Ga naar inhoud

Miepje : 9 april 2015 : Dr van der Meulen : Velthuis Kliniek


Gast Miepje

Aanbevolen berichten

Even een update van mij: Ik heb haar ook nog gesproken vandaag en ik mag dinsdag nog op 2e consult komen op nog een keer te passen. Heel fijn! Denk dat ik toch voor ietsjes groter moet gaan dan 280cc...

Donderdag moet ik al om 7:15 in de kliniek zijn en om 8:00 aan de beurt! Volgens mij dus de eerste, fijn dat ik niet zo lang nuchter hoef te blijven hihi!

Spannend! Komt nu echt dichtbij! :-D

Ik hoop wel dat mijn herstel goed verloopt, 1 mei begin ik aan een nieuwe baan; dan MOET het gewoon goed zijn ;-)

Slaap lekker ladies! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miepje,

Fijn dat je op tweede consult kan.

Ik zat daar ook aan te denken maar weet niet of dat mijn twijfels weg zal nemen. Alles valt bij iedereen anders namelijk. Ik ben benieuwd wat je keuze wordt. Hou ons op de hoogte want ik mag een dag na jou.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update..

Net weer op consult geweest; heel fijn!

Ga nu toch voor de 325cc Extra Full Projection; als ik het goed heb onthouden. Ik kon eigenlijk alleen kiezen uit: 280cc MP; 295cc FP en dan meteen 325 cc...

Die 295 viel eigenlijk meteen af omdat het verschil te weinig zou zijn volgens de arts (terwijl ik wel dacht dat het qua projectie wel uitmaakte). Dus dan was de keuze of 280 of 325. Vind die 325 wel erg groot klinken, maar denk echt dat ik van die 280 spijt ga krijgen. Schatting is ook dat ik met de 325 uit ga komen op een volle C, dat is ook wel wat graag wil. De 280 zou een kleine C zijn.

Kan nu echt niet meer wachten! Nog maar 2 nachtjes slapen!!! :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miepie,

hahahah ze zullen wel blij zijn bij Velthuis, ik ga morgen nog een keer passen omdat ik helemaal gek word.

Ik krijg nu 325 zelfde als jij nu dus. Ik wil ook een volle c dus....... maar ben beniewd.

Maar beter een keer extra passen dan te weinig ahhaha

xxxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.