Shar13 Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Hallo Dames,Ik heb maandag mijn borstvergroting gehad (morgen zal ik het verslag schrijven)..,Eurosilicone 375cc extra high profile onder de spier, ik was hier voor mannelijk plat.Nu ben ik inmiddels wat dagen verder en had kwa grote van de borsten er mee van verwacht :-|Ik had een grote C "afgesproken", ik heb zelf totaal geen verstand van cupmaten maar heb niet het idee dat dit is wat ik heb gepast.Ik heb het vanmiddag opgemeten mijn onder omvang is 73 & borstomvang 90...Nu vraag ik mij af... Worden ze nog groter?Liefs Shar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Ja, je spier moet nog oprekken, er gaat echt nog een boel veranderen hoor! Al komt het wel vaak voor dat vrouwen nadien de maat toch een beetje tegen vinden vallen, en het uiteindelijk kleiner lijkt dan er is gepast. Was bij mij ook. Ik had ook niet echt verstand van cupmaten vooraf. Als je zelf een A hebt klinkt een C al groot. Nu heb ik zelfs een D gekregen (oogt wel kleiner hoor) met 305 CC (dus voor jou zal dit ook zeker gelden op z'n minst) maar nu vind ik een D helemaal niet groot. In mijn beleving vroeger was dat huge! Mijn blik is wel veranderd. Maar jij moet echt nog even geduld hebben, zeker 6 weken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
menl Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Helaas heb ik die van mij van begin of aan te klein gevonden.En sorry, ze zijn niet groter geworden. Ben vorig jaar September geopereerd.Hopelijk gebeurd het bij jou wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...