Ga naar inhoud

Worden ze nog groter?


Shar13

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik heb maandag mijn borstvergroting gehad (morgen zal ik het verslag schrijven)..,

Eurosilicone 375cc extra high profile onder de spier, ik was hier voor mannelijk plat.

Nu ben ik inmiddels wat dagen verder en had kwa grote van de borsten er mee van verwacht :-|

Ik had een grote C "afgesproken", ik heb zelf totaal geen verstand van cupmaten maar heb niet het idee dat dit is wat ik heb gepast.

Ik heb het vanmiddag opgemeten mijn onder omvang is 73 & borstomvang 90...

Nu vraag ik mij af... Worden ze nog groter?

Liefs Shar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je spier moet nog oprekken, er gaat echt nog een boel veranderen hoor! Al komt het wel vaak voor dat vrouwen nadien de maat toch een beetje tegen vinden vallen, en het uiteindelijk kleiner lijkt dan er is gepast. Was bij mij ook. Ik had ook niet echt verstand van cupmaten vooraf. Als je zelf een A hebt klinkt een C al groot. Nu heb ik zelfs een D gekregen (oogt wel kleiner hoor) met 305 CC (dus voor jou zal dit ook zeker gelden op z'n minst) maar nu vind ik een D helemaal niet groot. In mijn beleving vroeger was dat huge! Mijn blik is wel veranderd. Maar jij moet echt nog even geduld hebben, zeker 6 weken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de mijne wel veel gegroeid sinds 1 week po...nu bijna 9 weken po en lijken wel 2x zo groot als toen ik net geopereerd was. Afwachten dus maar :) hoop dat je er binnenkort toch heel blij mee bent! Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii!

Ik heb 400cc moderate plus gekregen en heb het ook eens opgemeten :P en ben van a/b naar d/e tot nu toe en ben 6 dagen PO.. wel is het al 1cm groter in omvang dan de 1e dag!

Ik heb op internet een tabel gevonden waarin staat wat welke maat is.. en dan meet je je omvang + omvang van je borsten en dan het verschil zegt je cup maat:

10-12 cm AA

12-14 cm A

14-16 cm B

16-18 cm C

18-20 cm D

20-22 cm E

22-24 cm F

En volgens mij heb jij 17cm verschil dus idd wel een C.. Maar wel balen dat je dat groter had verwacht :( Maar er zijn genoeg met 375cc die een D uitieindelijk hebben dus ope dat dat voor jou ook zo is!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey deb,

Nog steeds met je meetlint aan de gang :154: :154: :154:

Hhahahahaha ja echt :45:

Ik heb mijn borst opgemeten & heeft een breedte van 19cm

Je moet om je lijf heen meten, weet niet wat je nu heb gedaan? Want je zegt zelf onder je borst 73 en over je borst 90.. dat is 17cm verschil en het tabel zegt dat dat een C is

Zo bedoelde ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij dat het alleen maar slinkt omdat al het vocht van de operatie er nog uit moet. Bij mij is het na 7 weken niet groter geworden. Je prothese gaat niet opzetten ofzo. Bij mij waren ze na de operatie veel groter dan nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn geduld was op & mijn nieuwschierigheid te groot......

Ik kwam toevallig langs de Hunkemöller op & dacht ach ga gewoon voor de lol wat passen... Eerst moest ik een 70D passen maar die zat veelste strak!!! Toen n 70E & ik had het idee dat die goed zat, maar volgens de verkoper was die ook te klein.. Volgens haar had ik op dit moment n 70F!!! Volgens haar ging er nog ietsjes vocht vanaf & zou ik dan wel op n 70E komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.