Ga naar inhoud

meuldb : 3 april 2015 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi meiden

Ik ben 3 april geopereerd door Dr. Plovier en heb 325 cc mentor moderate plus profile gekregen achter de spier. Ik had een 75A ( ik zei altijd een cup niks 😃). Ik heb een fototje geplaatst en ik wou graag jullie mening horen. Ik ben 1,63 en 50kg en slank. Persoonlijk vind ik dat het nog groter had gemogen of is dit het maximum dat het natuurlijkst bij mijn lichaam past?

Maar ik ben zeker tevreden met wat ik zie. Heb gewoon schrik dat het snel went 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat ! En welkom !

Hoe voel je je nu ?

Plovier weet wel wat ie doet en ik dacht dat hij ook groot mogelijk gaat alle mijn zus bvb had een c gevraagd maar tijdens de operatie had ie toch groter genomen omdat die mooier ging zijn bij haar lichaam zodus :)

Het went idd wel snel denk ik maar ja :)

Ik vind ze wel mooi ! En dat voor 3dagen po !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me heel goed nu. Ik heb gwn war spierpijn. De eerste dag had ik echt veel pijn en nu bijna niets meer. Ik had her allemaal zoveel meer erger verwacht :D

En ja het is een man die weet wat hij doet, weet zelfs niet of groter wel bij me past. Maar heb zo ook geen zicht op welke prothese wat is. Want ik heb dan moderate plus profile en meesten hebben high profile. Wat is dat verschil dan?

Xx

En gaan ze eigenlijk nog veel veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha tegen jeuk weet ik niet hahaha :D ik word ook zot van de jeuk haha : D

yep ploppen ongeveer als gorter worden , je spier laat dan los of zo iets en dan ploppen ze en worden ze tja groter is nu miss groot woord maar het lijkt wel altijd groter omdat de protheses ofzo dan op hun plaats helemaal zitten ofzo :) best boobie zal da wel is deftig uitleggen hahaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Allereerst gefeliciteerd met je boobs!! Het is een ware boobs-tijd zeg.. zoveel mensen op een paar dagen hihi.

Ik zal dadelijk ook even je titel aanpassen, dan ziet ie er hetzelfde uit als de rest :)

Over de jeuk, die is rot he.... Je zou kunnen proberen met wat mentholpoeder, en sommigen koelen wel eens ff (maar nooit te lang koelen, omdat je doorbloeding dan veranderd) Dus hooguit een minuutje of 10

Wat betreft het verschil in projectie tussen de moderate plus profile en de high profile, zal ik even in de catalogus voor je kijken. Ik ga even uit van twee prothesen met dezelfde prothese-breedte. De breedte is namelijk bepalend voor wat er in je borst past.

Qua breedte is de 325 cc MP+ profile gelijk aan de 400 cc High profile.

De 325 MP+ heeft een projectie van 3,8 cm en de 400 HP heeft een projectie van 5,1 cm

Als ik je foto zo zie, dan vind ik het er niet overdreven gespannen uitzien, maar dat is misschien ook niet goed te zien op de foto....

En verder weet ik natuurlijk niet of je voorbeeldfoto's meegenomen had? Meestal is Plovier namelijk nogal goed in het namaken van die foto's :) De grootte van de borsten dan.

Ik kan me zo voorstellen dat hij om die reden gekozen heeft voor de MP+ bij jou... En wie weet vond hij de HP, met 5,1 cm projectie wel uit verhouding bij jou... zou ook zomaar kunnen....

Je zou hem altijd eens kunnen vragen, wat de achterliggende gedachte was om deze prothese te gebruiken :)

Ik vind ze in ieder geval mooi, zelfs zo kort po al!!

Staan volgens mij ook heel mooi in verhouding met je lichaam :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik hier nieuw ben en pas volgende maand mijn eerste consultatie heb, heb ik even vlug je foto's bekeken. Echt supermooi resultaat!

Dat overtuigt me wel om ook eens bij dr. Plovier te gaan horen. Morgen meteen bellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de reactie meiden!

Vind ik super lief!

En ja ik ga het hem eens vragen als ik binnen 8 weken terug op consult moet.

En ik voel precies altijd iets rondzwemmen in mijn borsten? Kan dit? Of ben ik er helemaal gek aan het worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn ze mooi zeg!!

Ik heb 4 juni mijn operatie bij Plovier.. en ik vind het zo spannend! Maar hij maakt zulke mooie borsten, dat bewijzen die van jou maar weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danku!! Ik heb zo goed als geen pijn meer.. Ik heb echt weinig last van, men vriend zei zelfs dat hij het veel erger verwacht had omdat ik precies doe alsof het 2 keer niks is :D

Het hangt dus inderdaad van persoon tot persoon af. Ik kan wel nog niet op mijn zij liggen, voelt nog te ongemakkelijk. Maar zware dingen heffen of mijn armen strekken doe ik ook nog niet want ik wil zeker niks forceren ook al heb ik geen pijn meer.

En bij u JSI?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pijn is inderdaad zo goed als weg. Beetje stijf gevoel 's morgens en mijn borsten worden wat hard als ik te veel doe :) verder dus prima. Ze beginnen ook al wat meer vorm te krijgen zie ik op de foto's :) bij jou ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.