Ga naar inhoud

Missfoxy : 7 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben net langs geweest bij dr Verdonck in de wellnesskliniek in Genk.

Hij stelde zelf monoblock 265cc achter de spier voor.

Momenteel heb ik een kleine b70 en zou graag uitkomen op een grote C.

Na wat reacties te lezen start ik toch te twijfelen om niet groter te gaan, aangezien ze blijkbaar toch vaak kleiner uitvallen dan gedacht.

Graag wil ik een natuurlijk resultaat bekomen, zodat niemand echt merkt dat ik een bv heb laten uitvoeren maar dat de push up bh's vanaf nu verleden tijd zijn. Nu ben ik bang dat ze zo toch weer net iets te klein zullen uitvallen :(

Kan iemand mij hierbij raad geven? Toch best gaan voor een maatje groter (zoja is dit dan 280cc?)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !

Als je twijfelt zou ik voor groter gaan, ik twijfelde ook heel erg, had na me 1ste consult als advies 300cc en heb toch een 2e consult gepland en ben toen voor 350cc gegaan en heb daar echt geen spijt van! Je went er ook heel snel aan, als ke advies nu 265cc is zou ik wel voor 300 gaan 20cc meer of minder zal je niet gaan denk ik, en als je een ogende c wil zou je kwa maat naar een d moeten gaan, nepborsten zien er altijd wat kleiner uit kwa cupmaten heb ik hier geleerd!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !

Als je twijfelt zou ik voor groter gaan, ik twijfelde ook heel erg, had na me 1ste consult als advies 300cc en heb toch een 2e consult gepland en ben toen voor 350cc gegaan en heb daar echt geen spijt van! Je went er ook heel snel aan, als ke advies nu 265cc is zou ik wel voor 300 gaan 20cc meer of minder zal je niet gaan denk ik, en als je een ogende c wil zou je kwa maat naar een d moeten gaan, nepborsten zien er altijd wat kleiner uit kwa cupmaten heb ik hier geleerd!

Liefs x

Ik heb er iets grotere gepast en had het idee van ja dit is mooi maar mss net iets "te".

Heb een beetje bang dat iedereen het gaat opmerken maar uiteindelijk is het ook pas echt zichtbaar in een spannend topje en naakt..

Hij heeft toen niet gezegd hoeveel cc deze waren. Misschien best toch een extra consul!

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Zou zeker nog een 2e consult plannen, kan je op je gemak nog even passen en fotos maken zodat je thuis goed het verschil nog even kan bekijken! :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit had ik ook zo vlak voor me operatie!

Ook ik had een extra pas consult ingepland een paar dagen voor mijnoperatie.

Wilde niet te groot maar zeker ook niet te klein!

Heb alles nog een x goed gepast en uiteindelijk voor de toch wat meer cc gegaan.

Ik heb in me ene borst 260cc gekregen en me andere295cc het resultaat is echt super! Ik had een lege bcup en heb nu maat 75c

Goed gevuld en zeker niet te groot of te klein past perfect bij m'n lichaam:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha volgens mij heeft iedereen die hier op het forum zit dit gehad :) zeker niks geks dus! Ik zou ook zeker iets meer cc kiezen dan wat je initieel dacht. Bij mijn eerste consult kwam er 320cc achter de spier uit. Heb zelf uiteindelijk na lang twijfelen toch aangegeven meer te willen en toe. Heeft Dr. Plovier voor mij gekozen ruim 100cc per borst meer :)

En dit is denk ik inderdaad meer wat ik wilde :) niet te groot maar seker niet te klein!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.