Ga naar inhoud

labellamaffia : 13 april 2015 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoihoi!

Na al een aantal jaar lid te zijn hier en stil mee te spieken toch maar besloten een berichtje neer te zetten.

Ik ben in 2013 geopereerd in het SLAZ Amsterdam door dokter van Selms.

Ik ben van een 'lege' C cup naar een D (bhmaat soms E) cup gegaan, maar ben echter nooit helemaal tevreden geweest.

Bij deze operatie zijn er 345 en 375 cc ingegaan van Natrelle. Gelukkig heb ik nooit last gehad van bijwerkingen of ' mankementen' en heb ik de operatie in het slaz als prettig ervaren.

Na veel wikken en wegen heb ik toch besloten voor een 2e operatie te gaan en deze gaat plaats vinden over 2 weken!

Ik heb nog steeds heel veel twijfels, maar ik vertrouw erop dat het goed gaat komen!

-X- Steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Mag ik vragen wat je stoort aan je huidige borsten, en wat er nu gaat gebeuren? En je gaat terug naar dr. van Selms? Dan ben je op zich wel tevreden over zijn kwaliteiten, of hoe moet ik het zien?

Hij staat bekend als een goede arts, heb eigenlijk nooit iets verkeerds over hem gelezen. Ooit een keer borsten die niet helemaal mooi opgevuld waren, maar daar heeft hij daarna een hersteloperatie uitgevoerd, omdat er een soort double bubble onstond.

Wat ga je deze keer krijgen?

Veel plezier nog hier op het forum!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bb,

ik vind me borsten nu niet ' stevig' genoeg.. of ja ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Ze ogen wel heel natuurlijk, maar dat was nu net wat ik niet helemaal wilde ;)

ze lijken niet helemaal opgevuld..

ik heb ronde natrelle 345 & 375 cc TRM.. moderate als ik het goed heb? voor de spier geplaatst.

Ik ben 1.75 en weeg 70 kg

Als ik het goed heb krijg ik nu 560 cc van natrelle.

Ik heb alleen totaal geen verstand met projectie enz? misschien dat je me daar iets over kunt vertellen?

dankje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik snap wat je bedoelt met 'niet stevig genoeg'. Ze zijn als het ware niet mooi genoeg gevuld, en daardoor voelt het allemaal net niet aan zoals het zou moeten :) Je wilt graag meer vulling en daarom gaat van Selms nu extra cc's erin stoppen, en idd een hoger profiel..

Je hebt nu idd een medium/ moderate profile. Je huidige prothesen hebben de volgende breedte en projectie:

TRM 345 cc is 12,5 cm breed en heeft een projectie van 4,2 cm

TRM 375 cc is 13,0 cm breed en heeft een projectie van 4,3 cm

Je krijgt nu 560 cc.. maar weet je toevallig ook of dat high profile wordt, of extra high profile? Natrelle heeft ze namelijk in beide profiles, en beide zouden qua breedte bij jou waarschijnlijk wel passen..

Ik gok erop dat van Selms de Extra high profile gaat passen, omdat jij toch duidelijk graag meer vulling wilt en minder het 'natuurlijke'

Ik zal echter van beide even de maten vermelden.. de TRF is de high profile, de TRX is de extra high profile:

TRF 560 cc is 14,0 cm breed met 5,7 cm projectie (dit is ong. anderhalve cupmaat groter dan je huidige)

TRX 560 cc is 13,5 cm breed met 6,4 cm projectie (dit is ong. twee cupmaten groter dan je huidige)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steffie!

Ook ik ga voor de 2e keer onder het mes bij Van Selms.

Ik ben 13 april aan de beurt in het SLAZ, wanneer mag jij?

Bij mij wordt nu ipv laag hoog profiel geplaatst ook van natrelle.. uit mijn hoofd de tsf.. ga van 290/320 naar 450/485 of 485/520.

Deze x dual plane, heb ze nu op de spier.

Succes alvast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steffie!

Ook ik ga voor de 2e keer onder het mes bij Van Selms.

Ik ben 13 april aan de beurt in het SLAZ, wanneer mag jij?

Bij mij wordt nu ipv laag hoog profiel geplaatst ook van natrelle.. uit mijn hoofd de tsf.. ga van 290/320 naar 450/485 of 485/520.

Deze x dual plane, heb ze nu op de spier.

Succes alvast!!

hey newgirl89,

dat is toevallig!! ik ook de 13e.. zelfde dag ! hoelaat moet jij er zijn?

ik ga van 345/375 laag.. naar 560 hoog als het goed is!

jij ook succes en misschien zie ik je wel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey newgirl89,

dat is toevallig!! ik ook de 13e.. zelfde dag ! hoelaat moet jij er zijn?

ik ga van 345/375 laag.. naar 560 hoog als het goed is!

jij ook succes en misschien zie ik je wel!!

Haha dat is zeker toevallig :)

Om 7:00 melden en als het goed is ben ik als 2e aan de beurt, voor zover ik weet is dat rond 9:00. En jij?

Nog 1 weekje, spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat is zeker toevallig :)

Om 7:00 melden en als het goed is ben ik als 2e aan de beurt, voor zover ik weet is dat rond 9:00. En jij?

Nog 1 weekje, spannend!!!

ik begin ook wel de zenuwen te krijgen hihi

ik moet ook om 7.00 uur melden en als volgens de mevr aan de tel ben ik de eerste?

waarschijnlijk gaan we elkaar wel zien.. leuk!! first show off moment haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begin ook wel de zenuwen te krijgen hihi

ik moet ook om 7.00 uur melden en als volgens de mevr aan de tel ben ik de eerste?

waarschijnlijk gaan we elkaar wel zien.. leuk!! first show off moment haha

ohhhhh wat leuk!!! :)

Dus jij mag het spits afbijten ;) ben echt aan het aftellen, vind het veel spannender dan de eerste x, gek hè..

Zie je maandag dan! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.