Ga naar inhoud

Amber19 : 21 april 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Amber19

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik volg al een tijdje dit forum maar vond het erg lastig om iets over me zelf te vertellen. Ik ben 19 jaar oud en wacht al 5 jaar op een borstvergroting en eindelijk heb ik me centjes bij elkaar en ben ik er ook helemaal aan toe!

4 maart was de dag van mijn eerst consult bij Diana Gabriels maar wel rechtstreeks bij Frans Straten omdat ik heel veel goede verhalen over hem had gehoord. Ik had om 16:30 uur een afspraak en gelukkig hoefde ik niet lang te wachten, heb alleen de papieren ingevuld en mocht meteen met frans mee! Onderweg naar Barendrecht best wel zenuwachtig omdat ik niet wist wat me te wachten stond.. En zeker over de maat ( dacht 300cc ).

Ik had een super fijn gesprek met Frans gehad en alles was ook duidelijk. Toen kwam het moment dat ik me boven kleding uit mocht doen en mocht passen.. Spannend!! Frans deed er 300cc in en me eerst reactie was dit is echt te klein haha. Frans deed er gelukkig 100cc bij en hij zei dit past bij je! Dit was ook precies wat ik wilde! Dus meteen operatie vastgelegd!! 400cc highprofile dualplane. Nu nog 2 weken wachten maar ik weet niet wat ik moet verwachten kwa maat. Ik ben 167 cm en weeg 57 kilo..

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je datum!!

Je Bent bij Frans in goede handen!!

Ik ben 10 feb geholpen door Frans, ben 170 lang en woog ten tijde van de Operatie 55/56 kilo, nu 57 ongeveer!!

Ik kwam van een 75 A en met links 450 cc rechts 425 cc mentor high profile dual plane zit ik nu op een 75 E!!

Succes met voorbereiden!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Gigi21! Ben echt benieuwd heb nu ook een 75A me gewicht schommelt vaak zit nu op 57 en soms op 55. 75E mooie maat!! Ik hoop echt dat ik op een mooie D uit kom die ook zo oogt.. Maar ben er bang voor x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat daar en gaf bij me wensen aan een mooie volle D cup zit nu op een E ben dik tevreden!!

Frans weet wel wat ie doet heb echt wel vertrouwen in um gehad!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik heb donderdag mijn consult bij Frans en ben ook erg benieuwd wat hij mij aanraad qua CC's! Ik ben 1.68 en weeg 58 kg. Dus ook zo ongeveer, ik dacht ook elke keer zelf aan 300cc.. Maar na dit verhaal ga ik ook twijfelen wat hij mij als advies gaat geven. Spannend!

Gr. Dewy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum meid!

Ik was ook 4 maart op consult bij Frans. Hebben elkaar net misgelopen. Was een uurtje voor jou afspraak weer weg. Mijn datum staat op 28 april, weekje later dan jou. Ik krijg ook 400cc hp dual plane.

Ik twijfel ook wel vaker over de maat. Maar dan denk ik terug aan de passessie en kijk ik weer even naar de foto's van mijn passessie. Dan weet ik weer zeker dat ik dit een mooie maat vind! En welke cup dat dan wordt?? Geen idee, maar ach dat is ook alleen maar een getalletje toch? Als ik er maar blij van wordt! :D

Frans gaat jou vast hele mooie borsten geven waar je heel blij van wordt! :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amber , ik ben door Frans Straten geholpen, ik ben 1.65 m / 55 kg. Heb nu 400cc (linker) en 375 cc (rechter).

ik lees dat jij ook niet groot bent maar het staat als nog mooi. Heb zelf ook lang over getwijfeld, het moet natuurlijk wel bij je passen .

Frans zal sowieso eerlijk zijn advies geven en samen kwamen wij eruit.

Succes! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lieve reacties dankjewel dat doet me toch goed! Ben gewoon erg benieuwd en hoop dat ik er super tevreden mee zal zijn!

Fem: toevallig! Zelfde dag en maat! Jij ook heel veel succes

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Amber! Ik ben gepland met Frans Straten een dag voor je, op 20 april!

Ik ben 1m74, 59 kilos en heb gekozen 300cc. Ik wou eerste 250 maar hij zei dat het zou een beetje te klein zijn voor de breedte van mijn borst omvang... Ik ben nu 80A en wou een C max.

