Ga naar inhoud

Bv onder plaatselijke verdoving


Aanbevolen berichten

Hoi,

Afgelopen zaterdag een consult gehad bij dokter Tytgat in Antwerpen. Dit was een prima gesprek, maar zijn voorkeur is om een bv te doen onder plaatselijke verdoving ipv algehele narcose. Hij heeft hier goede ervaringen mee en doet dit in de meeste gevallen de laatste jaren. Er wordt eerst een verdovingsprikje gegeven en daarna wordt de hele borst verdoofd. Je bent niet misselijk of duizelig en kan meteen na de operatie weer naar huis. De pijn is niet meer of minder dan bij een algehele narcose.

Er zitten volgens hem alleen maar voordelen aan. Eerst vond ik het maar een eng idee, maar nu begin ik er aan te wennen dat het ook zo kan.

Wie heeft hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lijkt het echt niet prettig. Heb al twee keer een keizersnede gehad en dat is natuurlijk hetzelfde idee. Je voelt geen pijn, maar wel ongemak. Bij je borstvergroting voel je waarschijnlijk dus wel het duwen en de handelingen, alleen de pijnprikkel is 'weg'.

Laat mij maar lekker slapen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.