Ga naar inhoud

Ielie : 2 april 2015 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Morgen is het ook voor mij zover, ik heb een afspraak bij Dr. Demeyere, morgenvroeg om 9u.

Ik ging zonet nog eens op zoek naar foto's van mijn borsten voordat ze zulke theezakjes werden, ik kwam er een aantal tegen van tijdens de bevalling en plots is de schrik mij om het hart geslaan: ik ga dus morgen voor het opvullen van mijn borsten, maar op die foto's van tijdens de bevalling valt het me op dat mijn borsten daar wel groter waren, maar dat eigenlijk lelijke hangborsten waren met gigantisch grote bruine tepels.

Echt, absoluut niet mooi!!!!!

Doordat mijn borsten nu zo klein en plat zijn, was ik eigenlijk al vergeten dat ik zo grote tepels had, en dat ze zò hard naar beneden hingen, daarvan was ik me ook niet meer bewust.

Heb al gebeld naar Dr. Demeyere maar het is nu te laat om nog lifting/tepelhofverkleining te bespreken. De enige optie is doorgaan met wat afgesproken was: een eenvoudige vergroting.

Pffff heb nu zo ongelooflijk veel schrik dat ik daarna nog even vreselijk lelijke borsten ga hebben, maar dan gewoon wat groter :103:

(foto's in galerij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Geef morgen gewoon goed aan, dat je ze meer gevuld wilt hebben, dan toen je zwanger was.. Hij kan meer vulling veroorzaken met prothesen, dan dat je weefsel van jezelf had, mijns inziens.

Neem de foto's mee van wat je wél wilt, en van wat je niet wilt, en geef het goed aan!!

Is er iemand bij je die tijdens de operatie even kan gaan kijken of het mooi is? Of jij dat mooi gaat vinden?

Ik zou het echt aanraden. Mijn man is destijds ook gaan kijken, en hij vond er niks engs aan, terwijl hij helemaal geen held is ;)

Demeyere is een vakman, dus zou me niet te veel zorgen maken :) Al is dat natuurlijk lastig nu :)

Dat een lifting nu niet meer te bespreken is, is natuurlijk omdat voor een lift meer tijd ingepland moet worden, en helaas is die tijd niet op de dag van te voren bij te plannen....

Heel veel succes morgen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

o iellie wat vervelend dat je je nu zo voelt.

heb even je foto's gekeken en denk wel dat je tepels zo groot worden maar ze komen straks op hele mooie ronde borsten te zitten. dat is al heel anders als dat je toen had. weet niet hoeveel cc je krijgt natuurlijk maar echt meid, word mooier dan dat ze waren bij je zwangerschap ( niet beledigend opvatten hoor).

ik denk echt dat het straks heel mooi gaat worden. die tepels passen straks veel beter bij deze borsten.

en snap dat je alles perfect wilt maar de een heeft te kleine tepels, de ander heeft ongelijke borsten, bij weer een ander wijst de tepel naar beneden en bij jou zijn ze dan wat aan de grote kant.

en als je pc echt had gedacht dat het geen gezicht zou zijn had ie toen gelijk wel gezegd dat dit geen optie was. en wat best boobie ook al zij, neem gewoon nog wat voorbeelden mee. dat is voor je eigen gevoel ook lekker en dat weet hij wat je bedoeld en of in je hoofd hebt.

meid, morgen ga je gewoon lekker heen en kom je terug met hele mooie borsten!!!

heel veel succes morgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid je bent bij de Meyere in goede handen hoor.

Mijn hangers heeft hij ook mooi opgevuld. Geef duidelijk aan dat ze echt goed opgevuld mogen worden. Ik heb dit zelf ook gedaan hihi. Liever iets groter en mooi gevuld dan kleiner en niet mooi gevuld ;)

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej, de lastige afteluurtjes zijn voorbij, en ik zit hier met mijn mooie nieuwe borsten *glunder glunder*

Mijn bovenrug doet echt pijn, maar ga even alles neerschrijven en daarna ga ik met wat podcasts op bed gaan liggen tot ik de kindjes van school ga halen.

