Ga naar inhoud

Lola99 : 8 mei 2015 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hoi !

Ik zie in zoveel topics minimaal 300/350 CC voorbijkomen en twijfel nu erg over wat ik zelf in gedachten had:)

Ik heb zelf namelijk 200/250 CC bedacht...situatie nu: 1.70 lang 57 kilo huidige cupmaat kleine B en wil absoluut niet te groot.

(btw 13 april consult bij Nio)

Zijn jullie niet allemaal bang dat het te groot wordt? ik denk nu: liever iets te klein dan te groot namelijk...

benieuwd naar jullie mening!

Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Ik zou tijdens het consult duidelijk aangeven wat je wil en het in overleg met de plastisch chirurg kiezen... Niet iedereen heeft dezelfde wens, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Als ik jou was zal ik me niet al te veel focussen op het aantal CC.

Maar aan de hand van de pas-sessie bij Dr.Nio gewoon kijken wat je mooi vind staan.

Je kan evt. wat foto's verzamelen en voorleggen van borsten welke je mooi vind qua grote, vorm etc.

Wat maakt het nou uit of het 200 of 350cc zijn, als jij het mooi vind staan, daar gaat het toch om ;-)

Daarnaast is het ook nog zo dat de ene vrouw meer CC nodig heeft dan de ander, om hetzelfde resultaat te bereiken.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx allemaal! ja ik ga inderdaad bij het consult goed passen.

Ik heb net zakjes water in een sportBH gedaan en met 200CC/200ML vond ik het al zo mooi maar dat komt natuurlijk omdat je zo klein gewend bent ;)

@dasami hoe laat heb jij je consult de 13e?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, gewoon doen wat goed voelt. Ga ook niet bij de PC zeggen; 'ik dacht aan zo en zoveel cc..' je moet gewoon zeggen en laten zien wat je mooi vind! Bij de 1 kan 200cc groot uitvallen en bij de ander juist niet omdat die gene wat gezetter is of anders gebouwd. Volg je hartje komt helemaal goed! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr nio laat je protheses passen zonder te zeggen hoeveel CC het is

Pas als je tevreden bent met de maat zegt hij hoeveel CC het is

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Dr nio laat je protheses passen zonder te zeggen hoeveel CC het is

Pas als je tevreden bent met de maat zegt hij hoeveel CC het is

Xx jenette

Ja dat lijkt mij ook het beste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies, ga mij niet teveel focussen op het aantal CC:)

Heb een hele map aan foto's met wat ik wel en niet mooi vind, dat ga ik gewoon laten zien en dan passen!

Dank voor jullie lieve reacties!

ik heb mijn afspraak de 13e om 1800 Weena! jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben pasBH's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi!

Even een update; consult gehad en operatie gepland op 8 mei. super blij! alleen nog steeds twijfel over de maat..

Ik had allemaal foto's meegenomen met wat ik mooi vond, maar toen ik de bijbehorende pasprothese kreeg vond ik het steeds veel te groot en super on-natuurlijk bij mijzelf en ging ik steeds kleiner...wat dus totaal niet overeen kwam met de voorbeeld foto's.

nu is er 240 CC uitgekomen, super aan het twijfelen of ik niet groter moet gaan...zo moeilijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi,

Ik ben nu 2 weken PO en heb nog steeds een hele grote zwartpaarse bloeduitstorting aan de zijkant/onderkant van 1 borst.

ook doet deze borst meer pijn dan de ander en heeft hij een hele andere vorm, zit veel hoger en is harder.

Op internet gelezen dat zo'n grote bloeduitstorting harder kapselvorming kan geven en ben hier nu heel bang voor.

Ik ben geopereerd door Dr. Nio in het SLAZ maar aangezien hij nu op vakantie is kan ik pas a.s. woensdag naar hem toe om het te laten checken.

Heeft iemand hier ervaring mee?

thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Lola99, wat vervelend voor meid! Ik kan je zelf geen advies geven want moet ze nog krijgen, maar als je paar topics naar onderen kijkt onder het kopje ''onzeker'' heeft tulpje ook een topic hierover geplaatst. Misschien herken je daar wat in.

Sterkte! Hopelijk is alles snel weer goed!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

hoi lola99,

Ik zag dat jou berichtje al van een tijdje geleden is maar ik he op dit moment hetzelfde probleem. Het is niet eens meer een blauwe plek het is bijna zwart. Ook heb ik dat de linker borst veel groter is. Er zit nig veel vocht in.

Hoe is het bij jou afgelopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.