Ga naar inhoud

Welke Sportbh en waar kopen?


engels

Aanbevolen berichten

Welke Sportbh hebben jullie gekocht en waar?



Ik ben bij hema livera & hunkemoller geweest en die hadden alleen die je over het hoofd kon doen.


Liefst heb ik er 1 met klitteband onder die vond ik de 1e keer zo fijn maar die hebben hun dus ni meer..


Rits lijkt me minder fijn zo in het midden of valt dat wel mee?



Heb nog wel even tijd om te zoeken maar ben liefst goed voorbereid..



liefs


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi!

Ik heb er 1 met een rits aan de voorkant van marks en spencer, 30eu en ik vind t heerlijk!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondanks alle twijfels toch de Medium van de Hema gekocht, die zonder sluiting en achteraf heb ik geen rits/klittenband gemist! Had wel dat na 4 weken ik over moest van de L naar de XL maar vind ze enorm fijne stof, lekker om mee te slapen & geven prima steun!

En daarbij niet zo duur..

met sluitingen hoor je vooral veel over lipoelastic maar heb m zelf niet geprobeerd dusja

& dat is een rits volgensmij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de vroom & dreesman heb je sportbh's met klitteband, en hoeven niet over je hoofd.

van t merk triumpf. Zit prima. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx dames.. bij mijn vorige bv had ik d8 ik ook de triumph had maar wist het niet meer zeker en die was met klitteband, ga maar eens bij de v&d kijken of het die is... :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.