Gisterenavond heb ik tot 's avonds laat nog foto's zitten zoeken zodat ik aan dr. Demeyere kon tonen waar ik op hoopte. 's Morgens hebben we de kindjes iets eerder naar school gebracht, en mijn man heeft me dan afgezet bij Artemedis. Zelf kon hij niet blijven omdat hij verplichtingen had voor 't werk. Ik werd vriendelijk onthaald en had gelukkig voor de operatie nog tijd om enkele zaken door te spreken met dr. Demeyere. Eigenlijk heeft hij veel zaken uitgelegd die hij op het eerste consult ook al uitgelegd had, maar omdat ik nu iets beter voorbereid was en er al meer over wist, was het wel nuttig dat hij het nog eens uitlegde.

De grootste geruststelling was dat een lifting (waarvan ik dacht dat die misschien noodzakelijk was) bij mij eigenlijk niet mogelijk was omdat ik hiervoor onvoldoende huid over had. Dus hoe dan ook moest ik éérst voor een borstvergroting gaan, een lifting zou pas daarna een optie zijn. Het was een geruststelling te weten dat ik eigenlijk geen keuze had en mezelf dus ook achteraf niet zou moeten verwijten dat ik misschien ergens een verkeerde keuze gemaakt had.

Qua grootte van de borst werd er niet zoveel concreet afgesproken, hij sprak van een richtgrootte van ongeveer 300cc, ik heb dat ook even kort geprobeerd in één van mijn oude bh's, en het leek overeen te komen met mijn vroegere cupmaat. Hij zei dat hij de borst zo zou opvullen dat de huid mooi strak stond, wat voor mij helemaal goed klonk.

Er werden foto's genomen, dr. Demeyere tekende wat streepjes en zo op mijn borsten, en daarna mocht ik op de operatietafel gaan liggen. Mijn benen werden vastgemaakt (standaardprocedure volgens mij, gewoon omdat je niet van die tafel zou vallen, deden ze voor operatie aan mijn voet ook) infuusje werd gestoken, elektroden opgeplakt voor het opvolgen van de hartslag, etc. Daarna kreeg ik via het infuus de verdoving ingespoten en in no time was ik vertrokken :-)

Ik werd wakker met een plastieken iets in mijn keel (wellicht omdat ik vrij zou kunnen ademen?), dat was wel een vervelend gevoel, en ik probeerde duidelijk te maken dat dat pijn deed, de verpleegsters haalden het er dan snel uit. De omschrijving van 'uit een lekker dutje ontwaken' vond ik niet echt zo van toepassing, ik voelde me toch wel redelijk groggy dat eerste half uur na de verdoving. Misschien ligt het aan mij, dat ik 't niet fijn vind om zo slaperig/groggy te zijn. Ik liet meteen ook foto's nemen van mijn borsten, voordat het verband errond ging, zodat ik er 's namiddags en 's avonds al zou kunnen naar kijken!
Wat mij betreft, ziet het er fantastisch uit! Ze hangen niet meer, en mochten ze op termijn toch een beetje gaan hangen dan zal het zeker goed meevallen. Ik zat er ook zo mee in dat mijn tepels uitgerekt zouden worden en disproportoneel groot zouden worden (zoals op de foto's van tijdens mijn zwangerschap, zie mijn gallerij), maar ook dat valt goed mee vind ik. Ze zijn groot, maar dat zijn ze altijd al geweest, en ik ben blij dat ik op die manier toch nog iets echt 'van mezelf', iets unieks heb. Ze zijn ook niet meer zo donker/bruin als tijdens de zwangerschap en volgens mij zijn ze ook kleiner dan tijdens de zwangerschap. Oef!!
(nu ja, ze hebben hun dienst goed gedaan hoor tijdens de borstvoedingsperiode, voor mijn kindjes was er geen betere plek op aarde dan aan mijn borsten, zalig toch!)

Daarna heb ik een klein uurtje uitgerust in een bed met bedverwarming (lekker warm!), dr. Demeyere kwam een glas water met een rietje brengen (deed deugd!) en de verpleegster kwam ook af en toe vragen of alles OK was. Geen klagen dus!!!

Om 9u had ik mijn afspraak, rond 12u kon ik al naar huis, en nu zit ik hier vanop de zetel te typen. Mijn borsten voelen zoals de eerste dagen na een bevalling, als je enorme stuwing hebt, pijnlijk maar draaglijk. Ze voelen aan als joekels van borsten, maar in de spiegel valt het goed mee omdat ze door die speciale bh nogal plat geduwd worden. Da's nog niet zo slecht eigenlijk, dan valt het minder op dat ik ze onder handen heb laten nemen!

