Ga naar inhoud

ManuelaF : 13 april 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo Dames!

13 April is het dan eindelijk zover! vanaf mijn 13e riep ik al dat ik ze op mijn 18e meteen zou vergroten!

ja wist toen al dat het niet uitzichzelf wat zou worden met die dames haha..

toen had ik natuurlijk het geld er nog niet voor... nu ben ik 22 en gaat het dan gebeuren!

Via Diana Gabriels ben ik bij dr. Frans Straten terrecht gekomen.. Nja ik had om hem gevraagd omdat ik zoveel goeds over hem las..

Bij het consult had ik 375cc gepast dat was tijdens het gesprek met Diana.

Daarna tijdens het gesprek met de chirurg zei ik omdat ik even keek naar de fotos die ik bij Diana had gemaakt van misschien kan het toch wel iets meer..

toen stelde hij 450 cc voor dit hebben we er even voor gehouden en ik zei ja dit word het..

Nu zijn er allemaal twijfels..

Ik heb nu een 80A en 450cc zou dan 80D worden?

Maar waarom gaan sommige van een a naar d met 375 cc.. is 450cc niet erg veel dan? is dit geen DD of E...

Ik hoor ook dat het vaak erna ook kleiner uitvalt dan je dacht.. dus misschien moet ik het dan toch bij 450 cc houden?

Krijg ik voor de operatie nog de tijd om het nog eens te passen en te beslissen?

Hebben jullie misschien fotos met voor en na? van cup ... naar cup... en hoeveel cc hebben jullie?

Ik wou eerst ook druppelvormige maar omdat ik wel genoeg en dik vel heb kon ik ook wel ronde hebben zonder dat je erboven een rondje ziet..

bovenkant onder de spier en onderkant ervoor. van het merk Mentor.

Ik ben heel blij dat het eindelijk gaat gebeuren... maar dat is totaal niet te zien want ik zit me de heletijd druk te maken.. om de maat en wat er allemaal kan gebeuren..

pff

Help?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Manuela

Lastig allemaal he maar straks ben je heeel erg blij.

Het enige wat ik kan zeggen is dat borsten op maat worden gemaakt de een heeft meer cc,s nodig dan de ander.Dit is afhankelijk van je schouderbreedte huidweefsel. De hoeveelheid went erg snel dus een maatje meer kan geen kwaad: ) zolang de chirurg dit ziet zitten en jij natuurlijk. Best Boobie heeft volgens mij een catalogus met prothese merk en maattabellen die kun je een PB sturen misschien kan ze je helpen. Verder is het afhankelijk van het profiel of je een gevulde cup krijgt van onder of juist meer van boven. Ronde prothese wat meer vulling van boven en anatomisch hangt de borst wat meer en is deze van onderen wat meer uitgevuld ( die heb ik vanwege een smalle borst links)

Bij twijfel altijd een extra consult plannen.

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb juist getwijfeld of ik toch niet wat groter nodig heb. (Hoewel ik met passen 400cc perfect vond)

Ik heb de meiden bij Diana gemaild dat ik twijfel. Er liggen nu voor mij meerdere protheses klaar. Op de dag zelf kan ik dit nog bespreken met Dr. Straten. Ik zou zeker even mailen hierover evt extra consult vragen .

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames! Ik zal even bij Best boobie kijken en bellen met de meiden van Diana!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden.....

Pppfffff hier dezelfde twijfel.

Ik ben 1.73m en weeg 65kg.

Heb nu een 75a cup.

Mn wens is graag naar een d cup te gaan.

Hierbij is 330cc anatomisch dual plane geadviseerd.

Ik twijfel zo of dit niet te weinig cc is voor een dcup!!!

1 april is de dag al.....

lig er gewoon wakker van.

Gr jel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met 350 en 380 cc van een 70aa naar een 70e gegaan.

Ik vind ze groter geworden dan ik van te voren had gedacht maar ben er mega blij mee!

Vergeet niet dat je met Anatomisch vaak veel meer projectie bereikt met minder cc dan met rond.

Ik heb Anatomische implantaten en vind ze vaak veel groter lijken dan sommige dames met 500cc rond.

Denk daar goed over na nu het nog kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!!

