Ga naar inhoud

1e Consult bij Nio- in de war


Cani_7

Aanbevolen berichten

Dag dames,

Vandaag mijn 1e consult gehad bij de beroemde dokter Nio in Parkkliniek te Rotterdam.

Had om 16.15 uur afspraak en werd pas om 17 uur geroepen. Hij liep erg uit.

Kennismaking ging heel goed, zeer vriendelijke man, alleen hij kwam erg haasterig over. Misschien omdat zijn afspraken enorm uitliepen.

Binnen 5 minuten heeft alles verteld over de soorten siliconen en de plaatsingen daarvan.

Daarna mochten wij naar een ander kamer voor de modeshow :)

Ik mocht niet vragen hoeveel cc en de cup die ik ging passen.

En tot mijn verbazing was ik helemaal verliefd op....... 500 CC oftewel cup E/F

Dat was even slikken haha... Zo groot...Ik heb op dit moment cup 75B, dus moest wel wennen aan de cijfers E en F..

Toen begon hij advies te geven over de plaatsing van de siliconen;

500 cc, 85% gevuld Eurosiliconen dual plane.. De reden voor dual plane is omdat anders mijn borsten zouden hangen...

In zijn eerste 5 minuten gaf hij de nadelen van dual plane aan. Dus wanneer men de borsten aanspant (met sporten, met tillen), dat je borsten dan ook mee bewegen.

En dat wil ik helemaal niet.

Mijn wens is, zo natuurlijk mogelijk en geen neppe uitstraling.Ik sport 3x in de week, en vind het geen mooi gezicht dat je borsten op en neer bewegen met gewichten tillen.

Ik ben nu echt in de war:( :103::103:

Graag jullie hulp in deze..Ben erg aan het twijfelen.. 500 cc vond ik prachtig en dat is ook de grootte wat ik wilde alleen wil graag natuurlijke uitstraling.

Zijn er dames mij kunnen helpen met eventuele voorbeelden van fotos met 500 cc voor de spier en dual plane bij dokter Nio...

Waardeer jullie reacties enorm!

Alvast dank dames!!!!!!!

Cani

T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb iets kleiner (305 en 320) dual plane en het ziet er in ontspannen toestand wel mooi uit. Maar ik loop exact tegen hetgeen aan wat hij als nadelen noemt mbt het sporten en het aanspannen van de borstspieren. De protheses bewegen dan mee en worden (bij mij) keihard (rechts meer dan links, die spier is ook sterker). Dat vind ik achteraf gezien erg irritant. Mijn protheses kunnen niet voor de spier, dus ik heb het idee dat er niets aan te doen is. Maar als het voor de spier had gekund, had ik dat zeker gewild. Ik had juist begrepen dat dr. Nio best een voorstander is van "voor de spier" dus waarom hij het jou afraad is mij niet duidelijk. Hij zal het wel goed bekeken hebben. Maar ik begrijp je dilemma! Ik zou nog eens bij een andere chirurg langs gaan, bijvoorbeeld bij dr. Demeyere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb iets kleiner (305 en 320) dual plane en het ziet er in ontspannen toestand wel mooi uit. Maar ik loop exact tegen hetgeen aan wat hij als nadelen noemt mbt het sporten en het aanspannen van de borstspieren. De protheses bewegen dan mee en worden (bij mij) keihard (rechts meer dan links, die spier is ook sterker). Dat vind ik achteraf gezien erg irritant. Mijn protheses kunnen niet voor de spier, dus ik heb het idee dat er niets aan te doen is. Maar als het voor de spier had gekund, had ik dat zeker gewild. Ik had juist begrepen dat dr. Nio best een voorstander is van "voor de spier" dus waarom hij het jou afraad is mij niet duidelijk. Hij zal het wel goed bekeken hebben. Maar ik begrijp je dilemma! Ik zou nog eens bij een andere chirurg langs gaan, bijvoorbeeld bij dr. Demeyere.

Hi Suus,

Ten eerste ging hij alles meten en zei gelijk dat het voor de spier kon omdat ik genoeg weefsel boven had. Daarna mocht ik beginnen met passen en koos ik tot mijn verbazing voor 500 cc en daarna zei hij, met 500 cc voor de spier kunnen je borsten gaan hangen. Maar dat is toch altijd na paar maanden?

Ik snap jou irritatie. ik zou dat ook niet fijn vinden aangezien ik ook vaak sport.

Daarom wil graag ervaringen van de dames hier, wellicht mij kunnen gerust stellen.

Thanks voor je reactie!! Ik denk om nog een consult te nemen bij een andere arts. Kijken wat zei zeggen :) haha... Jeetje wat is het toch moeilijk he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb net 550cc voor de spier gekregen

Bij mij gaf hij aan dat het natuurlijk zou ogen en niet zou gaan hangen, ook niet in de toekomst.en ik genoeg huidweefsel had voor vóór de spier.

