Ga naar inhoud

Hi Ik ben Ramona 33


Ramona_82

Aanbevolen berichten

Hi Meiden,

Mijn naam is Ramona, 33 uit Rotterdam. Mama van 3 kleintjes en parttime ah werk in een kledingzaak.

Door een vervroegde overgang is mijn lichaam erg veranderd en ook mijn boobies zijn dusdanig verslapt dat ik nu de knoop heb doorgehakt om op zoek te gaan naar een betrouwbare kliniek en arts.

Uhm over de verslapping kan ik btw zeggen: Van een C naar een G in de zwangerschap, rustig weer terug naar een C en sinds vorig jaar dus een slappe opvouwbare B om verdrietig van te worden. Wel 10 kilo erbij in lichaamsgewicht maar totaal geen volume teruggekregen in mijn borst wat voorheen wel het geval was.

Verder vind ik het wel eng om een operatie te ondergaan omdat ik 3 kinderen heb maar verder geen hulp in het huishouden waardoor ik het wel een uitdaging vind hoe ik dat straks ga bolwerken :o Ook heb ik een aandoening waardoor ik snel overbelast ben in mijn spieren en vraag me ook erg af of dat een probleem gaat vormen...

Ik ben hier gekomen om jullie ervaringen te lezen zodat ik de juiste keuze kan maken wat betreft kliniek etc.

Groetjes Ramona :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.