Shar13 Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Hallo Dames,Ik heb maandag mijn borstvergroting gehad (morgen zal ik het verslag schrijven)..,Eurosilicone 375cc extra high profile onder de spier, ik was hier voor mannelijk plat.Nu ben ik inmiddels wat dagen verder en had kwa grote van de borsten er mee van verwacht :-|Ik had een grote C "afgesproken", ik heb zelf totaal geen verstand van cupmaten maar heb niet het idee dat dit is wat ik heb gepast.Ik heb het vanmiddag opgemeten mijn onder omvang is 73 & borstomvang 90...Nu vraag ik mij af... Worden ze nog groter?Liefs Shar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Ja, je spier moet nog oprekken, er gaat echt nog een boel veranderen hoor! Al komt het wel vaak voor dat vrouwen nadien de maat toch een beetje tegen vinden vallen, en het uiteindelijk kleiner lijkt dan er is gepast. Was bij mij ook. Ik had ook niet echt verstand van cupmaten vooraf. Als je zelf een A hebt klinkt een C al groot. Nu heb ik zelfs een D gekregen (oogt wel kleiner hoor) met 305 CC (dus voor jou zal dit ook zeker gelden op z'n minst) maar nu vind ik een D helemaal niet groot. In mijn beleving vroeger was dat huge! Mijn blik is wel veranderd. Maar jij moet echt nog even geduld hebben, zeker 6 weken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
menl Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Helaas heb ik die van mij van begin of aan te klein gevonden.En sorry, ze zijn niet groter geworden. Ben vorig jaar September geopereerd.Hopelijk gebeurd het bij jou wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_fr1908 Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Ik vind de mijne wel veel gegroeid sinds 1 week po...nu bijna 9 weken po en lijken wel 2x zo groot als toen ik net geopereerd was. Afwachten dus maar hoop dat je er binnenkort toch heel blij mee bent! Succes met je herstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shar13 Posted March 30, 2015 Author Share Posted March 30, 2015 Dankjewel dames... Ik ben er wel blij mee met tenopzichte was ik had, maat had er mee van verwacht...Ik ben nu 1 week po dus laten we het hopen...... Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Livje Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Bij mij zijn ze ook zeker groter dan de eerste dagen hoor, dus heb geduld;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rominaa Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Is het nou alleen bij duel plane en achter de spier dat ze nog groter worden of ook bij voor de spier?X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larissa1984 Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Bij mij zijn zo ook groter geworden! Bij week 4 zijn ze ineens 'geplopt' zoals ze dat hier noemen, van hoge vierkante strakke borsten, naar gezakte ronde zachtere borsten, echt een wereld van verschil....Het is echt zo..... heb geduld!!!! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shar13 Posted March 30, 2015 Author Share Posted March 30, 2015 Dat is denk ik mijn probleem... Ik ben heel erg slecht ongeduld hebben haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larissa1984 Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Je moet eens bij mijn foto's kijken.... dan kun je zien wat ik bedoel met dat ploppen!Mijn borsten waren na 3 dagen,lang niet zo mooi als die van jou....En gezien je voorsituatie..... ze worden vast heel mooi!!! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shar13 Posted March 30, 2015 Author Share Posted March 30, 2015 Wauw ik heb ze gezien... Wat n verschil zeg!!Ik dacht dat dat zakken geleidelijk ging... & dat ik daarom zoveel jeuk heb... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larissa1984 Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Ik had ook erg jeuk hoor, mijn borsten vervelde ook helemaal.Tip: aloe vera gel bij de tuinen halen.... heerlijk spul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debbieislief Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Hoii! Ik heb 400cc moderate plus gekregen en heb het ook eens opgemeten en ben van a/b naar d/e tot nu toe en ben 6 dagen PO.. wel is het al 1cm groter in omvang dan de 1e dag! Ik heb op internet een tabel gevonden waarin staat wat welke maat is.. en dan meet je je omvang + omvang van je borsten en dan het verschil zegt je cup maat: 10-12 cm AA 12-14 cm A 14-16 cm B 16-18 cm C 18-20 cm D 20-22 cm E 22-24 cm F En volgens mij heb jij 17cm verschil dus idd wel een C.. Maar wel balen dat je dat groter had verwacht Maar er zijn genoeg met 375cc die een D uitieindelijk hebben dus ope dat dat voor jou ook zo is!! Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
melissa1981 Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 heey deb, Nog steeds met je meetlint aan de gang :154: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shar13 Posted March 30, 2015 Author Share Posted March 30, 2015 Ik heb mijn borst opgemeten & heeft een breedte van 19cm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debbieislief Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 heey deb, Nog steeds met je meetlint aan de gang :154: Hhahahahaha ja echt Ik heb mijn borst opgemeten & heeft een breedte van 19cm Je moet om je lijf heen meten, weet niet wat je nu heb gedaan? Want je zegt zelf onder je borst 73 en over je borst 90.. dat is 17cm verschil en het tabel zegt dat dat een C is Zo bedoelde ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilse1985 Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Het lijkt mij dat het alleen maar slinkt omdat al het vocht van de operatie er nog uit moet. Bij mij is het na 7 weken niet groter geworden. Je prothese gaat niet opzetten ofzo. Bij mij waren ze na de operatie veel groter dan nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rdam2015 Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Nou ik zit nu wel te denken nu ik dit allemaal lees of ik niet en grotere maat moet nemen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shar13 Posted April 5, 2015 Author Share Posted April 5, 2015 Mijn geduld was op & mijn nieuwschierigheid te groot......Ik kwam toevallig langs de Hunkemöller op & dacht ach ga gewoon voor de lol wat passen... Eerst moest ik een 70D passen maar die zat veelste strak!!! Toen n 70E & ik had het idee dat die goed zat, maar volgens de verkoper was die ook te klein.. Volgens haar had ik op dit moment n 70F!!! Volgens haar ging er nog ietsjes vocht vanaf & zou ik dan wel op n 70E komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.