!!


xx BB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb,

Bedankt voor de informatie dit helpt al veel.

Heb je deze informatie ook van de 550cc high profiel?

Ik heb gehoord dat 85% ook natuurlijker beweegt. En meercals een druppel val.

Ik krijg ze sowieso dual plane word 100% dan ook meer als een druppel gevormd omdat de spier de bovenkant indrukt of blijft rond gewoon heel rond?

Ik ben een behoorlijke twijfel kont maar moet voor vrijdag mijn keuze doorgeven.

dus alvast bedankt.

groetjes lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Bij Eurosilicone gaat de High profile, dus de 85% gevulde maar tot 500 cc. Dus een 550 cc High profile bestaat bij hun niet. De keuzes die je hebt, zijn dus tussen bovenstaande prothesen :)

Op zich blijft die 100% gevulde zeker niet staan als een bol, al zul je wel met de 100% gevulde, meer bolling hebben aan de bovenkant, dan met de 85% gevulde..

Echter.. hoe een en ander valt, is ook heel erg afhankelijk van je voorsituatie.. Heb je gewoon wat ruimte over, die goed opgevuld moet worden, dan kan ook een 100% gevulde prothese, heel mooi vallen. Niet zo druppelvormig als de 85% gevulde, maar hij blijft ook niet volledig rechtop staan ;)
Maar is je huid heel strak, en heb je minder ruimte, dan gaat het wat boller staan met die 100% gevulde..

Stuur anders eens een pb aan Desigual (hier op het forum) Zij heeft onlangs de 550 cc gekregen (dus de extra high profile) Bij haar is het natuurlijk nog pas een paar dagen geleden dat ze geopereerd is, maar je zou altijd eens met haar kunnen bespreken wat haar de doorslag gegeven heeft om voor de 550 te kiezen.. Zij had namelijk dezelfde keuze als jij :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.