Ga naar inhoud

maudjj : 27 april 2015 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik ben nieuw op det forum en wil me graag even voorstellen.

In het begin heb ik me een beetje op de achtergrond gehouden en wat rondgeneusd om te kijken wat jullie reactie's waren over verschillende pc's. Maar ik vond dat het wel eens tijd werd om ook een berichtje te plaatsen.

Ik ben 20 jaar oud en heb een kleine B cup. Voor mijn lengte (1.77) vind ik dit niet mooi bij elkaar passen. Ik roep al jaren dat ik "later" graag een borstvergroting wil. Een paar maanden geleden toen ik in de Hunkemöller in het pashokje stond om bh's te passen dacht ik, nu ga ik er werk van maken. En vanaf dat moment ben ik serieus gaan zoeken naar een pc waarbij ik me om mijn gemak voelde. Hierbij heb ik ontzettend veel aan dit forum gehad.

12 januari was het zover, mijn 1e consult bij de wellness kliniek in Genk (bij dr. Verdonck). Ik had een hele lijst met vragen mee genomen want ik wilde graag precies weten waar ik aantoe was. Bij hem voelde ik me direct op mijn gemak, het was een positief gesprek en hij nam ruim de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Ik zou graag op een D / E cup uitkomen want ik denk dat dit bij mijn figuur wel goed past.

Tijdens het doorpassen zijn we tot de conclusie gekomen dat ik me het prettigste voel met een 350 / 380 cc. In eerste instantie heb ik toen gekozen voor 350cc maar toen ik in de auto terug naar huis zat had ik me al bedacht. D'r. Verdonck zei dat ik mijn aantal cc altijd kon aanpassen, zelfs op de dag van de operatie. Dus ik ga voor de 380cc en ik kan niet wachten tot ik mijn nieuwe boobs heb.

27 april is de grote dag en ik kan niet wachten!! Ik ben benieuwd of er nog meiden zijn die dan ook geopereerd worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Fijn dat je al zoveel info van het forum hebt kunnen halen, en ook mede daardoor voor een pc hebt kunnen kiezen!!

Bij Verdonck, dan zou ik je aanraden idd toch voor de 380 te gaan idd, zeker omdat je hier vaker leest, dat meiden naderhand zeggen: had ik toch maar voor de grotere gekozen :)

Ik zal je titel eens gaan aanpassen en ik verhuis je meteen naar de operatieverslagen! Dan sta je op de goede plek en kun je dit topic blijven houden, ook na je operatie!

Veel plezier met aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh spannend!

Ik ga je volgen, want ik wil ook bij dr. Verdonck langsgaan voor wat pas- en meetwerk :76:

Oke leuk :) Je hoort wel van me na de operatie hoe het is bevallen.... Ik kan echt niet wachten, ben stiekem al begonnen met dagen tellen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.