Ga naar inhoud

Joyfadya : 28 april 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal..

Ik zal me even voorstellen.

Mijn naam is joyce en ik ben 25 jaar.

Na heel veel jaren komt eindelijk 28 april k mijn droom uit. Ik wordt geopereerd bij kliniek Diana gabriels ter Amstelveen door dr Vito Koeijers.

Ik kan letterlijk niet wachten en tel de dagen af !!

Mij is geadviseerd aan de hand van mijn wensen een: 300-350 cc ronde prothese dual plane.

Ik heb nu een hele kleine A met boven geen volume ! Ik vraag mij toch wel af hoe het er uit komt te zien want mooie ronde borsten vind ik prachtig maar het idee dat je randen ziet en het er echt zo opgeplakt uit ziet vind ik dood eng.

Hebben jullie ervaring hier mee en misschien een foto van ongeveer het zelfde ?

Alvast bedankt.

Groetjes Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi joyce, spannend 28 april al :D

Ze zeggen dat 150cc 1cup is dus zou je zeker wel op een c uit moeten komen, maar het is bij iedereen weer anders!

Ik heb zelf 3 dagen geleden 350cc gekregen maar ik kom van een c, je kan in de gallery vast wel meiden vinden 350cc die ook van een a komen! Bij duel plane denk ik niet dat je randen gaat zien, en als je duidelijk aangeeft dat je dat niet wilt komt het vast goed :D

Liefs Romina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties ! Ben blij om te lezen dat er nog iemand is die van vrijwel niets naar toch wel een grote cup gegaan is zonder dat het lelijk is ! Ik weet alleen eigenlijk helemaal niet wat voor profile ik krijg, ga daar toch eens over bellen ! Heb je toegevoegd en ben super benieuwd naar je foto's ! Ik kan echt niet wachten tot de dag daar is.. wacht al zo lang! Nog 4 weekjes hihi. Heb je veel pijn ? En welke cup maat heb je nu of weet je dat nog niet?

Groetjes Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo lieve mensen,

Aankomende dinsdag is het dan eindelijk

Zo ver! De tijd krijg ik morgen door en krijg dan een borstvergroting bij Diana gabriels en mijn chirurg is Vito koeijers.

Hij heeft 350 cc voor mij klaar liggen ronde implantaten duel plane worden ze ingebracht. Hij heeft zowel medium profile als high profile voor mij en hij bepaald wat mooier staat tijdens de operatie. Echter twijfel ik nu ineens heel erg over de maat.

Ik heb nu een A en bijna niets. Ik twijfel nu toch tussen 350 en 400 cc, wat adviseren jullie ? Ik wil wel mooie grote ronde borsten maar ik wil geen randen etc.

Stel ik twijfel kan ik dan bijvoorbeeld op de dag zelf nog zeggen dat ik toch liever 400 cc wil of werkt dat niet zo?

Ik hoop op reacties, heb er echt super veel zin in alleen ben wel erg bang voor de narcose. Bang dat ik er niet meer uit kom of een allergische reactie krijg op de narcose vloeistof.

De laatste x dat ik geopereerd werd kan ik mij herinneren dat ik tijdens het im slaap vallen van de vloeistof een hele erge hoestbui kreeg en heb dit als onprettig ervaren. Ook is het mij niet gelukt om 6 weken voor de operatie gestopt te zijn met roken maar 2 en ben echt bang dat ik dood ga ofso haha dat klinkt wel erg dramatisch maar de angst is er wel.

Xx joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik ken die twijfels ook zo erg haha! Ik ben via diana gabriels doorverwezen naar dr karim in kliniek amstelveen, diana raadde mij 375cc aan terwijl dr karim zei dat de max 325cc was..

Paar dagen vt voren mailtje gestuurde dat ik toch 350cc wilde mocht het passen! Dag van de operatie nog met dr karim er over gehad hij ging zn best doen maar omdat ik zo'n strakke huid had kon die me niks beloven, gelukkig toen ik wakker werd toch 350cc voor de spier gekregen! Ik geloof dat ze de maat die ze hebben besproken met je klaar hebben liggen en 1 groter en 1 kleiner( dat was bij mij zo) Ben nu 7weken po en helemaal gelukkig! Ben van 75a nu naar een 75f gegaan! Vind het denk meer een d ogen maar dat schijnt zo te zijn met nepperts haha!

Ik was ook super bang voor de narcose, nog nooit gehad..

