Ga naar inhoud

Onlangs nog ervaringen met de global care clinic (dr. Nelissen)?


Tasj

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben tasj,28 jaar en heb 2 lieve kindjes.

Ongeveer 11 jaar geleden heb ik een gastric bypass ondergaan waardoor ik 30kilo kwijt ben, mijn borsten waren toen natuurlijk erg veranderd. Had eerst een volle d. Nu 2 zwangerschappen later is het natuurlijk niet beter geworden. Nu ik eindelijk de mogelijk heb om een bv te laten doen twijfel ik niet, alleen weet ik niet of of ik ook een lift nodig heb,ik vrees van wel. Maandag 30maart heb ik mijn eerste consult bij dr Nelissen in de global care clinic, de operatie zou dan al kunnen doorgaan op 23april omdat ik gevraagd had voor zo snel mogelijk ivm reis enz. Ik vroeg me af of er het laatste jaar ofzo nog iemand is langs geweest of geopereerd?

Groetjes

Tasj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Tasj! Alleerst gefeliciteerd met je 30 kilo eraf, dat is niet niks zeg! Ik moet persoonlijk zeggen dat ik niet heel veel goede verhalen heb gehoord over deze PC. Dat is misschien helemaal niet wat je wilt horen maar je hebt zo hard gewerkt voor dit lichaam en vast ook gespaard voor de operatie dat het wel van belang is dat je de goede keuze maakt. En waar je het snelst terecht kan zou niet de doorslag moeten geven want als het dan mis zou gaan ( ik zeg absoluut niet dat dat gaat gebeuren bij dr nelissen) maar stel je bent ontevreden dan sla je jezelf later voor je kop dat je niet de tijd had genomen om meerdere consulten te doen.. Typ andres zelf dr nelissen is in bij de zoekbalk dan vind je vanzelf het een en ander over hem!! Verder heel veel plezier op het forum en als er iets is gewoon vragen :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Bedankt voor je reactie. Ik heb er al zoveel mogelijk proberen over te vinden hoor. Ik ga gewoon zien wat hij morgen zegt en wat hij zou doen. Staat het me aan dan zal ik het zeker overwegen maar bij te veel twijfel zal ik inderdaad wachten. Ik had ook al gehoord bij dr plovier maar zij zitten al volgeboekt tot juni voor consultatie. Ik ga gewoon afwachten tot morgen, meer kan ik niet doen he

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn vast meerdere PC's die op die termijn kunnen. Laat daar je keuze niet vanaf hangen hoor.

Via Diana Gabriels kan je ook binnen twee weken geholpen worden.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hallo Tasj, ik ben een uurtje geleden op consult geweest bij dr nelissen in zolder. Ik heb ondertussen wel ervaring met borstvergroting (heb al eerder vergroting gehad). De assistente was supervriendelijk en gaf een heel goed gevoel. Vanaf het moment dat we bij de dokter binnengingen heb ik de slechtste consultatie ervaring ooit in mijn leven meegemaakt. Ik wil grote borsten (minimum 500cc) en weet perfect dat dit mogelijk is qua breedte en profiel (eerdere consultaties bij andere pc's). Hij zei zonder zelfs te kijken naar mijn borsten dat ik dan bij een andere chirurg moest gaan en dit op een meest arrogante wijze. Ik raad niemand aan om bij deze 'dokter'op consultatie te gaan of zelfs te laten opereren. Er waren nog heel wat mensen in de wachtzaal, dus we waten op nog geen 10 min buiten. Ik ben er echt even niet goed van. Eerlijk en arrogant is toch iets anders hoor. Ik had ondertussen wel een consultatie op 19 juni ingepland bij dokter plovier. Ik heb heel veel positieve ervaringen gelezen over hem. Ik hoop echt dat het goed gaat verlopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.