Ga naar inhoud

Drop & plop......Drop &..... Drop..... Pffff duurt lang!


Aanbevolen berichten

Hi meiden!

Ik heb het hier en daar al een paar keer laten vallen maar aangezien er meerdere zijn die hier (een beetje) mee zitten dacht ik, ik open even een nieuw topic...

Inmiddels ben ik 5,5 week po, de afgelopen weken heb ik mijn borsten wel wat zien veranderen (de zwelling wordt minder en ze worden steeds zachter) maar ze willen nog niet echt zakken. Ze zijn wel iets gezakt maar zie nog geen enorme verschillen zoals bij sommige anderen hier.

Nu is mijn vraag of eigenlijk vragen: Hoe lang duurde het voordat jullie echt verschil zagen qua zakken van de borsten? Hebben jullie een borstband gedragen of iets anders gedaan waardoor de borsten wat gingen zakken, of zijn ze vanzelf (zonder hulp) gezakt? Na hoeveel weken zijn jullie borsten geplopt?

Ik draag nu ook nog mijn sportbh omdat een gewone bh niet lekker zit, de beugels drukken op mijn littekens en voelt niet fijn......herkenbaar?

Ik hoor graag jullie ervaringen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik hier hetzelfde hoor.

Ze zijn mooi. En wat gezakt maar niet zoals je steeds hoort geen drop of plop... Deze woensdag 6 weken po dus verwacht ook niet dat er nog grote verschillen meer

Nog steeds sportbh en band sinds 1 week niet meer om

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er meiden zijn die pas bij 7 / 8 weken po echt verschil zagen maar weet het niet zeker en aangezien ik de drop & plop vraag vaak voorbij zie komen dacht ik "ik drop deze vraag even hier" ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem had ik tot twee maanden po ook. Ik heb toen een extra controle bij mijn chirurg ingeplannend. Hij zag het probleem ook en heeft mij vertelt om de komende twee maanden een borstband te dragen. Ik draag hem nu 1 week en het resultaat is geweldig en de drop en plop is eindelijk in gang gezet zo te zien (ben nu 9 weken po) veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar jullie het over hebben is dat alleen bij plaatsing achter de spier of gebeurd dit ook als je ze voor de spier hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees even met je mee ;) bij mij zakt mijn linker borst heel goed vind m ook al super mooi. Maar mijn rechter borst zit nog steeds hoog. Draag nu twee week de borstband maar zie nog niet echt verschil. Maar goed begreep dat je geduld moet hebben dus ik wacht nog even af.

Liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik lees even mee, heb precies hetzelfde als jou san1013 maar dan andersom haha :P

Rechts vind ik echt supermooi nu maar links blijft toch nog wat hoog.. Moet de borstband nog 2 weken omhouden dus ben benieuwd hoe het er dan uit ziet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 30 maart 2015 om 21:38 zei Livje:

Ik heb een leuke voorbeeld foto van mijn geplopte Boobs:)

3 en 6 weken, een duidelijk verschil!

Hi Livje..

hoe kan ik de fotootjes zien? Vind ze niet terug op je profiel.. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.