Toen ik eenmaal op die tafel lag spoten ze een vloeistof in infuus waar me ogen vrijwel direct zwaar van werden en kan me amper herinneren dat ik een kapje op heb gehad..

Wel toen ik wakker werd kon ik niet gelijk praten door dat buisje wat ze in je keel doen voor t adem halen.. Geloof dat ze dat ook niet bij iedereen doen..

Ben toen ik wakker was nog een half uurtje dizzy geweest maar totaal niet misselijk( daar was ik heel bang voor)

Als je zelf rustig ben schijnt het ook allemaal mee te vallen!

Ik hoop dat alles goed gaat! Succes alvast en je gaat er echt geeen spijt van krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar allemaal. De narcose, pfff wat zag ik er tegenop. vrijwel iedereen heeft dat en daardoor zijn de verplegers extra lief voor je en die slepen je er door heen. En als je na de narcose wakker wordt kun je extra trots op jezelf zijn dat je dit toch maar eff gedurft hebt.

Wat betreft de maat. Ik weet natuurlijk niet hoe lang je bent en wat je borstomvang is maar dual plane zorgt er vaak juist voor dat je geen randen te zien krijgt (aan de bovenkant).

Even voor je beeldvorming, ik ben 1.80, 79 kilo en mijn bh omtrek is 80. Met 450 cc dual plane high profiel. Paste prima.

mail je pv even dat je twijfelt over de maat dan kan hij meerdere cc's klaarleggen En dan kun je dit voor de operatie met hem bespreken.

Succes dinsdag en laat eff weten hoe je het hebt ervaren en wat er uiteindelijk in is gegaan.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook twijfel. Je kan de meiden die voor Diana werken mailen. Dan zorgen zij dat er andere prothesen klaar liggen. Voor mij ligt nu 400 425 en 450 klaar. Kan de dag zelf ng even overleggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij vroeg de pc voor de operatie nog als het past wil je dan liever groter? Ze hadden bij mij van de maat ook een maat kleiner en groter klaar liggen dacht dat dat altijd was.

Wat betreft de narcose, het was voor mij de eerste keer en ik zag er als een berg tegenop maar is me 100% meegevallen, ze zijn allemaal super lief voor je en je slaapt voor je het door hebt, ik had daarna ook nergens last van, hoop voor jou dat het ook zo zal zijn!!

Ik ben niet bij dezelfde kliniek geholpen maar lees hier dat het bij veel mensen mee vakt achteraf en de zusters en dokters zijn echt heel lief, iedereen is gespannen die zoiets ondergaat dus ze weten hoe je je voelt.

Bij twijfel altijd mailen of ff bellen lijkt me!

Heel veel succes vast voor dinsdag!!

Groetjes petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je niet druk om dat roken, ik ben helemaal niet gestopt (foei), stond 2u voor de operatie nog te roken. Maar heb wel gevraagd wat voor kwaad t kon.

Slecht is t natuurlijk sowieso maar voor de narcose maakt t niets uit. Wel is het risico op ontstekingen van je wonden groter. Daar gaat het om dat je moet stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik ken die twijfels ook zo erg haha! Ik ben via diana gabriels doorverwezen naar dr karim in kliniek amstelveen, diana raadde mij 375cc aan terwijl dr karim zei dat de max 325cc was..

Paar dagen vt voren mailtje gestuurde dat ik toch 350cc wilde mocht het passen! Dag van de operatie nog met dr karim er over gehad hij ging zn best doen maar omdat ik zo'n strakke huid had kon die me niks beloven, gelukkig toen ik wakker werd toch 350cc voor de spier gekregen! Ik geloof dat ze de maat die ze hebben besproken met je klaar hebben liggen en 1 groter en 1 kleiner( dat was bij mij zo) Ben nu 7weken po en helemaal gelukkig! Ben van 75a nu naar een 75f gegaan! Vind het denk meer een d ogen maar dat schijnt zo te zijn met nepperts haha!

Ik was ook super bang voor de narcose, nog nooit gehad..

Toen ik eenmaal op die tafel lag spoten ze een vloeistof in infuus waar me ogen vrijwel direct zwaar van werden en kan me amper herinneren dat ik een kapje op heb gehad..

Wel toen ik wakker werd kon ik niet gelijk praten door dat buisje wat ze in je keel doen voor t adem halen.. Geloof dat ze dat ook niet bij iedereen doen..

Ben toen ik wakker was nog een half uurtje dizzy geweest maar totaal niet misselijk( daar was ik heel bang voor)

Als je zelf rustig ben schijnt het ook allemaal mee te vallen!