Nu nog even rusten, en daarna om de kindjes. Ik hoop maar dat ze niet teveel willen knuffelen vanavond, hehe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Jij bent al goed fit zeg!! Kan me dat nog herinneren, na een paar uurtjes was zat ik ook al flink te typen in de stoel haha.

Gefeliciteerd met je boobs, en fijn dat je geruster de operatie in ging, dan hoe je je gisteravond voelde :)

Een goed herstel, en neem je rust he!

Goed veel water drinken, helpt altijd!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2 na de operatie, en ik zie/voel me helemaal opblazen... Mijn lichaam houdt blijkbaar heel wat vocht vast, ik ben 2kilo bijgekomen sinds eergisteren, hoewel ik nauwelijks iets gegeten heb. De prothesen zelf wegen maar 700 gram, dus een kleine 2l vocht houdt mijn lichaam momenteel vast, amaj!

Mijn borsten zien er ook echt helemaal uit proportie uit nu, opgezwollen en te hoge bovenpool. Nog een geluk dat ik hier wat ingelezen ben en weet dat dit wel weer wegtrekt, anders zou ik me echt wel zorgen maken!

Nu zoveel mogelijk proberen drinken, wat wel een opgave is voor mij aangezien ik van nature erg weinig drink...

Verder ook heel licht in mijn hoofd, al een paar keer het gevoel gehad dat ik zou flauwvallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik zie er zo naar uit om te mogen gaan shoppen!!!

De afgelopen 5 jaar heb ik bijna geen mooie bh's kunnen kopen... ofwel omdat ik borstvoeding gaf en mijn cupmaat erg schommelde (dus vond ik het zonde om er veel geld aan uit te geven), en tussen de borstvoeding door omdat mijn borsten zodanig vormeloos en plat waren, dat bijna geen enkele bh paste.

Een goed jaar geleden ging ik naar de Inno (grote winkel met hele verdieping lingerie), en zelfs met 4 verkoopsters daar konden ze geen bh vinden die echt goed paste. Mijn borsten vielen ze soms zelfs gewoon uit als ik voorover bukte, omdat ze zo slap hingen. Uiteindelijk lukte het wel met een mooie voorgevormde bh van Triumph, maar de cup bleef dan gewoon half leeg. Ik moest dan opletten om me met een laag uitgesneden t-shirt niet te bukken, anders zag iedereen de leegte in mijn bh!

Wat zie ik ernaar uit om weer een décolleté te hebben, een gevulde bh te hebben, mijn borsten 's avonds bij het omkleden en tijdens de seks niet meer te moeten bedekken omdat ik (en mijn man ook) ze zo lelijk vond, om t-shirtjes met spaghettibandjes te kunnen dragen, om weer nauw aansluitende truitjes te kunnen dragen...!!!

Ze zijn nu nog giga-groot en veel te bol bovenaan, maar aangezien ik altijd hangborsten gehad heb (en ze nu strak naar voor staan) heb ik er wel vertrouwen in dat ze op termijn zullen zakken en natuurlijker zullen gaan uitzien. Wat fantastisch toch!! Ben zo dankbaar dat dit kan!! Mijn moeder had sinds haar zwangerschappen ook heel kleine borsten, zo goed als niets meer, en ik heb haar vaak voor de spiegel zien staan draaien en twijfelen over het feit dat ze niets meer had. Ik heb dan ook van jongs af aan gezegd dat als ik zelfs met een t-shirt aan niet meer tevreden in de spiegel kon kijken, en als ik het gevoel had me niet te kunnen kleden zoals ik écht wou, ik niet zou twijfelen over plastische chirurgie.

Mijn vader had er het volle begrip voor (hij heeft ze ook gezien, en zei meteen, oei oei, ik wist niet dat het zo erg was, laat dat maar doen en ik zal wel betalen), echt fijn dat hij me hierin steunde. Ook mijn man is erg blij met de verandering :-)

Super toch hé!!

laat sommigen maar zagen dat ze 'fake' zijn of dat plastische chirurgie overdreven is, ik vind het alvast een fantastische mogelijkheid en dit gaat mijn leven echt wel positief beïnvloeden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!

Als je straks hersteld bent dan zul je zien hoe mooi je shirtjes komen te zitten.

Ik geniet er nog dagelijks van hoe mijn kleding nu zit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen kleine 48u na de operatie en het lijkt wel alsof mijn borsten gaan exploderen, zo dik staan ze. Ik heb de afgelopen dagen nauwelijks gegeten en toch geeft de weegschaal enkele kilo's extra aan, dus ik vermoed dat ik erg veel vocht ophou.

