Ga naar inhoud

blueblue : 2 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo lieve dames, hier mijn operatie verslag, k had er al 1 getypt maar toen viel me telefoon halverwege uit, toen was ik boos! hahah maaar kdoe t wel opnieuw, nou om 4 uur gister opgestaan, we besloten met de trein te gaan dus moesten 6 uur al de metro hebben, bij de trein aangekomen laadde ik kei blij samenreis korting op mij en mn vriend zn ov, en ja hor, hij kon niet in checken bij de trein, door die samenreis korting, omdat het nog niet rond dat tijdstip was.. ik gestresst, slaat nergens op want k vind dat je gewoon moet kunnen inchecken als je genoeg op je ov heb staan.. nou hij kon die niet door het poortje heen en de trein kwam al... kwam er een man aan ik zeg loop achter die man aan door dat poortje, deetie dat, dus we gingen gewoon de trein in.. kwam de conducteur, me vriend uitleggen, ja bleek dat door die samenreis korting te gaan, als je die activeerd kan je niet inchecken als het nog niet de tijden er voor zijn.. weten wij veel.. wij gaan nooit met de trein.. gelukkig geen boete maar alleen de prijs van het treinkaartje betalen.. derest van de reis ging wel goed, al had ik t zooo koud en moest ik plassen, aangekomen in het ziekenhuis deed ik dat ook als eerste, en me vriend ook, daarna netjes gemeld om 10 voor 8, moesten we heel even in de wachtkamer wachten en toen kwam er een hele lieve zuster die bracht ons naar me kamer, legde ze van alles uit en kwam met een lijst waar op stond dat ik pas om half 1 aan de beurt was, en ja hoor daar kwam nio, een heeele goeiemorgen :D ging die me aftekenen, terwijl die dat deed moest ik wat vragen beantwoorden van de zuster, eenmaal klaar was het nog geen eens 9 uur, moest nog zooo lang wachten! om de tijd te doden gingen we maar de roelvinkjes kijken op me telefoon, had de laatste aflevering toevallig gemist hahah.. nou na dat dat was afgelopen ging de tijd wel wat sneller, kwam de zuster nog ff paracetamol brengen die k om 11 uur moest innemen.. om half 12 kwam ze terug en zei ze dat ik me moest klaar maken om te gaan.. ze wilden me al hebben zei ze :118: nou kdeed me kleertjes uit en dat vestje en broekje aan, en ik ging in bed liggen :118: toen kwam ze me halen, vriendjelief nog een laatste kusje gegeven en daar ging ik.. ze bracht me naar de uitslaapkamer en dat vond ik er zo raar uit zien zien daar.. beetje eng, al die mensen die je daar zit liggen slapen en al die piepjes.. keek me ogen uit joh.. toen kwam er een andere zuster, die was ook heel lief, deed ze me een infuusje in en praatte nog even met me over dr eigen kinderen en dat ze t zelf eigenlijk ook wou doen (dr tieten vergroten) maar op de 1 of andere manier t toch niet doet.. nou ff later werd ik weeer gehaald, om naar de ok te gaan.. vond het zo spannend en een beetje eng, toen ik in die kamer aan kwam zag ik al die dokters alles klaar zetten enzo, al die spullen, toen moestk op de operatie tafel gaan liggen, al die lampen, al die hoofden zo boven me gezicht, leek net een film, en daar kwam nio, waar kom je voor? ja nieuwe tieten :5: toen kreeg ik t maskertje met zuurstof, en zei die zuster dat ze me nu het slaap middel ging geven.. en k was gelijk weg.. toen werdk wakker gemaakt.. word je wakker ? de operatie is voorbij.. keek ikk naar beneden en zag ik dat ze me bh al hadden aangedaan, huh hoe hebben ze dat gedaan? ik wil niet weten wat er allemaal met me gebeurt is toen ik sliep.. hahah en k werd weer naar me kamer gebracht.. daar kwam vriendjelief, die zei dattie honger had dus ik zei dattie dan ff een patatje moest halen bij die snackbar om de hoek.. dus die ging dat ff doen en nam een blikje energy voor me mee.. toen kwam t meisje waar ik de kamer mee deelde ook terug van de operatie en zei dat ze e had zien liggen slapen nog ahah.. nog even wat tv gekeken en gekletst daar en toen werden we opgehaald.. de pijn viel me trouwens heel erg mee, alleen die druk van die olifant is wel heel erg, alleen gisteravond/vannacht kreeg ik wel heel veel pijn maar dat is nu weer wat minder gelukkig, ik heb trouwens 700cc eurosilicone achter de spier gekregen.. nou dat was m.. ik wens de meiden die nog moeten heeeel veel succes en de meiden die nog aan het herstellen zijn een heeel goed herstel :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Lag op de Kamer naast je met leonie.

Ik heb 550cc gekregen voor de spier maar 1 borst zit zowat tegen mijn sleutelbeen.

Geen pijn maar de huid is zo strak. ook 2 kids en genoeg huidweefsel maar kom van 75a.

Fijn dat het zo meegevallen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Lag op de Kamer naast je met leonie.

Ik heb 550cc gekregen voor de spier maar 1 borst zit zowat tegen mijn sleutelbeen.

Geen pijn maar de huid is zo strak. ook 2 kids en genoeg huidweefsel maar kom van 75a.

Fijn dat het zo meegevallen is.

jaa ik heb ze net gezien en idd mijn linker tiet zit ook vele malen hoger dan de rechter! Niet echt te zien op de foto's maar wel in de spiegel ;p trekt wel weer bij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!

Wauw, 700cc!

Wat gezellig dat jullie allemaal bij elkaar op de kamer lagen haha.

Ik heb vrijwel alleen op de kamer gelegen.

Alleen 2 uurtjes met een andere meid, ook van het forum, maar niet zo actief op het forum.

Gelukkig valt de pijn mee.

Nu goed herstellen en straks genieten van je nieuwe boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je boobs. Ik heb 455 achter de spier. Herken je verhaal van de bh idd ook. Ik werd wakker en was ingetapt en een band om. Hoe dan :107: Mijn boobs mag ik pas over twee weken zien :102: haha . pijn valt gelukkig mee!!! Denk dat kids en bevalling me op pijn hebben voorbereid. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaauw 700cc, boobiees :D :D leuk zo'n lang verslag! Herkenbaar van het douchen, ik mocht na 1 dag weer douchen maar gewoon f snel afspoelen, durfde ik ook niet heb na 4 dagen voor het eerst gedoucht :P

Ben echt benieuwd hoe ze gaan worden!

Liefs Rominaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel heb bijna eigenlijk helemaal geen pijn alleen bij bepaalde bewegingen voel ik wel wat.. en me tiet voelt wel opgezwollen alsof ik borstvoeding geef en hij helemaal vol zit :P maar neem ook elke keer op tijd me medicijntjes in, als ik die niet nam zou k wel veel pijn hebben denk k

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.