Ga naar inhoud

Geen gevoel meer in tepel


Jade88

Aanbevolen berichten

Hi ladies,

Allereerst bedankt voor alle informatie op dit forum!

Vorige week heb ik mijn operatie gehad en sindsdien heb ik geen gevoel meer in mijn linker tepel.

Herkent een van jullie dit, en enig idee of dat wel weer terugkomt?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!!

Het komt vaak voor na operaties dat er gevoelloze delen ontstaan. Dit is meestal echter van tijdelijke aard. Ook wat betreft je tepels dus :)

Zodra de zenuwen weer herstellen, zul je je gevoel weer terug krijgen... Eerst in de vorm van overgevoeligheid (want de sterkste prikkels worden helaas als eerste weer doorgegeven) en daarna normaliseert het langzaam..

Het kan wel een hele tijd duren, en niemand kan garanderen dat het gevoel 100% terug komt natuurlijk, omdat er wel in je gesneden is. Maar in de meeste gevallen komt het meeste gevoel weer terug :)

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

na twee jaar ook nog steeds een verdovend gevoel onderaan mijn boobs. Maar dat weegt niet op tegen het gevoel eindelijk borsten te hebben ;-)

Maar ik denk dat het in de meeste gevallen wel terugkomt. Dus geduld geduld geduld :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had na de operatie geen gevoel aan de onderkant van mijn borsten en niet in mijn tepels. Na 4 weken kwam het bij mij terug en waren mijn tepels juist super gevoelig! Nu na 6 weken po is het gevoel weer helemaal de oude. Geef het even de tijd. Beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hmmmmm .... Ik weetniet goed wat ik er bij mij van moet denken. Heb nu ruim 4 maand geleden m'n operatie ondergaan en hoewel m'n tepels wel ' functioneren' ( lees: hard worden als ik kou heb ) Heb ik over bijna m'n gehele borst geen gevoel. Het voelt ' dood' zoals wanneer je verdoofd bent bij de tandarts. Doordat ze nog functioneren denk ik dat de zenuwen wel niet beschadigd zullen zijn, maar vind het wel heel vervelend want ik wil graag nog borstvoeding geven in de toekomst en betwijfel of dit gaat lukken al er geen 'prikkels' doorkomen als't kindje aan de borst hangt :S Chirurg blijft positief dat ik geduld moet hebben .. Maar 'k vind het heel vervelend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik ook, toevallig ook met mijn linkertepel, heb er nog steeds geen gevoel maar eerder had ik zegmaar als ik op de rand van het tepelhof aanraakte dat ik ook niks voelde, nu is dat een soort naar tintelend gevoel.

als ik geen opgezwollen tepels had (mijn linkertepel word dus heel vaak niet mooi als het koud is waar mn rechter wel op reageert. Als ik daar geen last van had gehad maakte het geen gevoel me denk ik niet zo uit..

mja we gaan zien of het nog terugkomt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.