Succes met de operatie!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Hier nog een hele hele tevreden klant van Frans!

400 cc high profile gekregen. Ik ben 1.70 en weeg 56 kg.

Ik ben van een 70A naar een 70E / F gegaan. ( ligt aan het merk Marie Jo 70E, Hunkemöller 70F)

Morgen ben ik 10 weken PO, zo ontzettend blij mee en trots op!

Heel veel succes met aftellen, je bent daar echt in perfecte handen!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Birdie86: oeh spannend ook aftellen dus! Ik denk ook echt als ik naar andere verhalen kijk dat frans precies ziet wat bij je past! Heel veel succes

Larissa 1984: zo fijn om te horen dat je super tevreden bent! Ookal denk je dat wel toch altijd fijn als andere mensen dat nog even bevestigen. Wel een klein beetje vergelijkbaar dus zo als ik lees. Maar oogt het ook zo groot vergeleken je cupmaat?

Welke bh hebben jullie gehaald?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, gefeliciteerd met je datum!

Spannend he.

Dr Staten is wel fan van 400cc HP he? Dar raadde hij mij ook aan :)

Ik ben zelf 168cm en 56kg. Nu een lege 70d/75c

ik twijfel of ik 400cc wel genoeg vind, maar zo te lezen ga ik zeker wel op een e uitkomen :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!!

Ik zal je titel een beetje aanpassen zodat hij op de anderen lijkt hier :)

Wordt je in kliniek Heyendael geopereerd? Of in kliniek Amstelveen? Ik ga even uit van Heyendael, als het anders is, dan laat maar ff weten :)

Ook verhuis ik je topic even naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken en staat alles bij elkaar :35:

Veel plezier met aftellen en met lezen en meekletsen hier op het forum!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Ik volg al een tijdje dit forum maar vond het erg lastig om iets over me zelf te vertellen. Ik ben 19 jaar oud en wacht al 5 jaar op een borstvergroting en eindelijk heb ik me centjes bij elkaar en ben ik er ook helemaal aan toe!

4 maart was de dag van mijn eerst consult bij Diana Gabriels maar wel rechtstreeks bij Frans Straten omdat ik heel veel goede verhalen over hem had gehoord. Ik had om 16:30 uur een afspraak en gelukkig hoefde ik niet lang te wachten, heb alleen de papieren ingevuld en mocht meteen met frans mee! Onderweg naar Barendrecht best wel zenuwachtig omdat ik niet wist wat me te wachten stond.. En zeker over de maat ( dacht 300cc ).

Ik had een super fijn gesprek met Frans gehad en alles was ook duidelijk. Toen kwam het moment dat ik me boven kleding uit mocht doen en mocht passen.. Spannend!! Frans deed er 300cc in en me eerst reactie was dit is echt te klein haha. Frans deed er gelukkig 100cc bij en hij zei dit past bij je! Dit was ook precies wat ik wilde! Dus meteen operatie vastgelegd!! 400cc highprofile dualplane. Nu nog 2 weken wachten maar ik weet niet wat ik moet verwachten kwa maat. Ik ben 167 cm en weeg 57 kilo..

Xxxx

Hoi Amber,

Ik herken wat jij zegt. Ik ben 1.69 en 60kg en ging ook voor 400cc. Wat heb ik getwijfeld over het aantal cc. Zal het te groot worden? Zal ik wat minder doen? Hoe gaat het eruit zien? Het ligt natuurlijk aan je voorsituatie hoe het resultaat wordt, mijn voorsituatie was 75b en ik heb 400cc highprofile dual plane gekregen. Ik heb ook gepast bij Diana, zij had toen foto's gemaakt met mijn telefoon en ik moet zeggen... Het resultaat ligt erggg in de buurt van de foto's toen. Eigenlijk is dat dus wat je kan verwachten. Je kan ook eens op mijn foto's kijken bij 10dagen po (vandaag:) ) dan zie je ongeveer hoe het er in het echt uit ziet.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!!