'k heb mijn borsten nu ingesmeerd met vochtafdrijvende crème, en ze stevig ingetapet in de hoop dat dat het vocht ook wat wegduwt. Een pijnstiller genomen en bijna een liter melk met honing gedronken, en een tas straffe vochtafdrijvende thee (Chinese pu erh) gedronken, op hoop van zege dat ze nu weer wat slinken, want heb toch wat schrik voor nog meer striemen door die plotse opzwelling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de huisarts gebeld, en hij vermoedt dat het vocht ophouden door de Celebrex (Celecoxib) komt... hij raadt aan vooral geen zout te eten, niet téveel te drinken (dat zal het enkel erger maken), en enkel nog Dafalgan te nemen. Hopelijk helpt dat! Daarnaast moet ik me ook een paar keer per dag wegen en bijhouden hoeveel ik drink...

Hopelijk tegen vanavond beter, want ik zou ergens naartoe willen maar zo durf ik geen stap buiten zetten, het lijkt wel alsof ik een kussen onder mijn trui verstopt hou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de huisarts gebeld, en hij vermoedt dat het vocht ophouden door de Celebrex (Celecoxib) komt... hij raadt aan vooral geen zout te eten, niet téveel te drinken (dat zal het enkel erger maken), en enkel nog Dafalgan te nemen. Hopelijk helpt dat! Daarnaast moet ik me ook een paar keer per dag wegen en bijhouden hoeveel ik drink...

Hopelijk tegen vanavond beter, want ik zou ergens naartoe willen maar zo durf ik geen stap buiten zetten, het lijkt wel alsof ik een kussen onder mijn trui verstopt hou!

Wauw wilde je vanavond al ergens naar toe! Daar denk ik nog niet eens over na! Hier ook twee joekels hoor! Zal vast snel zakken of daar houd ik me maar aanvast! Hoop vandaag te kunnen douchen want voel me nu toch wel vies! Lekker haren wassen hmmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel, ik heb een tijdje geleden een andere (medische, niet-esthetische) operatie ondergaan en ik zit al een hele tijd thuis/op de zetel, dus ik verlang naar even weg zijn. En nu wil ik graag naar een rustig café-optreden, moet nog wel haalbaar zijn... heb er echt nood aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel, ik heb een tijdje geleden een andere (medische, niet-esthetische) operatie ondergaan en ik zit al een hele tijd thuis/op de zetel, dus ik verlang naar even weg zijn. En nu wil ik graag naar een rustig café-optreden, moet nog wel haalbaar zijn... heb er echt nood aan.

Dat kan ik me voorstellen :) lekker doen dan! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet dat jouw huisarts zeg, dat je niet te veel moet drinken...! Het is juist zo, dat hoe meer je vochthuishouding op orde is, hoe minder vocht je lichaam vast gaat houden. Je lichaam slaat alleen een reserve op, van dingen die het 'te weibig' krijgt... Dus veel drinken (niet de ene dag wél veel en de andere dag niet) is juist goed im je lichaam te laten denken; aha! Ik hier geen reserve op te slaan.

Stoppen met celebrex is wel een goed idee, want die werkt in dit geval idd averechts..

Ik zag dat je je borsten zelf wil intapen.. Dat zou ik echter afraden. Als je het te strak doet, is je doorbloeding biet goed, dus ook je genezing niet..

Succes!!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een beetje raar advies van de huisarts. Zoals BB zegt moet je juist drinken om het vocht te minderen in je lichaam. Geen zout dat klopt, want zout houd juist weer vocht vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

intussen de goede raad van best_boobie opgevolgd en dat leek idd beter te helpen dan niét drinken!

Gisterenavond en vandaag moest ik de hele dag weg, wat wel een opgave was, omdat niemand ervan wist. Lastig om het niet uit te schreeuwen als één van de kindjes plots een elleboogstoot recht op je borst geeft!

De huisarts heeft me plaspillen voorgeschreven (twee halfjes, te spreiden over twee dagen, dus lichte dosis), en mijn ene borst die echt GIGANTISCH dik en gezwollen stond, is eindelijk in volume beginnen afnemen. In ruil worden er nu grote bloeduitstortingen zichtbaar, beetje vies wel. Mijn buik blubbert ook helemaal van 't vocht!

