Ga naar inhoud

Zullen mijn ijspegeltjes nog ontdooien?


Aanbevolen berichten

Hi meiden!

Ik ben alweer ruim twee maanden po en ben superblij! :) het enige is! Mijn borsten worden supersnel koud. Echt afschuwelijk vind ik het :| ik heb het wel eens gelezen hier dat het voorkomt, maar wordt dit nog minder?

Het is echt vaag.. Als ik bijv uit de douche kom is alles warm. Na twee minuten worden ze gewoon koud. Ook als ik bijvoorbeeld zonder shirt slaap worden ze koud. Vind het echt strontvervelend.

Ben benieuwd hoe jullie dit ervaren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat niet (ik heb Hydrogel, daarbij schijnt dat minder te zijn) maar ik heb het weleens gelezen dat dat voorkomt bij sommige (vooral hoog cohesieve) implantaten. Een onnatuurlijk gevoel is dat dan idd. Hopelijk went het :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat een hele tijd gehad, misschien wel tot een jaar po of wat langer. Tegenwoordig heb ik dat al een hele tijd niet meer, gelukkig. Dus je lichaam moet waarschijnlijk een tijd wennen aan die siliconen :)

Xx BB

Ohhhh dat geeft me hoop! :) hoop echt dat het nog minder wordt of weg gaat. Maar dat het kan geeft me al goede hoop haha

@weena27

Ik heb ze DP. Denk dat dat dus geen verschil geeft.

Thanks voor jullie reacties :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.