Ga naar inhoud

Kat1 : 26 maart 2015 :


Aanbevolen berichten

 

Hey iedereen,

Ik heb vorige week donderdag een bv gehad.

Het is altijd al mijn droom geweest...

Ik had een AA (zelfs kleiner) en wil graag een C hebben. Heb silicone geplaatst van 360cc, de pc zei dat het mij een midden C ging geven.

Ik ben 1m73 en weeg 60kg.

Ik heb een heel hoge pijngrijns, maar dit had ik wel onderschat.

Narcose is goed verlopen en mocht 1u na de operatie al naar huis. Ik had ibuprofen en tamarcol (ofziets) gekregen voor de eerste 4dagen.

Eerste 3 à 4 dagen had ik heel veel pijn, zo blij dat mijn mama erbij was. Ik kon amper naar toilet, mijn armen amper bewegen, het deed pijn om te ademen en amai mijn rug! Zo lastig om op mijn rug te liggen!

Nu zit ik aan dag 6 en leef op dafalgan :( wil zo hard op mij zij slapen! en heb altijd schrik dat mijn littekens gaan scheuren (is dit normaal).

Ervan jullie ook nog pijn na week 1?

En die BH echt een hel! 6weken moet ik die dragen pfffffffffff nog iets meer dan 5weken, nog zo lang!

Hebben jullie tips voor mij? Wanneer zal het wat beter gaan? ik heb nog mijn BH niet uitgedaan, heb zoveel schrik! moet pas volgende week gaan om mijn draadjes weg te halen ondertussen durf ik mijn bh niet uitdoen...

ik kan nog steeds mijn rug niet rechtzetten (is dit ook normaal) moet ik oefeningen doen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes :)

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haay ik brn nu 12 dagen po

En heb ook last van mijn rug Pff en de neiging om op mijn zij te gaan slapen

Mijn pijn is meer en deels weg alleen als ik veel gedaan heb op een dag en dan ga liggen een paar uur voel ik wel spierpijn. Ik vind het echt meevallen na een week

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.