Ga naar inhoud

angelseyes777 : 15 mei 2015 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Vandaag mijn consult gehad bij M koopmann van de Bergman kliniek.

En wat een onwijze gave man is dat.
Was meteen op mijn gemak bij hem.

Afegesproken: 450/500 cc dual plane
Eindelijk weer mijn oude grootte terug hier word ik zoooooo blij van.

Maar eerlijk is eerlijk heb borstvoeding geven en dat was het zeker waard.
Daarom is het fijn dat er geen taboe meer is over PC.

Zodra ik geopereerd ben zal ik er foto's opzetten van voor en na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom ! En super dat je het laat doen !

Iedereen steunt

Iedereen hier en idd wat kinderen toch al niet kunnen doen met ons lichaam he ! Hehe

Ik had van nature kleine borsten toen met de zwangerschap mooie c kleine D ! Maar dat viel niet op Door die immense buik hahaha :D

Nu 2 april bv laten doen en nog geen spijt gehad ookal heb ik dat marteltuig aan hahaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry maar ik heb een hele nare ervaring met dr koopman hij hecht je gewoon lelijk dicht en de ene borst is grote dan de andere.

ik ben echt letterlijk verpest door dr koopman en hij geeft zijn fouten niet toe terwijl ik second opinions heb gehad en daar wil hij niks van horen zegt hij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Bedankt lieve meiden,

Ik mocht alleen niet geopereerd worden de 15e Mei :(

Had mijn OK kleding al aan en toen zei de verpleegkundige oei je hebt een koortslip.

Dr koopmann neemt geen enkel risico en moest daarom de operatie cancelen.
Het koortslip virus is heel gevaarlijk als je geopereerd word(kan heftige wondinfectie ervan krijgen) :102:

Nu word ik 2 Juni geopereerd dus nog even geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Angel!

Vandaag is 2 juni, het gebeurt namelijk nu al!!! Super spannend.

Mijn operatie bij Dr.Koopmann stond voor 10 juni, maar ik ben onverwachts geopereerd aan me blindedarm 25 mei , en ik heb gelijk doorgegeven aan Bergman kliniek, maar Dr. Koopman heeft me operatie uitgesteld naar 30 juni, omdat hij absoluut geen risico's wilt nemen.Mijn lichaam moet goed hersteld zijn om zo operatie te gaan!!!

Laat je weten hoe allemaal is gegaan!!??

Ben super benieuwd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo meiden,

Wat fijn om positieve verhalen te lezen over dr. Koopmann. Ik word volgende week geopereerd bij hem en ben wel echt bang. Vooral bang dat het te groot wordt. Ik heb nu een 75A/B en wil graag een mooie C, hij heeft me 310 cc geadviseerd. Is het bij jullie geworden wat jullie er van hadden gehoopt qua grootte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.