Ga naar inhoud

Borstvergroting en sporten


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben in oktober geholpen en doe nu ook squats, maar toch span je je borstspieren aan. Dus t lijkt me niet verstandig de eerste 6 weken. En anders zou ik t even navragen bij je arts..;)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook squatten met je armen langs je lijf. Je doet je armen meestal naar voren omdat je dan makkelijker je rug recht kunt houden. Let er dus goed op dat je GEEN bolle rug gaat mken. En let ook op je knieen, laat die nier over je tenen komen. Voeten blijven plat aan de grond. Neem in gedachte een krukje die achter je staat, waar je op wilt gaan zitten. Goed je billen naar achter duwen dus.

Bij vd Weij zeiden ze dat je het sporten moet vermijden omdat je de druk op je bloedvaten niet mag opvoeren. Bij de Meyere zei hij daar niets over.... Dus in hoeverre dat zo is weet ik niet. Je kan het een ronde proberen? Als het goed voelt, why not :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

aah dus die armen gebruiken is ni echt nodig :D

heb zoon goeie resultaten gezien van die squat challenge :)

ik heb op zich wel mooi gevormd lichaam , maar mijn billen beginnen wat te 'hangen' hahaha :D ik heb ik extra bilstreep precies :D en dat is niet zo mooi hahaha :D dacht eerst dat dit door het soort ondergoed kwam (zo van die hipsters zo da half u bil verbergen)

de eerste dagen zal het wss ni gaan maar miss daarna he :) en idd geen armen gebruiken dan .

ga het toch voor alle zeker heid eens vragen aan verdonck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het ook voor de spiegel doen, en dan een kwartslag draaien, zodat je de zijkant van je lijf ziet. Dan kun je je rug en knieen goed zien. Techniek is t belangrijkste ;-)

Squats zijn goed maar er zijn betere :-))) voor ronde billen. Hier een stukje van de website "fit zonder fabels"

"Voor een optimale ontwikkeling van de billen blijken de hip thrust, pull through en bent leg reverse hyper toch de beste keuze. De squat is een kniedominante oefening waar de nadruk dus vooral op de bovenbenen ligt. Als je doelgericht wilt trainen is het raadzaam om te weten welke oefening je voor welk doeleinde kiest. Het zou zonde zijn om voor mooie, ronde billen te trainen door continu verschillende vormen van de squat te doen, terwijl je er na een tijdje achter komt dat vooral de bovenbenen zijn gaan transformeren."

Kijk maar eens op youtube op die namen/oefeningen. De bridge en stiff leg dead lift zijn ook super goede bil oefeningen. Maar weer.... techniek. Doe het niet verkeerd want dan kost het je je rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms hoor ik van dat als je sport je afvalt en dan de protheses gaat zien .

Maar deze work out zijn toch niet echt voor het afvallen van gewicht maar van je spieren te trainen ?

is dat dan niet erg voor de protheses alle kan da kwaad of niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas er toch een beetje mee op... Je lichaam heeft energie nodig om te herstellen, aangezien je een echte operatie krijgt, en niet zomaar wat silicoontjes van de schoonheidsspecialiste krijgt ;)

Alle energie die je verbrast aan sporten, kan je lichaam niet besteden aan je herstel. Dit kan het herstel evt. Langer laten duren en dat is dus juist wat we niet willen, toch? We hebben al zo weinig geduld tot de zes weken voorbij zijn ;)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwacht geen wonderen van een squat challege. Helaas is daar meer voor nodig ;-)

Ikzelf ga het ook moeilijk vinden om straks 6 weken niet te sporten. Dubbel moeilijk omdat sport mijn werk is. Maar ik ga écht 6 wkn niets doen. Ik kan maar 1x herstellen en dat wil ik niet verprutsen. Daarbij gaat mijn vriend me echf terug fluiten als ik het wel zou doen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet bij mij ni TE zijn maar mijn billen hangen een beetje en wil er wat vorm in krijgen en ook aan mijn bovenbenen die zijn 'dik' maar slap hahaha :D en ik wil er gewoon goed uitzien na mijn bv zowel buik al billen ! :D anders hebben die mooie boobies geen betekenis hahaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh de bridge dat is een goeie!

Menneke die brandt haha

Bij ons op de sportschool noemen ze die "de ronde billen oefening" haha

AnyWay

Ik dacht op 3w PO ook ff buikspieren te doen, de Meyere had immers gezegd dat ik buik en beenspieren mocht doen

Viel dat ff tegen!

Heb er max 10 gedaan (nrml een 150 tal) en had echt pijn

En lijk BB zegt het vergt echt wel wat vn je lichaam zo een operatie ook al is het een schoonheidoperatie het doet wat met je lichaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Billen trainen duurt echt lang in 30dagen is dat niet gedaan denk ik.. jammer genoeg!

Ik doe nu een jaar aan bodypump, daarbij train ik het hele lichaam maar vooral de benen 'billen' met squads,lunges, deathlift..

ook doe ik aan bodystep dat is meer cardio maar ook goed voor de billen en benen ivm steeds op en af van een step hier doen we ook vaak squads...

we zijn nu een jaar verder en ja er is resultaat maar zeker nog niet zoals ik zou willen.

ik merk dat mijn lichaam gespierder is geworden en billen wel stevig ik kan geen potlood meer onder mijn bil doen maar veel boller jammer genoeg nog niet.

the bridge is een hele goeie je zet 1 been op de step en 1 in de lucht. je zet een stang met gewicht op je heup en komt vervolgens steeds omhoog met je heup.

(zonder gewicht aan het begin kan ook maar hoe meer gewicht hoe meer resultaat) op internet staan veel filmpjes!

Ik heb me borstvergroting nog niet (13 april) maar je moet altijd je buikspieren aanspannen ivm je rug..

Als ik ze nu aanspan dan voel ik me borstspier ook...

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Mss is er al een topic van maar vind ze niet drek

Ik ben van plan om de 30 day squat challenge. Te doen

Kan/mag je dit na je bv ? Of toch beter na de 6 weken wachten ?

Dit is vooral voor de billen en benen eigenlijk .

Alvast bedankt !

Haha! Ik doe ook de squatchallenge! Ik ben na 2,5 week ermee begonnen... Officieel mocht het niet van mijn PC, hij adviseert echt die 6 weken rust, maar ik hield het niet meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 weken niet sporten... Dat wordt nog een dingetje hier. Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.