Ik zal je titel een beetje aanpassen zodat hij op de anderen lijkt hier :)

Wordt je in kliniek Heyendael geopereerd? Of in kliniek Amstelveen? Ik ga even uit van Heyendael, als het anders is, dan laat maar ff weten :)

Ook verhuis ik je topic even naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken en staat alles bij elkaar :35:

Veel plezier met aftellen en met lezen en meekletsen hier op het forum!

xx BB

Ja dankjewel!! Kliniek heyendael ja!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amber,

Ik herken wat jij zegt. Ik ben 1.69 en 60kg en ging ook voor 400cc. Wat heb ik getwijfeld over het aantal cc. Zal het te groot worden? Zal ik wat minder doen? Hoe gaat het eruit zien? Het ligt natuurlijk aan je voorsituatie hoe het resultaat wordt, mijn voorsituatie was 75b en ik heb 400cc highprofile dual plane gekregen. Ik heb ook gepast bij Diana, zij had toen foto's gemaakt met mijn telefoon en ik moet zeggen... Het resultaat ligt erggg in de buurt van de foto's toen. Eigenlijk is dat dus wat je kan verwachten. Je kan ook eens op mijn foto's kijken bij 10dagen po (vandaag:) ) dan zie je ongeveer hoe het er in het echt uit ziet.

Succes!!

Hoi hoi!

Oke ja beetje vergelijkbaar! Alleen de voorsituatie is war meer als dat ik heb. Maar het ziet er heel mooi uit!! Ben er maar trots op

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden!

Even een tijdje niks van me laten horen.. Erg druk gehad met me werk en school! Vandaag gehoord dat ik dinsdag om 07:15 moet melden. Lekker vroeg en meteen als eerste. Het komt nu wel erg dichtbij... De spanning slaat al aardig toe haha

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar 2 daagjes!!! Ben zo benieuwd! Ik heb van me schoonzus 2 bh's gekregen 75c en heb zelf nog 2 bh's gekocht. De pc zei dat ik 80D moest halen dus die heb ik en 75D. De bh's van me schoonzus zullen niet passen maar mocht het ooit kleiner uitvallen heb ik ze toch haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh spannend meid! Het is bijna zo ver voor jou! :D

Ben je helemaal voorbereid? En lekker zeg dat je er al zo vroeg mag zijn en gelijk als eerste aan de beurt bent!

Hoe is het met de zenuwen of vallen die mee bij jou? Ik moet nog een week en ik ben nu al steeds meer aan het zenuwpezen! :38:

Dinsdag heb je ze gewoon! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

allereerst alvast gefeliciteerd met je as boobies ha ha.

wat spannend he ik ben nu 7 dagen po.

alles al een beetje voorbereid en ook met school/werk en evt Hulp thuis?

succes in ieder geval heb jij straks ook mooie boobies deze zomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh spannend meid! Het is bijna zo ver voor jou! :D

Ben je helemaal voorbereid? En lekker zeg dat je er al zo vroeg mag zijn en gelijk als eerste aan de beurt bent!

Hoe is het met de zenuwen of vallen die mee bij jou? Ik moet nog een week en ik ben nu al steeds meer aan het zenuwpezen! :38:

Dinsdag heb je ze gewoon! :43:

Hee meis ja echt spannend! Ben helemaal voorbereid heb even een fatsoenlijke joggingbroek gehaald en een boxershort natuurlijk haha! Slik vanaf maandag vitamine C want ben zo erg verkouden... En als je de griep hebt word je niet geopereerd.

Maar de zenuwen vallen nog wel mee gelukkig ben alleen zo bang dat het te groot word..

Oh jij nog n weekje!! Komt helemaal goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

allereerst alvast gefeliciteerd met je as boobies ha ha.

wat spannend he ik ben nu 7 dagen po.

alles al een beetje voorbereid en ook met school/werk en evt Hulp thuis?

succes in ieder geval heb jij straks ook mooie boobies deze zomer

Okee jij gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Ik woon nog thuis en ik heb vrij 6 dagen vrij van school gekregen en daarna nog 2 weken meivakantie. Mijn werk ook allemaal al geregeld wel onbetaald verlof maar absoluut geen probleem met vrij vragen ik mocht zo lang thuis blijven als ik nodig had. Jaa heb nu al zo veel zin om bikini's te gaan kopen haha

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen 21 april 2015 is dan eindelijk de dag dat mijn droom word waar gemaakt! 5 jaar op gewacht.. Nu eindelijk de leeftijd en de middelen om het te doen! Ik hou jullie op de hoogte hoe het gegaan is!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.