Ik ben 10 feb door frans geopereerd!!

Ik had een lege A cup ,,links 450 cc en rechts 425 cc Mentor high profile dual plane geplaatst gekregen!!

Ik heb nu 75 E maar vind ze niet zo ogen lijken eerder een kleine D!!

Maar ik ben super blij had eerst niks en kan nu mooie bh shoppen zonder dat ze open staan en er niks in zit!!

Kwa meedere prothesses moet je van te voren wel even aan geven of ze die evt klaar kunnen leggen of je gaat nog een keer passen bij Frans!!

Succes met je beslissing!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@livje,

Dan hoef ik denk ik niet bang te zijn dat ze te klein worden? Ik wil graag een mooie c op het oog en krijg 325 cc extra high profile met een projectie van 5,7 cm.

xxkusxx

Dat word zeker een C, misschien wel D.

Ik heb met 350 en 380 5,8 projectie en kwam van niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@manuelaF

13 april is voor mij ook de grote dag bij Frans, we zullen elkaar ongetwijfeld gaan zien die dag. Inmiddels ben ook ik aardig zenuwachtig. Ineens duurt het nog maar twee weken ipv drie maanden. De tijd vliegt voorbij. Ook ik zat te twijfelen aan de maat. Ik heb nu ongeveer 75 b of 80 a. En ik ga voor de 375 cc dual plane mentor high profile. Het is ongeveer 150 cc per cupmaat. Ik kom dan uit op een goeie volle c, kleine d. Ik twijfelde tussen 375 en 400. Maar te groot hoeft voor mij persoonlijk niet. 375 is voor mij voldoende.

Super spannend vind ik het allemaal, kijk er echt naar uit. Alleen niet naar de narcose, dat vind ik altijd eng. Maar dat moet ik van me afzetten die dag.

Leuk dat we op dezelfde dag gaan en ook noges bij dezelfde arts:-)

Gr sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou wat leuk, nog 2 mensen die op 13 april gaan. hebben we elkaar hier om zenuwachtig te zijn :63: .

ik ga alleen niet bij van Frans. ik kan je niet helpen met je beslissing want moet dus ook nog. heb wel ook heel erg getwijfeld hoeveel cc ik moest doen maar denk dat ik er nu toch echt wel uit ben. ik ga gewoon echt op mijn passessie af. toen vond ik dat mooi dus nu ook. ik kijk daarbij dus niet naar bh maat. dacht namelijk ook dat ik niet te groot wou maar wist met passen niet hoeveel cc ik voor had. en toen kwam ik dus uit op 500cc.

maar net als wat jij al zegt is het bij iedereen weer anders. dat heeft ook met omvang te maken. 70E kan hetzelfde zijn als 85C. dus daar kan je niet helemaal op af gaan.

ik heb wel laatst 2 boterham zakjes gevuld met water met het aantal cc en daar is een ochtend mee gelopen en al mijn kleren mee gepast. is misschien niet helemaal wat het word want je kan geen projectie nabootsen maar dan heb je wel een beetje een idee. en kan je er even aan wennen en zien hoe het in de rest van je kleren gaat staan.

succes met je keuze en we gaan er voor de 13e, komt nu snel dichtbij :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

die cc doen niet veel :)

volgens dat ik heb begrepen hangen die cc allemaal af van welke implantaten enz :) ik bv zou miss van 75-80 A/B (weet niet juist wat het is hahaha) naar een D op zicht gaan mar in bh maat een e

en ik krijg 320 cc rond achter de spier

ik geloof dat veel afhangt van projectie ? of ben ik mis ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@livje,

bedoel je c, misschien wel d op het oog of cup?

zou ik misschien foto's van jou mogen zien?

Hoor hier dat anatomisch heel hard voelt en dat ze blijven staan als je op je rug ligt, hoe ervaar jij dat?

xx

Als jij zelf van een 75a komt kom je met anatomisch sowieso wel uit op een D met deze cc's denk ik hoor.

Op t oog misschien een C.

Ik vind de mijne met sportbeha ook ogen als een C, maar nu met 'echte' bh's echt wel een D.

Je hebt aangegeven voor een C cup te gaan, waarschijnlijk natuurlijk ogende borsten, ik zou dus gewoon vertrouwen hebben in de pc, dat heb ik uiteindelijk ook gedaan, en ben meer dan tevreden.