Hopelijk morgen weer één a twee kilo lichter, en borsten van min of meer normaal formaat, ik zie er naar uit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het hielp, en gek dat jij plaspillen gekregen hebt, maar goed.. Heb echt nog nooit gehoord dat een huisarts dat doet na een operatie hihi

Blijf wel goed drinken he.. want juist door die plaspillen, wil je lijf nog meer vocht toegediend krijgen. Anders droog je, ondanks de 'overvloed' aan vocht in je lijf, uit....

Je lichaam spaart dat vocht niet voor niks op... En als je het kunstmatig (dmv plaspillen) gaat uitscheiden, dan wil je lichaam dus eigenlijk weer meer vocht gaan vasthouden, maar dat lukt dus niet door die pillen.. Daarom heeeel belangrijk om veel te blijven drinken. (water!! Geen alcohol, want door alcohol ga je juist ook je lichaam uitdrogen en dus gaat je lichaam weer meer vocht vasthouden..)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

intussen is het vocht ophouden in orde gekomen - het meeste onderhuidse vocht is verdwenen, en mijn borsten staan niet meer onder zo gigantische druk.

Heb nu vooral last van de bloeduitstortingen, die jeuken en voelen branderig aan, de bh is met momenten een marteling! Bij vorige operaties bleef ik ook meestal lang nabloeden, het is nu wellicht niet anders geweest: het lijkt wel alsof ik een paarse bh aan heb: onder, tussen en naast mijn borsten is het volledig rood en paars, in totaal ongeveer 20 vierkante cm bloeduitstortingen!

Beetje bij beetje zakken die donkere plekken uit naar beneden: rond m'n heup, onder mijn borsten, vreemd zicht!

Ik doe wat warmtepacks op de gevoeligste plekken, dat lijkt wel wat te helpen. En verder Arnicazalf en Calendulazalf smeren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het hielp, en gek dat jij plaspillen gekregen hebt, maar goed.. Heb echt nog nooit gehoord dat een huisarts dat doet na een operatie hihi

Blijf wel goed drinken he.. want juist door die plaspillen, wil je lijf nog meer vocht toegediend krijgen. Anders droog je, ondanks de 'overvloed' aan vocht in je lijf, uit....

Je lichaam spaart dat vocht niet voor niks op... En als je het kunstmatig (dmv plaspillen) gaat uitscheiden, dan wil je lichaam dus eigenlijk weer meer vocht gaan vasthouden, maar dat lukt dus niet door die pillen.. Daarom heeeel belangrijk om veel te blijven drinken. (water!! Geen alcohol, want door alcohol ga je juist ook je lichaam uitdrogen en dus gaat je lichaam weer meer vocht vasthouden..)

x

ik heb maar één pilletje meegekregen, moest twee dagen na elkaar een halfje nemen... Viel nog wel mee dus. Was voor mij wel een enorme opluchting want mijn ene borst deed echt zoveel pijn doordat die zo gezwollen stond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Intussen 2,5 weken PO, en ik heb zo goed als geen pijn meer in mijn borsten.

Wel heb ik last van uitzakkend vocht/bloeduitstortingen.

Het vocht is eerst naar mijn buik gezakt: mijn buik was plots dikker en blubberde op een heel vreemde manier. Als ik stapte of eraan kwam voelde/zag ik het bewegen en trillen alsof het een pudding was. Enkele dagen daarna deden mijn billen pijn, en enkele dagen daarna was het aan mijn kuiten. Daarna was 't beter.

Ondertussen zijn ook de blauwe plekken in een iets trager tempo aan het zakken: eerst verschenen blauwe plekken in het midden van mijn buik, toen verschenen de paarse plekjes onderaan mijn buik (aan weerszijden), en intussen staat mijn hele schaamstreek bont en blauw, en doet het ook pijn alsof het één reuze-blauwe plek is!

Hopelijk is dit de laatste halte van die bloeduitstortingen, hoop niet dat ze nog een hele weg door mijn billen en benen ook gaan afleggen!!

Verder is het hier ook een beetje een strijd tegen de kilo's. In de eerste vier dagen PO ben ik vier kilo (!!!) bijgekomen terwijl ik nauwelijks iets gegeten heb, had weinig eetlust door de pijnstillers. Ik had gehoopt dat die kilo's even snel zouden verdwijnen als ze gekomen waren, maar niet hoor, ik moet er serieus moeite voor doen... Vervelend zeker met dat mooie weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.