Ga naar inhoud

Borstvergroting Valkenhorst kliniek, 290cc anatomisch. Twijfel twijfel HELP!!


Zuster83

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Sinds lange tijd ben ik zeer ontevreden over mijn ultraplatte borstkas. Hij is echt waar, helemaal plat.

Ik ben 31 jaar en ben moeder van twee mooie meisjes van 2,5 en 1 jaar oud. Voordat ik de twee dames kreeg, was het nog een kleine a-cup, maar nu is er echt niks meer van over!

Na veel wikken en wegen en praten met mijn man, ben ik toch naar de huisarts gegaan (dit leek mij een goede eerste stap, omdat ik graag bij een goede PC terecht wilde komen). Zij verwees mij door naar het ziekenhuis. Hier werd me verteld dat ik betere naar een kliniek kon gaan, omdat dit ziekenhuis geen commerciële belangen had bij een cosmetische ingreep en daardoor erg duur zou zijn. De PC die daar opereert is dr. Booi en hij opereert ook in de Valkenhorst kliniek.

Op 5 maart ben ik bij hem op consult geweest. Hij gaf mij (en mijn man) een goed gevoel. Hij luisterde goed en gaf me goed advies. Middels 3D foto's kwam hij uit op 290cc anatomisch achter de spier. Op de foto's zag het er geweldig uit.

Maarrrr.... aangezien ik al twijfel bij het kiezen van een gerecht in een restaurant, kunnen jullie je voorstellen dat ik hier enorm over twijfel!

Enkele vragen die bij me blijven hangen: kan er met die prothese nog goed borstonderzoek plaatsvinden? Zitten er geen nadelen aan de prothesen (gezondheidstechnisch, relatie met kanker enz.)? Snijden in een gezond lichaam? Herstelperiode (ik heb toch twee kleintjes)? Enz enz...

Heeft er iemand ervaring met deze arts? Kan iemand mijn twijfel verminderen? HELP!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.