Wellicht is de grootte bij jouw net het punt dat hij toch dualplane wil plaatsen.

Misschien ff bellen en vragen als je iets minder neemt of het dan wel vóór de spier kan.

Demeyere is ook top pc en erg aardig.

Hij zal vrijwel zeker voor de spier plaatsen met minder cc.

Kijk bv eens bij memo of best boobie.

Hij heeft 1X per maand spreekuur in Naarden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Vandaag mijn 1e consult gehad bij de beroemde dokter Nio in Parkkliniek te Rotterdam.

Had om 16.15 uur afspraak en werd pas om 17 uur geroepen. Hij liep erg uit.

Kennismaking ging heel goed, zeer vriendelijke man, alleen hij kwam erg haasterig over. Misschien omdat zijn afspraken enorm uitliepen.

Binnen 5 minuten heeft alles verteld over de soorten siliconen en de plaatsingen daarvan.

Daarna mochten wij naar een ander kamer voor de modeshow :)

Ik mocht niet vragen hoeveel cc en de cup die ik ging passen.

En tot mijn verbazing was ik helemaal verliefd op....... 500 CC oftewel cup E/F

Dat was even slikken haha... Zo groot...Ik heb op dit moment cup 75B, dus moest wel wennen aan de cijfers E en F..

Toen begon hij advies te geven over de plaatsing van de siliconen;

500 cc, 85% gevuld Eurosiliconen dual plane.. De reden voor dual plane is omdat anders mijn borsten zouden hangen...

In zijn eerste 5 minuten gaf hij de nadelen van dual plane aan. Dus wanneer men de borsten aanspant (met sporten, met tillen), dat je borsten dan ook mee bewegen.

En dat wil ik helemaal niet.

Mijn wens is, zo natuurlijk mogelijk en geen neppe uitstraling.Ik sport 3x in de week, en vind het geen mooi gezicht dat je borsten op en neer bewegen met gewichten tillen.

Ik ben nu echt in de war:( :103::103:

Graag jullie hulp in deze..Ben erg aan het twijfelen.. 500 cc vond ik prachtig en dat is ook de grootte wat ik wilde alleen wil graag natuurlijke uitstraling.

Zijn er dames mij kunnen helpen met eventuele voorbeelden van fotos met 500 cc voor de spier en dual plane bij dokter Nio...

Waardeer jullie reacties enorm!

Alvast dank dames!!!!!!!

Je kan mij toevoegen ik heb 600 CC ronde protheses voor de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb net 550cc voor de spier gekregen

Bij mij gaf hij aan dat het natuurlijk zou ogen en niet zou gaan hangen, ook niet in de toekomst.en ik genoeg huidweefsel had voor vóór de spier.

Wellicht is de grootte bij jouw net het punt dat hij toch dualplane wil plaatsen.

Misschien ff bellen en vragen als je iets minder neemt of het dan wel vóór de spier kan.

Demeyere is ook top pc en erg aardig.

Hij zal vrijwel zeker voor de spier plaatsen met minder cc.

Kijk bv eens bij memo of best boobie.

Hij heeft 1X per maand spreekuur in Naarden

Hi Desigual,

Thanks! Ik ga ook afspraak inplannen bij Demeyere, hopelijk zsm,

Hij gaf in eerste instantie aan dat ik genoeg weefsel boven had en voor de spier kon plaatsen, daarna begon hij te vertellen dat ze konden hangen en zakken. Maar dat oogt toch ook natuurlijker? Dus ik ga hem sowieso mailen hierover.

Hopelijk kom ik snel van die verwarring af :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Desigual,

Thanks! Ik ga ook afspraak inplannen bij Demeyere, hopelijk zsm,

Hij gaf in eerste instantie aan dat ik genoeg weefsel boven had en voor de spier kon plaatsen, daarna begon hij te vertellen dat ze konden hangen en zakken. Maar dat oogt toch ook natuurlijker? Dus ik ga hem sowieso mailen hierover.

Hopelijk kom ik snel van die verwarring af :)

Heel vervelend al die verwarring ,heb ik ook een tijdje gehad maar dan met een ander probleem van een bv ppfff ik begrijp je helemaal gek word je ervan

Meid maak je niet druk en laat het over je heen komen alles komt uiteindelijk goed

XXX jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cani

Ik snap dat in de war bent,en dat je er niet aan dacht om te vragen als je minder cc zou kiezen het wel voor de spier kon.

Maar wat ik niet begrijp, als de prothese voor de spier worden geplaatst bewegen je borsten ook met sporten dus niet enkel bij de dual plane methode.

Goed dat je bij Dr.Demeyere op consult gaat je moet je natuurlijk wel vertrouwd voelen bij een PC.

Succes meis .

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis ik heb 450 cc voor de spier en als ik ze aanspan bewegen ze ook een beetje misschien dat het minder is erg is al bij dual plane maar goed. dan moe je ze wel goed aanspannen wil je het bij mij zien. succes met je zoekactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.