Ga naar inhoud

Autorijden na bv


Aberasa

Aanbevolen berichten

Hi!

30 april is het eindelijk voor mij zover! Kan echt niet wachten :)!!! Maar ik heb een vraagje..

Uiteraard mag je niet autorijden als je net van de operatie vandaan komt, dus moet je thuis worden gebracht. Maar voor hoelang mag je niet autorijden?

? Aberasa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je datum :)

Ik mocht idd ook na twee week weer autorijden (heb stuurbekrachtiging) maar ik heb nog een week extra gewacht ik durfde niet zo best haha. En nu rij ik weer volop :D

Alleen ipv sportief toch rustig aan met alles ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 10 daagjes weer gaan rijden schakelen is niet fijn erg wennen en ritjes kort houden best wel vermoeiend maar doen wat je lichaam aangeeft wat kan. Daar goed na luisteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht na 2 weken weer rijden, ben na 13 dagen weer in de auto gestapt moest ook wel omdat de kids weer naar school moesten en hubby weer aan het werk moest!!

Schakelen vond ik vervelend,, na 3 weken PO ook nog hoor, sturen vond ik moeilijk maar meer omdat ik normaal altijd als een vent rijd en nu heel voorzichtig moest sturen!!

Maar het is me gelukt hoor we zijn alweer paar weken verder!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa hahaha en dat kon niet dus wer sturen heel raar en ongemakkelijk voor mij terwijl ik altijd heel relaxt ben met rijden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 8 dagen weer gaan rijden. Soms even met twee handen schakelen (achteruit haha) maar het ging op zich wel. Beetje gevoelig nog in het begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben na 1,5 week weer gaan rijden. Ik moest perse ergens heen en mijn man was er niet om mij te brengen. Op zich ging het wel, maar plezierig was het niet. Bij scherpe bochten moet je behoorlijk aan je stuur draaien en dat vond ik best lastig. Het grote probleem was de auto in z'n achteruit zetten. Dan moet je (tenminste in mijn auto) de versnellingspook eerst behoorlijk indrukken en dat lukt me tot mijn schrik niet. Ik durfde de kracht niet te zetten en voelde gelijk mijn borstspieren protesteren. Mijn zoontje zat naast me en die heeft me geholpen, we hebben een paar minuten staat klungelen. Gelukkig stond er niemand achter me anders was ik behoorlijk in de stress geschoten. Mijn conclusie is: je kunt beter nog even wachten als je nog geen 2 weken (en bij voorkeur 3 weken) po bent. Nu ben ik bijna 5 weken PO en nog steeds vind ik het in z'n achteruit zetten ook nog lastig.




Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reed op dag 6. Manlief en ik hadden even een weekje van auto gewisseld, ik de automaat en hij de schakel. Nu vandaag precies 2 weken po en ik rij weer in mn eigen autootje. Heb een Peugeot 108, dus stuurt en schakelt heel licht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat is nog een dingetje waar ik ook wel benieuwd naar ben (al kan niemand zeggen hoe snel ik herstel natuurlijk). Vorige keer werd ik op maandag geholpen en zaterdag reed ik zonder enig probleem van Zwolle naar Amsterdam (om naar een groot techno feest te gaan :45: ). Dat was voor de spier.
Dat zal nu wel even anders zijn met dual plane. Ik word donderdag geholpen en ik wil graag op Koningsdag naar mijn ouders rijden met m'n kindjes zodat m'n man iets leuks kan gaan doen met vrienden en ik met m'n moeder even iets kan gaan ondernemen met de kinderen. Maar dat is dus 2x 60km. Als ik hier zo lees wordt dat dus lastig...11 dagen PO ben ik dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.