Ga naar inhoud

Hoe ga ik BH-loos? :) tepels zichtbaar..


anony

Aanbevolen berichten

Hi iedereen!

Ik keek er erg naar uit om nu met big boobies geen BH aan te hoeven in sommige kleding.

Nu heb ik het een paar keer geprobeerd, maar je ziet dan altijd mijn tepels door de kleding heen 'steken' :P

Voorheen kon ik niet BH-loos omdat ik dan koos tietloos was, maar ik had wel altijd iets ingetrokken tepels (behalve als ik het echt koud had ..) en nu lijkt het wel of mijn implantaten ze naar buiten hebben doen ploppen haha :154::152:
Ze zijn bijna altijd stijf nu, dus BH-loos gaat lastig.

Heb bij de hunkemoller al van die silicone tepelstickers gekocht, maar die zijn zo 'dik' dat je juist de nadruk legt op je tepels.. of je tepelhof heel dik is ofzo hahah.

Iemand de oplossing? Vind mijn kanten BH's nu ook prachtig, maar je ziet mijn tepels dan gewoon zitten :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nee inderdaad :P

Is mij overigens wel verteld door een chirurge bij de bergman kliniek bij mijn eerste consult!

Wil er alleen wel iets op vinden.. anders heb ik er alsnog zo weinig aan die tieten hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde probleem haha! Vind het heerlijk zonder bh, maar indd die tepels! Wilde eigenlijk reageren met dat ik eens wilde gaan kijken voor die tepel covers, maar dat is dus niks?? Jammer! Zijn er ook niet minder dikke van? Ik ga wel ff googlen op dunne tepel covers hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het maakt het juist puntiger en ipv stijve tepel zie je nu gewoon groot tepelhof ofzo (lijkt in ieder geval zo zeg maar).

Beter zou gewoon tape zijn ofzo, maar die lijm en eraftrekken lijkt me niks :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik heb het ook! Bij het minste of geringste worden ze keihard. Misschien wordt dit naar verloop van tijd minder? Maar mijn man vindt het ongelofelijk sexy...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Weet niet of het werk, maar had tijdens de borstvoeding van die silicone plak dingen.

Die vingen dan tevens de extra melk op.

Kan me niet herinneren dat je die door een shirt heen zag, maar had mijn bh dan wel aan.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja het is best sexy, maar niet zo op werk :-) (werk ook bij mijn moeder en oom in de zaak en de rest zijn mannen dus nog even wat minder haha)


Missstars, zijn die plak bh dinger er ook in E en F denk je:p?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja het is best sexy, maar niet zo op werk :-) (werk ook bij mijn moeder en oom in de zaak en de rest zijn mannen dus nog even wat minder haha)

Missstars, zijn die plak bh dinger er ook in E en F denk je:p?

http://www.buttsecret.nl/bh-s-beha/plak-zelfklevend-bhs-beha/plak-bh-grote-cupmaat-e-f-beige-zelfklevende-beha-voor-grote-borsten.html

Aub ! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry foutje! Las niet goed & weet niet hoe k t bericht moet verwijderen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, zelf heb ik last van een uitstekende tepel (puffy zoals ze het noemen int engels) waardoor mijn gehele tepel uitsteekt zeg maar, niet alleen als ze stijf zijn.... van zodra ze stijf worden en de borst samen trekt is dat gedaan....

Ik vind stijve tepels wel mooi en sexy bij vrouwen, maar wat ik heb vind ik verschrikkelijk... denk dat je niet mag klagen van die tepels, het is erg mooi zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die laatste besteld! Ben benieuwd, laat 't jullie weten!

Ben benieuwd !

Want heb juist elezen / op video gezien dat die bye bra ni echt is zoals de vorige maar da is precies soort plakband dus dat kan je dan ipv boven je tepel op je tepel plakken he ! :) en nog is liften hahaha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.