Ga naar inhoud

Amber19 : 21 april 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Amber19

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Succes meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden!!

Dankjewel allemaal! Ik wou gister al iets laten weten maar er was bezoek geweest thuis en ik ben lekker vroeg naar bed gegaan!

Mijn verslag:

Gisterochtend om 06:20 thuis vertrokken om naar Groesbeek te gaan. Het was gelukkig totaal niet druk op de weg dus waren we er al lekker vroeg. 07:00. Eenmaal daar aangekomen nog steeds geen zenuwen of spanning! Me moeder was met me meegegaan, we moesten even wachten in de wachtkamer omdat er nog niemand bij de receptie was. Om 07:30 kreeg ik mijn kamer toegewezen (kamer 29). Ik had een Prive kamer dat was toch wel erg fijn! Ik mocht natuurlijk het mooie blauwe schortje aan doen en in bed gaan liggen.

Het was 08:30 dat de zusters mij kwamen halen om naar de OK te gaan. Wat een lieve zusters! Haha op de verkoeverkamer moest Kees werken erg leuke man die ook wel van een grapje houd. Dus tot 09:00 een beetje zitten dolle samen. Ook toen geen zenuwen of spanning! ( heel fijn ). Frans kwam eraan om nog even een mooie tekening te maken. Hij vroeg aan me hoeveel cc ik graag wou. Ik zei 400cc denk ik maar het moet niet te nep worden dat ik 2 ballonnen heb. Hij moest erom lachen en zei 375 past mooier is net iets minder breed. Nou oke mee eens. Toen eenmaal op de OK tafel en ik was meteen weg door de narcose.

Om 09:55 was ik weer terug op de uitslaapkamer en om 10;10 werd ik alweer wakker. Zooo het leek wel alsof je nog super dronken was en ik keek onder de dekens en eerst wat ik zei wat een kanonnen!!! Haha iedereen moest natuurlijk lachen. Het zag er super mooi uit. Om kwart voor 11 mocht ik naar me moeder toe en alles ging goed! Omdat Frans er gister 6 had moest iedereen tot half 5 wachten dat hij het kon controleren. Alles was goed dus mocht ik naar huis toe. Heb trouwens helemaal geen honger gehad beschuit had ik meer dan genoeg aan. Ook totaal geen pijn.

Vannacht erg slecht geslapen! En nu veel spierpijn maar het is draaglijk! Het valt me nog echt mee! Ik zou het iedereen aanraden. En ook zeker bij frans wat een super fijne man is dat!

Misschien langdradig verhaal maar ik heb precies geschreven wat in me op kwam ik ben er echt super blij mee!!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa inderdaad erg fijn!! Ja ik heb celebrex mee gekregen en een recept voor extra celebrex. Verder paracetamol slikken. Gaat me ook erg goed af!

04:00 2 paracetamol 500

08:00 celebrex + 2 paracetamol

12:00 2 paracetamol

16:00 2 paracetamol

22:00 celebrex

00:00 2 paracetamol

Dit voor vandaag. Vanaf morgen als het goed gaat 2 paracetamol minder

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!

Ja Kees is leuk he die had ik ook Wel mee gelachen!!

Nu lekker herstellen!!

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!

Leuk verslagje om te lezen. Als ik het zo lees, hoop ik dat ik ook Kees krijg. Hou ook wel van een grapje! :38:

Goed om te lezen dat de pijn draaglijk is! Fijn herstel gewenst meid

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even tussendoor.. Jij neemt veel te veel paracetamol. Je mag maximaal 4x daags 1000mg.. Liefst elke 6 uur, dus in jouw geval: 8-14-20-2 uur..

De celebrex mag twee maal daags, dus dan elke 12 uur. Bijvoorbeeld 11-23

Dan hoef je maar 1 keer je wekker te zetten.

Te veel paracetamol is niet goed voor je lever :)

Een goed herstel!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je ook de 21ste geholpen?

Ik was gelik om half 8 aan de beurt en lag op kamer 31!

Ik wilde niet wakker worden uit de narcose lag. Veelste lekker te slapen hahaha

Kees leuke man idd grappenmaker.

Even tussendoor.. Jij neemt veel te veel paracetamol. Je mag maximaal 4x daags 1000mg.. Liefst elke 6 uur, dus in jouw geval: 8-14-20-2 uur..

De celebrex mag twee maal daags, dus dan elke 12 uur. Bijvoorbeeld 11-23

Dan hoef je maar 1 keer je wekker te zetten.

Te veel paracetamol is niet goed voor je lever :)

Een goed herstel!

Xx BB

Bedankt voor de tip ik neem dus ook teveel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even tussendoor.. Jij neemt veel te veel paracetamol. Je mag maximaal 4x daags 1000mg.. Liefst elke 6 uur, dus in jouw geval: 8-14-20-2 uur..

De celebrex mag twee maal daags, dus dan elke 12 uur. Bijvoorbeeld 11-23

Dan hoef je maar 1 keer je wekker te zetten.

Te veel paracetamol is niet goed voor je lever :)

Een goed herstel!

Xx BB

Goede tip dankjewel!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je ook de 21ste geholpen?

Ik was gelik om half 8 aan de beurt en lag op kamer 31!

Ik wilde niet wakker worden uit de narcose lag. Veelste lekker te slapen hahaha

Kees leuke man idd grappenmaker.

Bedankt voor de tip ik neem dus ook teveel!

Ja!! Ik was meteen na jou haha. Ik heb je net niet gezien wel dat je uit ok kwam maar dat was je bed die ik zag. Hoe gaat het met je?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja!! Ik was meteen na jou haha. Ik heb je net niet gezien wel dat je uit ok kwam maar dat was je bed die ik zag. Hoe gaat het met je?

Xx

Whaha wat grappig! Ik wilde niet wakker worden haha. Het gaat... Veel pijn aan m'n rug en rechter borst meer last is ook wat groter. Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha wat grappig! Ik wilde niet wakker worden haha. Het gaat... Veel pijn aan m'n rug en rechter borst meer last is ook wat groter. Hoe gaat het met jou?

Haha oke. Oke dat trekt wel bij ik hoor het van meer mensen. Ben jij ook rechts? Ik heb namelijk rechts ook veel meer last en kan mijn rechter arm ook bijna niet gebruiken. Links bijna nergens last van hoewel die groter is (zwelling). We doen het ergens voor! Over paar weekjes zijn we super blij. Heb je ook 6 mei na controle in Barendrecht?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.