Hij weet echt wel wat er bij jouw lichaam past , hij heeft er meer gezien dan jij;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft het harde, tja ik bennog maar 6 weken Po, en ze kunnen na een jaar soms pas zachter worden dus dat kan ik nog niet beoordelen.

Ik heb het verschil met ronde en anatomische gevoeld bij het consult en vond dat minimaal.

De anatomische waren bijna net zo zacht als de ronde protheses die daar lagen.

Vond dat echt te verwaarlozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je livje,

Ik moet ook gewoon vertrouwen hebben in de pc. ik dacht ook echt dat ik me bij mijn en de keuze van de pc had neergelegd maar dan lees en zie je weer zoveel en dan ga je weer tijfelen he haha.

Nog 12 dagen .......... dan weet ik het eindelijk.

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Son79

Wat leuk! zie je de 13e dan! haha oh als het 150 cc per cup is ga ik van een A naar een D dan zou het toch goed moeten zijn..

@Bloem30

spannend! jij ook succes die dag! en ik ga dat zo ook even doen met die zakjes hahaha!

Bedankt iedereen, fijn om te horen dat het bij iedereen toch een beetje anders is. Ik ga naar Diana bellen om tevragen of ze ook een 400 kunnen klaarleggen zodat

ik die dag nog even met Frans erover kan hebben.

ik wil echt een D in winkels is het meestal tot D toch..

heb nooit leuke bhs en bikinies kunnen kopen omdat ik alleen die saaie maximizers wou haha en als ik groter ga dan D ben ik bang dat het weer moeilijk word haha

en denk dat mij dat ook niet staat.. maar dat is idd misschien ook omdat ik moet wennen...

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!!!]

Ik lees ff je opmerking dat je graag een D wilt. Ik heb ook op zicht een D maar ik heb wel een BHmaat E of soms F. Maar echt wel keuze zat hoor!

Je moet niet rekenen dat 150 cc een cupmaat scheelt.

Ik heb 410 cc anatomisch en ben van een A naar onzeker een E gegaan qua BHmaat. Mijn prothese heeft een projectie van 6 cm. Mijn cc's zitten onderin in de prothese. Alles heeft te maken met de profile/ projectie van je prothese.

Als een Vrouw met een brede borst ook een brede prothese nodig heeft, verdwijnen daar ook natuurlijk CC's in weg he.

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kim1985

Ik weet niet precies wat projectie nu is..(?) breedte? daar is me toen niks over verteld?

Ja ik heb wel een brede borst/schouders..

Ik maak me nu na al die reacties wel minder zorgen!

==

Heb je veel pijn gehad? Ik ben zo bang ook voor me herstel omdat ik van niks(A) naar iets ga, voelt het heel strak alsof het gaat knappen? of hechitng open wil scheuren?

ik ben ook bang dat ik perongelijk draai in me slaap of me arm optil haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De projectie van je protheses is...

Als je hem plat op tafel zou leggen, het hoogste punt van de prothese. Dat is de projectie.

Breedte van je borst wordt ook opgemeten zodat er niet een te brede prothese ingaat.

Mijn borst is 13 cm breed dus ook een prothese ingegaan van 13 cm.

Qua pijn ben ik echt een slecht voorbeeld! Ik heb nergens last van gehad eigenlijk! Beetje spierpijn. Snachts werd ik ook wel wakker, maar dan ging ik terug liggen.

En die he htingen knappen niet zomaar hoor! Hahaha

Bij mij ook niet gebeurd en ik ben ook van een A afgekomen

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Nog maar twee dagen en dan zitten we allebei bij Frans. Ik moet er om 7.15 uur zijn en rond 9.00 uur word ik geopereerd. Hoelaat ben jij aan de beurt?

Inmiddels ben ik flink zenuwachtig. De meeste verhalen op het forum zijn wel positief, maar soms komen er verhalen voorbij waar ik een beetje bangig van word.

De onzekerheden horen er helaas bij haha!! Ik kijk ernaar uit, maar vind het zeker spannend. Hoe gaat het met jouw zenuwen.

Tot maandag!

Gr sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.