Ik hoop dat alles goed gaat! Succes alvast en je gaat er echt geeen spijt van krijgen!

Bedankt voor je berichtje !

Wauw wat klinkt dat groot inderdaad hahah.

Heb je misschien een foto ? En ben jeblij met het aantal cc dat je genomen hebt ?

Xx

Bedankt voor je berichtje !

Wauw wat klinkt dat groot inderdaad hahah.

Heb je misschien een foto ? En ben jeblij met het aantal cc dat je genomen hebt ?

Xx

Trouwens ik wilde je nog wat vragen 3 en halve week na me operatie heb ik een feestje, denk je dat dit kan ? Was jou wond toen al dicht en had je veel pijn nog ?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geopereerd door Koeijers nu 10 weken geleden, wat een topper!

Ik heb 350 en 380 gekregen, wat hij adviseerde en ontdanks ik ook dezelfde twijfel had als jij ben ik heel blij dat ik op zijn advies af gegaan ben.

Ze zijn groter dan verwacht maar helemaal perfect!

Had ze niet anders willen hebben.

Koeijers is een erg kundige chirurg met heel veel ervaring, ik zou op hem vertrouwen.

Hij heeft er tenslotte meer gezien dan jij;)

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb ze hoor mijn boobies!

Er zou rond de 350-400 in gaan en heb 325 gekregen.

Het valt eigenlijk toch heel erg tegen en vind ze er klein uit zien.

Ik wil graag eeen foto plaatsen maar weet niet zo goed hoe het moet.

Ook zitten de rondingen ook heel erg aan de zijkant (buitenkant) verandert dit nog ?

Pff ben zo onzeker en vind het zo jammer want keek er zo naar uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow balen dat het toch minder is geworden . Paste het niet?

Mijne zien er ook nog raar uit, duurt een tijd voordat ze hun vorm krijgen

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Hoi hoi

Ik ken die twijfels ook zo erg haha! Ik ben via diana gabriels doorverwezen naar dr karim in kliniek amstelveen, diana raadde mij 375cc aan terwijl dr karim zei dat de max 325cc was..

Paar dagen vt voren mailtje gestuurde dat ik toch 350cc wilde mocht het passen! Dag van de operatie nog met dr karim er over gehad hij ging zn best doen maar omdat ik zo'n strakke huid had kon die me niks beloven, gelukkig toen ik wakker werd toch 350cc voor de spier gekregen! Ik geloof dat ze de maat die ze hebben besproken met je klaar hebben liggen en 1 groter en 1 kleiner( dat was bij mij zo) Ben nu 7weken po en helemaal gelukkig! Ben van 75a nu naar een 75f gegaan! Vind het denk meer een d ogen maar dat schijnt zo te zijn met nepperts haha!

Ik was ook super bang voor de narcose, nog nooit gehad..

Toen ik eenmaal op die tafel lag spoten ze een vloeistof in infuus waar me ogen vrijwel direct zwaar van werden en kan me amper herinneren dat ik een kapje op heb gehad..

Wel toen ik wakker werd kon ik niet gelijk praten door dat buisje wat ze in je keel doen voor t adem halen.. Geloof dat ze dat ook niet bij iedereen doen..

Ben toen ik wakker was nog een half uurtje dizzy geweest maar totaal niet misselijk( daar was ik heel bang voor)

Als je zelf rustig ben schijnt het ook allemaal mee te vallen!

Ik hoop dat alles goed gaat! Succes alvast en je gaat er echt geeen spijt van krijgen!

Heb jij al gebeld voor nacontrole?
Link naar reactie
Delen op andere sites

.... een korte reactie.

Ik vind dat jezelf moet bepalen ( van te voren) wat je wilt. Als je dat overlaat aan de PC- kun je later vreselijk teleurgesteld zijn.

Dus maak je keuze. En kies en ga voor wat jij zelf wilt. Niet wat een ander evt wel of niet mooi vindt!

Heel veel suc6 met je beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

over vergroting weet ik niks ( heb verkleining gehad ) .

dus don't shoot me . maar hetgeen wat in mij opkomt is kunt ge niet een paar dagen rondlopen bv 1 dag met de 1 en de andere dag de andere kunt rondlopen zodat ge zelf kunt aanvoelen welk gij het beste vind . ( weet echt niet als dees mogelijk is )

maar in ieder geval heel veel succes met je keuze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.