Ga naar inhoud

emily 35 : 31 maart 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Succes morgen. Wat spannend, het gaat vast heel mooi worden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na lange dag weer thuis op de bank. Alles goed gegaan, maar poehee, de pijn op de borst (druk, steken, olifanten....) is best heftig!! Morgen zal ik mn verslagje plaatsen. XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Redelijk kunnen slapen op mijn rug! Pijn gaat wel weer. Opstaan was heftig en pijnlijk.... maar ben heel blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Nou daar ben ik weer hoor. Gisteren om 6.30 uur vertrokken vanuit huis met mijn vriend. Door het weer enorme file gehad, normaal was het 1.40 uur rijden maar we hadden veel vertraging. Dus de kliniek opgebeld dat we iets later waren, gelukkig was dit geen probleem.

Daar aangekomen bloeddruk en temperatuur etc opgemeten. Alles was goed en ik moest voor 10.15 uur klaarstaan met mn blauwe jasje. Toen werd ik weggereden en zei ik mn vriend gedag. Ik was heel rustig, ik dacht, het is goed en laat maar komen. Na maandenlang bezig te zijn geweest....

Op de uitslaapkamer werd mijn infuus gezet en alles uitgelegd. Toen kwam Frans en tekende mij af en schreef 375 cc, rond cohesie 2 op mijn borst. En daar ging ik. Vanaf toen ging alles snel, ik ging op de operatietafel liggen, kreeg iets ingespoten waardoor ik binnen enkele seconde me heel dronken voelde, en toen ene kapje op. Hij zei dat het zuurstof was maar dit was de narcose....

En toen werd ik wakker. Ik voelde enorm veel druk. Maar was zo blij, had nog geen bh aan en zag twee mooie pionnen. Heb zo hard gelachen in mijn eentje en zelfs even gehuild. Ze vroegen of het wel ging maar ik was zo opgelucht en blij..... moest aangeven hoe ik me voelde tussen 1-10. En gaf aan dat ik tussen een 2-3 zat en water wilde. Ik mocht na een half uurtje terug gereden worden vanaf de uitslaapkamer. Daar paar uur gelegen, en alleen maar gekeken naar mijn borsten. Mn vriend was ook heel blij!!

Na paar uur mocht ik naar huis. ik dacht dat lopen wel ging maar viel bijna flauw bij de balie, dus toch maar even terug naar bed en in de rolstoel later naar de auto gereden.

Wederom veel file, en bochten en remmen deed zoveel pijn. Haha... oud wijf leek ik. Had zo'n honger dat we nog maar even langs de mac drive zijn gereden. Heerlijk!!

Vannacht redelijk goed geslapen op mijn rug. Even wakker en wist niet hoe ik moest opstaan. Dus me maar overgegeven en weer verder gaan slapen tot 11.30 uur vanochtend. Voel me redelijk maar moet wel mijn medicatie optijd innemen. Samen met mijn vriend gedoucht en haar gewassen. Dat was zo lekker! Ook de rode verf van mijn lijf.

Lopen is toch het fijnste, liggen niet. Half zitten voelt ook goed. Even door deze dagen heen komen... alles voor het goede doel!!

Tot zover. Dank voor al jullie lieve berichten!! X Emily

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid! Heb jou niet gezien! Ik was ook veel later aan de beurt☺️ Hoe voel je je?

Gister en vanochtend was vreselijk maar moet zeggen dat ik, ondanks de druk me prima voel. Wel pijn maar wel dragelijk zegmaar. Hoe voel jij je? En ben je blij? Volgens mij zag ik je liggen toen ik wakker werd uit narcose... maar was toen niet meer zo scherp. Hoorde dat iemand pijn had bij infuus zetten, was jij dat? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs , en een voorspoedig herstel gewenst!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.