Ga naar inhoud

verminkt na borstverkleining


Aanbevolen berichten

hallo dames

ik heb op 12 november 2014 een borstverkleining gedaan bij een zeer bekend kliniek.

nu zit ik met enorme lelijke littekens zo dik en er is aan 1 kant keloïd ontstaan maar behalve dat me tepels zijn te hoog geplaatst.

het is ook niet mooi gehecht.

ik zie eruit als een monster ik vindt dit zo afschuwelijk.

dit is echt verminking.

ik weet niet wat ik nu moet doen met de plastisch chirurg kwam ik er niet uit die vondt het normaal ik heb nu online een klacht ingediend en op 12 mei heb ik een afspraak waarbij er iemand van hun bij zal zijn.

1 borst is ook nog eens duidelijk groter dan de andere.

dalijk stellen ze voor om het te corrigeren dmv een littekencorrectie maar dan voel ik me nog niet lekker om het daar te laten doen ik wil het bij een ander kliniek laten doen.

hoe gaat dit in zijn werk en krijg ik het vergoed via de verzekering ik heb azivo top.

ik kan geen tepelhof correctie doen want ik heb een donkere huid en ik zal daar ook weer enorme littekens van krijgen het enige manier is om waar de lelijke litteken nu onder zit dmv een littekencorrectie te corrigeren en iets naar beneden te trekken.

help wat raden jullie mij aan ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen.

groetjes catalina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat vervelend om te lezen! Ik kan je helaas niet helpen dmv informatie maar ik blijf je wel volgen. Ben benieuwd hoe ze het voor je gaan oplossen. Ik snap het heel goed dat je daar niet meer geholpen wilt worden. Misschien een andere kliniek opbellen en vragen of hum een idee hebben. Misshien zeggen hun wel kom maar langs en zoeken we een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.